Riktigt uruselt företag
Riktigt uruselt företag där man tecknar en försäkring, XL, sen vid fel på trycksensor och bromsservo, med slangar och packningar behöver bytas så täcker inte försäkringen dessa fel.
Det är deras största försäkring men även den täcker inte felen på bilen..
”Körsträcka 15 001 mil - 20 000 mil
Från 15 001 till 20 000 mil omfattar Garantin reparation
av fel på följande specificerade delar inklusive
arbete: ABS-styrenhet, AC-kompressor, AC-styrenhet,
Airbagmodul, Airbagstyrenhet, bromscylinder,
bromsförstärkare, drivaxel, generator, kamaxelgivare,
kardanaxel, laddtrycksregulator, luftmängdmätare,
mechatronik, momentomvandlare, motorns
invändiga rörliga delar, motorns styrenhet, motortempgivare,
oljepump, styrservopump, spindelhus,
startmotor, styrväxel, turboaggregat, växellådans
invändiga rörliga delar och länkage.
För bilar med el eller hybriddrift omfattas även motorn
för drivning.”
Bluff företag, lita inte på dem! Teckna inte avtal med dem, bortkastade pengar!
26 lutego 2026
Opinia niezależna