Wondershare FamiSafe Recenzje 

130
•
Wynik TrustScore: 2 na 5

1,9

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 1 z 5

its not working well. even cant control kids apps. also not like other app. every app needs different time limit. cant control all app together. different devices. also cant control whatsapp tele... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 3 z 5

FamiSafe Team, please unblock the Geometry Dash account management website, I'm stuck with a username I don't like! Actually, account management pages in general (not every signle one of them) shouldn... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 1 z 5

Did not work well, still had the same problems over and over with this app. canceled subscription and they still charged our account.

Reakcja na opinię

Oceniono na 2 z 5

L'application se désinstalle d'elle même du smartphone androit de mon enfant, certes j'en suis informé , mais quel intérêt de réinstaller des dizaines de fois et qu'elle se redésinstalle ? ce n'est pa... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Elektronika i technologia

Napisane przez firmę

Wondershare offers Video Software, PDF Tools, PC Utilities for Mac and Win users to convert, edit videos, photos or PDF files, make photo slideshow etc.


Dane kontaktowe

1,9

Słaba

Wynik TrustScore: 2 na 5

130 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Odpowiada na 100% z negatywnych recenzji

Zazwyczaj odpowiada w ciągu 48 godzin

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

1,9

Wszystkie recenzje

(130)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 10

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

It has been a fantastic service.

It has been a fantastic service experience I've encountered. They helped me solve the issue, and the entire process was very friendly and efficient.

8 sierpnia 2023
Opinia niezależna
Logo Wondershare FamiSafe

Odpowiedź od Wondershare FamiSafe

Thanks for taking the time to write a great review for our support team, Apolo! We appreciate your recognition, and we will continue to provide you with high-quality service!

Oceniono na 5 z 5

Sort my mess!!

Aug 18, 2023, 06:23 GMT+8

Good evening Folks,

My most sincere thanks to,

Riza, Maryann and Ronn for all your guidance of this old timer to fulfil the installation of this software.
Best regards,
Iain (John)

17 sierpnia 2023
Opinia niezależna
Logo Wondershare FamiSafe

Odpowiedź od Wondershare FamiSafe

Hi John, thank you for taking the time to give us a five-star rating! Glad to know that Riza, Maryann and Ronn did a great job for you. We completely understand how rewarding it can feel when your problem is solved professionally and efficiently. Don't hesitate to reach out if you have any further questions or concerns, and we are more than happy to help!

Oceniono na 5 z 5

Wondershare software support…

Wondershare's support is amazing, my issue was resolved immediately. My purchased software is excellent, easy to use and intuitive, providing me exactly what I require.

15 sierpnia 2023
Opinia niezależna
Logo Wondershare FamiSafe

Odpowiedź od Wondershare FamiSafe

Hi Richard, we are delighted to hear that you had such a great experience interacting with our customer support team. I completely understand how rewarding it can feel when your problem is solved within minutes, and I'm glad to hear that our support team was able to accomplish that for you. Definitely, I'll relay that message to the rest of our team!

Oceniono na 5 z 5

I got very good service and all problems were solved

I got very good service and all problems were solved quite fast. It couldn't be better !!

18 sierpnia 2023
Opinia niezależna
Logo Wondershare FamiSafe

Odpowiedź od Wondershare FamiSafe

Hi Thord, thank you for taking the time to give us a five-star rating! We appreciate your high recognition and are glad that you had a positive experience with our customer service team. We are committed to providing top-notch service and support to our customers, and your feedback motivates us to continue doing so.

Oceniono na 5 z 5

J'ai toujours utilisé les produits…

J'ai toujours utilisé les produits Wondershare: surtout
Uniconverter. C'est utile, pratique à utiliser et en cas de problème un technicien peut réparer les erreurs que j'ai commises.
De plus l'interface est agréable et sa lecture ne pose pas de difficulté. A l'avenir, je rêve de pouvoir graver.

23 sierpnia 2022
Opinia niezależna
Logo Wondershare FamiSafe

Odpowiedź od Wondershare FamiSafe

Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez eu une excellente expérience avec notre produit et notre service client. Notre objectif ultime est que les utilisateurs puissent utiliser le produit de manière conviviale et profiter de notre service client avec plaisir, et il semble que nous ayons atteint cet objectif avec vous. Je partagerai vos commentaires avec notre équipe et cela nous encouragerait beaucoup!

Oceniono na 5 z 5

Filmora allowed me to edit some old…

Filmora allowed me to edit some old family home movies from the 1960s and create clips that I can now show to family members.

For years I did not know how to edit video. Using Filmora in a few hours I was able to edit the videos.

For a beginner like me the program is perfect.

18 sierpnia 2023
Opinia niezależna
Logo Wondershare FamiSafe

Odpowiedź od Wondershare FamiSafe

Hi Michael, we are thrilled to hear that you enjoyed your experience with Filmora. Our team works hard to ensure that every product we offer meets the highest standards of quality, reliability, and innovation. We appreciate your support and hope to continue providing you with the best possible experience!

Oceniono na 5 z 5

It was my fault!!

As a result of my own incompetence I managed to tangle up my latest update of Wondershare. Trying various 'solutions' of my own making, I made things worse. Got in touch with customer care and within minutes the problem was solved by a person of superlative courtesy and patience. I have been a big fan of Wondershare ever since I installed the then version some years ago. Folks, keep up the Good Work, the program gets better and better.

11 sierpnia 2023
Opinia niezależna
Logo Wondershare FamiSafe

Odpowiedź od Wondershare FamiSafe

Hi Alistair, we are glad to hear that our team exceeded your expectations. We appreciate your support and hope to continue providing you with the best possible experience!

Oceniono na 5 z 5

great support

I invoke a wrong email address when I purchased V15 of the Unconverter. Since the email address is invalid, I cannot change it to a updated email address. The support team looked after the problem and resolved within a day with chant and a couple of emails. Three people are involved in the problem but it went so smoothly. Thanks for the support team.

18 sierpnia 2023
Opinia niezależna
Logo Wondershare FamiSafe

Odpowiedź od Wondershare FamiSafe

We are delighted to hear that you had such a great experience interacting with our customer support team. I completely understand how rewarding it can feel when your problem is solved efficiently, and I'm glad to hear that our support team was able to accomplish that for you. Definitely, I'll relay that message to the rest of our team!

Oceniono na 5 z 5

EXCEPTIONALLY EXCELLENT SERVICE

Exceptional excellent service ( like Amazon)
1 promptness in reply
2. Understanding the issue
3. Resolving the issue Ina zippy.

17 sierpnia 2023
Opinia niezależna
Logo Wondershare FamiSafe

Odpowiedź od Wondershare FamiSafe

Hi Subhash, we are happy to hear that our customer service team did a great job for you in a prompt and professional way. At our company, we take pride in providing exceptional customer support to our customers, and we believe that responsiveness and professionalism are key to achieving this. Our team is dedicated to ensuring that all our customers' inquiries and concerns are addressed promptly and accurately, and we are thrilled that our efforts have met your expectations!

Oceniono na 1 z 5

Scammers no refund

Scammers
Did not ask nor used product asked for a refund repeatedly- blanked
AVOID AVOID

14 sierpnia 2023
Opinia niezależna
Logo Wondershare FamiSafe

Odpowiedź od Wondershare FamiSafe

Hi Fiona, we are sorry to hear that you are demanding a refund for this product. Kindly note that if there is a technical issue that could not be resolved or a compatibility issue within 7 days after purchase, we will offer a refund.

Here is our refund policy for your further reference.
https://www.wondershare.com/refund-policy.html

As we are not sure the specific problem you are encountering, would you please send us your order number or contact email after receiving an invitation from Trustpilot? we'll investigate it and do the needful assistance to take care of your benefit. Your patience is highly appreciated!

Oceniono na 1 z 5

It's really a bad joke that you have to…

It's really a bad joke that you have to pick up the child's cell phone for "EVERY" action and have to confirm "EVERY" action with this......how is that supposed to work for a 12-year-old teenager.
Is it so difficult that you can change settings without constantly having to pick up the child's cell phone?

12 lipca 2023
Opinia niezależna
Logo Wondershare FamiSafe

Odpowiedź od Wondershare FamiSafe

Hi Snollie. Thanks for sharing your experience. Sorry to hear that this software didn't work as the way you expected. We desperately hope to investigate this problem (have to pick up the child's cell phone for "EVERY" act), however, the current information is too limited. Would you please send us your contact email after receiving an invitation from Trustpilot? You may drop an email at customercare@wondershare.com as well. Our technical support will contact you to confirm more details and then help you out in a targeted manner.

You are important to us, and we want to help as much as we're able to. Look forward to getting in touch with you sincerely.

Oceniono na 1 z 5

Software Mill with Canned Message for “Helpline”

First off, got scammed by their fake “reviews” blogsite that purports to rate the top family protection software and of course they rate their own software as #1. Silly me should’ve checked their website, to confirm that they were just hawking their own wares.

Next up, I of course, I entered my credit card info for their free trial because I was in a hurry, and I just wanted something to try out to protect our home Internet. Next, I went to the Apple App Store to download the iphone app. They seem to have a good ratings on the surface, but looks can be deceiving since the ratings are for all versions of the apps. Apparently, a lot of the recent ratings are super low (as in 1 out of 5 stars). I decided that I wanted to back out and that’s where the fun began.

I went to the account and tried to cancel it. For some reason their website wasn’t allowing me to cancel at the time (yes I tried different browsers), and it was impossible for me to cancel it. Since they had a bunch of different software types, and a nice, orderly website, I assumed that they were a responsive, helpful company, but found that they were only helpful unless I wanted to wnd the relationship. I called them (multiple times) and the Famisafe dept. just goes to a voicemail that says that no one is available. Seems a little sketchyl. I next sent them a request via their built-in help to cancel my trial, and requested that they not to bill me. Did not get a response right away and I got busy with my own life, assuming that they would be working on it. A little while later I get an alert on my phone that I was billed for a full year of their unwanted service. Keep in mind that I’ve never actually used the service, and that I’ve sent an email and called multiple times to cancel it. I reached out to their help again and requested a refund and that they stop billing my card. Of course they route me to the page that didn’t work earlier asking me to cancel it myself, and completely ignored my request for a refund. Apparently their refund policy translated from legaleese can be summed up as “too bad”. Then I got multiple emails back from their “help” desk asking questions unrelated to “refund my money and stop fraudulently charging me after I notified you in writing to cease and desist billing me”. It confuses me how they put so much time and effort into “helping” but can’t see that robbing people that ask to not continue and not be billed is somehow ok? Literally they could lose thousands of customers through a bad review, but someone upstairs decided as a rule to not offer refunds basically ever. If you happen to also get taken advantage of, just report it right away to your credit card and dispute the fraudulent charge.

Also, I went to opendns.com and got a free “set and forget” option that uses AI to filter your internet for you at the router level. Sounds complicated, but basically you just enter in opendns’s ip address into your router and tick or untick the things you don’t want getting in (porn, gambling etc) and voila, much safer internet without the crazy hassle of these other guys. Just youtube opendns.com if you need step by step directions and use great caution with this outfit.

27 czerwca 2023
Opinia niezależna
Logo Wondershare FamiSafe

Odpowiedź od Wondershare FamiSafe

Hi Jaye. Thank you for sharing your experience. Firstly, I'd like to present our deepest apologies for the inconvenience that happened on your end. We understand that it is very important for users to get help timely when he/she has problem using this software. We'll keep improving and bring a better experience for each user. In case you might need help urgently next time, we sincerely invite you to submit a callback request from the following link and we'll call back in your time zone from 9 am - 10 pm.
https://support.wondershare.com/contact/request.html?type=phone

Our team is always working hard to ensure that every product we offer meets the highest standards of quality, reliability, and innovation, and this is the reason we can get positive reviews from our loyal users.

We are sorry to hear that you didn't have a fluent experience to cancel the subscription, it is your feedback like this to help us constantly improve our program by knowing what we are doing right and what we can work on. We greatly value your feedback and will be sure to pass it on to all involved.

Back to your refund request, we desperately hope to know the user's real thoughts when he/she requests a refund if there is no issue with the product itself. So that we can provide some suggestions or do further improvements accurately. This is the reason our support may explain more details regarding our refund policy according to your actual situation and didn't process a refund in the first place. Seek your kind understanding.

Knowing you have already contacted us, could you please send us the ticket number or your order number after receiving a request from Trustpilot? Our senior support team will investigate it further and do the needful assistance.

Your patience is highly appreciated!

Oceniono na 1 z 5

Had the app for over a year now its not…

Had the app for over a year now its not working deleted & reinstalled now trying to charge me £51 even though i've payed my subscriction for year no log in page what a joke

29 maja 2023
Opinia niezależna
Logo Wondershare FamiSafe

Odpowiedź od Wondershare FamiSafe

Hi Julie. Thanks for sharing your experience. Sorry to hear that you didn't have a good experience with our subscription mode. Wondershare values each customer's benefits and we'll do our best to help you out. Per your description, please let us explain it in more detail and see how we can help you solve the issue further.

Kindly note that the user will be auto-renewed if he/she subscribed to a yearly plan and didn't cancel it manually. To avoid any trouble caused by it, we have especially noted this point on the subscription page. Besides, we'll send a reminder email to the customer before auto-renewal. Maybe it went to your trash box, so you didn't check it timely. Seek your kind understanding.

If you don't want to keep this subscription, we invite you to go to your account center and cancel it manually. After that, you'll not be charged again during the next billing period.
https://accounts.wondershare.com/web/subscription

We are willing to invetigate the problem (software not working) further and then provide instructions or suggestions in a targeted manner, however, the current information is too limited. Could you please send us your contact email or order number after receiving an invitation from Trustpilot?

You are important to us, and we want to help as much as we're able to. Look forward to getting in touch with you!

Oceniono na 5 z 5

Some peace of mind

Famisafe is what me and my wife really were looking for.
Now, we can be sure that our kid is focused on his classes; and so the teachers confirmed.

11 maja 2023
Opinia niezależna
Logo Wondershare FamiSafe

Odpowiedź od Wondershare FamiSafe

Hi Oscar. Thank you for your kind and positive feedback! We are thrilled to hear that Famisafe do a great help for you to better take care of your kid. Our team works hard to ensure that every product we offer meets the highest standards of quality, reliability, and innovation. We appreciate your support and hope to continue providing you with the best possible experience!

Oceniono na 5 z 5

Contacted them about Famisafe

Update 9.May.23:
After leaving my experience here I was immediately contacted by Barry from Wondershare, who took the case on board and straightaway looked into it.
Unfortunately my specific issue couldn't be resolved, but at least it was quickly and effectively addressed.
Thank you Barry!

Original experience:
Contacted them about Famisafe, both via Chatbot and Contact form. NEVER heard back!
Having an old Macbook Pro which works best with OSX Mountain Lion I wanted a DMG version that works with that OS version. Never got an answer.
Also bad is that they don't offer older versions in an Download area.
So clearly Famisafe is not the product for us.

2 maja 2023
Opinia niezależna
Logo Wondershare FamiSafe

Odpowiedź od Wondershare FamiSafe

Hi Dom. Thank you for sharing your experience. I understand that it is very important for users to get help timely when he/she has trouble using the product. We'll keep improving and bring a better experience for our users. In case you might need help urgently next time, we sincerely invite you to submit a callback request from the following link and we'll call back in your time zone from 9 am - 10 pm.
https://support.wondershare.com/contact/request.html?type=phone

Normally, Famisafe users can download this software (Windows/Mac/iOS/Android, ect. version) from our office website https://famisafe.wondershare.com/ directly. Since we always keep improving and adding new features on the latest version, this is the reason we post the latest one on our website only. Seek your understanding.

We desperately hope to further confirm if the old Macbook Pro you are running is compatible with Famisafe and then provide professional suggestions or solutions, however, the current information is too limited. Would you please send us your contact email after getting an invitation from Trustpilot? You may also drop an email at customercare@wondershare.com. Our tech team will handle your case with 1st priority.

--------------------------------------
Thank you for giving Wondershare enough trust to take care of your concern further. Our support will contact you soon, please keep an eye on it. Your patience is highly appreciated!

--------------------------------------
Sad to hear this software doesn't meet your special demand finally, we'll keep improving and adding more poweful features. It is our ultimate pursuit to provide efficiency and quick response to users and really thanks for updating a 5-star review for us, it encourages us a lot!

Oceniono na 5 z 5

Great support

Great support and assistance received while I was trying to recover my Filmora version. After a computer reset I was not able to retrieve my license number and the support team was really quick and helpful.
On top of it, I upgraded to the latest version which is just great. Thanks for the quality products and services.

16 stycznia 2023
Opinia niezależna
Logo Wondershare FamiSafe

Odpowiedź od Wondershare FamiSafe

Hi Nicolas. Thanks for taking the time to write a great review for our customer service. I completely understand how rewarding it can feel when your problem is solved professionally and efficiently. We sincerely appreciate your recognition, and it would encourage us to build a better and better experience for our users!

Oceniono na 5 z 5

Logiciel Filmora très bon et SAV au top

Filmora est un logiciel impeccable avec mises à jour annuelles ajoutant de belles fonctionnalités et plus de l'ergonomie. L'éditeur a lui-même communiqué une erreur dans les paiements (mise à jour payante qui devait être gratuite pour certains cas dont le mien) et a traité ma demande très rapidement sur un remboursement. Bon SAV

14 października 2022
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

The link that was not working now it does

I contacted the support service to upgrade the version of the software on my Mac, as the direct link was not working out fine.
The service support addressed me a link from which to properly download the software. Now it work quite good!

21 stycznia 2023
Opinia niezależna

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej