Otydlig webbplats gjorde att vi trodde vi hade köpt biljett inkluderat bil, då det kostade flera tusen kroner. En liten sträcka på några få timmar. Nu samma dag ser vi att det inte finns bil med på... Zobacz więcej
Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej
Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej
Zobacz, co mówią recenzenci
Som gotlänning är jag väldigt missnöjd med Destination Gotland. Prisbild,Kundservice (personalen i sig är trevliga,) är svåra att få tag och långa ledtider. Reser 3-4 ggr per år. Prisbilden på fa... Zobacz więcej
Dom är grymma på allt möjligt , dom vet vad dom gör och är seriösa. Mysig färja på sommarkvällar allmänt mysigt. Helt galet hur bra de byggt färjan också den orkar så mycket. Människor, bilar, osv. G... Zobacz więcej
Destination Gotland får statliga bidrag för att upprätthålla Gotlands "landsväg till fastlandet". Trots det skyller de sina höga biljettpriser på ökade bränslekostnader. När bränslepriserna sjunker an... Zobacz więcej
Informacje dotyczące firmy
Napisane przez firmę
Destination Gotland AB bedriver ett av Europas modernaste trafiksystem till sjöss. Flottan består av tre snabbgående fartyg, varav två fartyg som drivs med flytande naturgas (LNG) och biogas (LBG). Under 2023 transporterade vi cirka 1,7 miljoner passagerare, 540 000 personbilar och 760 000 längdmeter gods. Under sommarsäsongen kör vi upp till 18 turer per dygn. Destination Gotland har ca 400 årsanställda och huvudkontoret i Visby. Vi ställer höga krav på oss själva när det gäller den tjänst och service vi levererar i vår verksamhet.
Dane kontaktowe
Szwecja
- destinationgotland.se
Brak historii zapraszania do wystawiania recenzji
Ta firma nie zaprosiła klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne
Odpowiada na 4% z negatywnych recenzji
Zwykle odpowiada w ciągu 1 tygodnia
Jak firma korzysta z Trustpilot
Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.
Inni użytkownicy przeglądali również
Så proffsigt och genomgående välutbildad personal på alla plan.
Redan när jag bokade via telefon fick jag all hjälp med bokningen även då av hotellet. Eftersom jag är handikappad behövde jag ledsagarhjälp. Det fungerade klockrent hela vägen t/r. Jag kände mig trygg hela tiden. God mat och bra utbud på resan. Fräscht och rent /snyggt. Men framförallt så trevlig och glad personal, alla.
Ni är hopplösa minst sagt
Ni är hopplösa minst sagt. Kommer aldrig nånsin köpa av er igen då man inte får vad man betalar för. Man ska banne mig inte behöva vänta så in i nordens länge för att era bussar ska komma fram i tid. Köp inte något av dessa skitsnackare.
Jättebra service på alla sätt och vis!
Jättebra service på alla sätt och vis!
Monopol skulle sätta 0 om det gick
Alldeles för dyrt...
Alldeles för dyrt, det behövs mer konkurrens och fler båtar på sträckan Visby-Nynäshamn vid populära restider. Jag förstår inte att inte företag på ön inte protesterar mot prissättningen på det enda rimliga sättet att ta sig till och från ön.
Populära avgångar blir galet dyra då de aldrig sätter in några extra färjor och har eget monopol på färjetrafiken. En tur och retur kan gå på runt 5000kr för två personer vid en populär avgång och samtidigt kan du åka tur och retur till Mallorca ett par dagar för samma pris.
Visst man kan boka en tur som kommer fram klockan 03:00 billigare men vem vill det, varför kör man inte fler färjor på vettiga tider? Har man bara två aktiva färjor?
Utöver det är maten dyr och relativt tråkig, wifi har dålig täckning, faciliteterna och städning är ok, tråkigt med överfull kafeteria och inga sittplatser då folk inte vill betala flera hundra extra för vilstolar.
Gotlands turistnäring förlorar stora pengar på att inte ha bra kommunikation med fastlandet, jag gissar att detta kommer synas i statistiken i framtiden. Förhoppningsvis kan någon förstå sambandet och åtgärda det.
Tre månader att återbetala avbokade biljetter
Köpt återbetalningsbar biljetter och de drog summan på sekunden. När jag senare var tvungen att avboka vill de ha 3 månader att återbetala.
Varför inte ett år, fem år eller bara till dödsboet. Vilka skojare!
Dyrt och fyrkantigt
Väldigt dyrt generellt.
Ofta inställda avgångar i dåligt väder utan backupbåtar.
En del i supporten är fyrkantiga och vill inte hjälpa till med smidiga lösningar när man behöver göra en avbokning i när det varnats för hårda vindar och oväder. Dåligt eftersom det är företaget som inte levererar backupbåtar när avgångar ställs in.
Sist var våra platser inte städade. Det var lite trist.
När det blir skäliga priser blir betyget högt, för då är allt frid å fröjd.
Dyrt och märkligt
Hej
Orimligt dyrt men tyvärr enda sättet att ta sig med bil till Gotland.
20min före ankomst sliter städpersonalen upp hyttdörrarna, ofta utan att man hinner svara på knackningen sekunden innan. De ställer sedan upp dörren på vid gavel trots att man sitter kvar till ankomst.
Väldigt märkligt beteende.
Samma sak sker var gång vi åker. Har aldrig varit med om ngt liknande annars.
Så tyvärr, ni som reser mellan Gotland och Sverige: vänta er ingen lyxkryssning.
Vi får hoppas att ett annat rederi snart tar över driften:)
Åkt gotlandsfärjan tur o retur i helgen…
Åkt gotlandsfärjan tur o retur i helgen från Oskarshamn,är verkligen supernöjd. Maken har svårt att gå o beställde ledsagare med rullstor för att komma på o av färjan.Fick en så fin hjälp av trevlig personal. Det fungerade jättefint! Tack för ett fint bemötande. Mvh herr o fru Johnsson
Bondestugan i Lärbro, Gotland
Gjorde en bokning i somras till Gotland med Destination Gotland för en grupp av 4 vuxna och ett barn. Inget dåligt att säga om själva resan med färjan men däremot om den del av paketet som bestod av en stuga vi hyrde via dem.
Stugan var förutom svindyr (som man får acceptera då det är frågan och anbud som gäller) även ostädat: gammalt kaffe kvar i bryggaren, utegrill fullt med matrester, ihopklumpade gamla kuddar och en utslag av undermålig illaluktande gulaktig vatten i hela badrummet. Absolut odrickbart.
Efter avslutat vistelse ville de gärna veta vad vi tyckte om den genom en länk till frågeformulär som jag skickade in dock utan någonsin får feedback på detta.
Stugan är Bondestugan (Tranan) i Lärbro. Undvik denna!
Doświadczenie Trustpilot
Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.
Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.
Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.
Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.
Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.
Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.
Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.








