Curate Health Recenzje 

17 535
•
Wynik TrustScore: 4 na 5

3,9

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 1 z 5

Shocking service again from curate. Happy to quickly take my £240 but still 5 days later after paying for next day delivery as there is no other delivery option, I still do not have my order! Conta... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

I’ve been using Curate for a while for my weight loss journey. Having done lots of research, they are the best company I’ve ever used for this type of medication. I love how there are always discount... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

I’ve been with curate for two years , they have always been helpful and they are always keeping an eye on your progress,even if it’s again or a loss .plenty of help if needed. Meditation is sent out w... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

The service is great, just ring and talk to someone if you have any questions. The delivery is ok, i live in Northern Ireland and it does take an extra bit of time to get over here which is fine as... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Konsultant ds. zdrowia
  2. również w kategorii:
  3. Klinika zdrowia kobiet
  4. Lekarz – płodność

Napisane przez firmę

Curate Health offers prescription medication through their registered internet pharmacy for the treatment of weight loss. The service is fully regulated and genuine medication is dispensed from London based pharmacy.


Dane kontaktowe

3,9

Dobra

Wynik TrustScore: 4 na 5

18 tys. recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Zaprasza klientów do wystawiania recenzji

Ta firma zaprasza swoich klientów do recenzowania niezależnie czy to dobre, czy złe recenzje

W Trustpilot przywiązujemy wagę do treści tworzonych przez ludzi. Firma może jednak dodatkowo korzystać z naszego narzędzia wspomaganego przez sztuczną inteligencję, które pomaga w przygotowywaniu odpowiedzi.

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

3,9

Wszystkie recenzje

(17 535)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 2496

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

Question wasn't answered and couldn't…

Question wasn't answered and couldn't use product and no refund given

17 lipca 2026
Logo Curate Health

Odpowiedź od Curate Health

Hi,

We're sorry to hear that you feel this way.

Having reviewed your correspondence, we can see that your email was sent outside of our working hours and our team responded the following business day. We are also unable to see any previous emails from you regarding this matter.

Our team provided the best advice they could based on the information available at the time. We appreciate your feedback and are sorry that you were unhappy with the outcome.

Best,

The Curate Health Team

Oceniono na 5 z 5

Great service

The service is great, just ring and talk to someone if you have any questions.
The delivery is ok, i live in Northern Ireland and it does take an extra bit of time to get over here which is fine as they have took all precautions to keep my medication cold due to the warm weather.
Ordering is easy and straight forward.

21 lipca 2026
Logo Curate Health

Odpowiedź od Curate Health

Hi,

We're glad to hear you find our ordering process easy and straightforward, and that our team provides helpful service when you call. We appreciate your understanding regarding the delivery time to Northern Ireland and are pleased our precautions for keeping your medication cold were effective. Thank you for your wonderful feedback!

Best,

The Curate Health Team

Oceniono na 2 z 5

Cost is ridiculous

Cost is ridiculous

21 lipca 2026
Logo Curate Health

Odpowiedź od Curate Health

Hi,

We're sorry to hear that you feel our pricing is too high.
We continually review our prices to ensure they remain as competitive as possible and regularly offer discount codes where we can.

However, the majority of our pricing is determined by the manufacturers, which limits how much flexibility we have.

We appreciate your feedback and will continue to review our pricing wherever possible.

Best,

The Curate Health Team

Oceniono na 5 z 5

Fantastic on ordering thank you

Fantastic on ordering thank you
Quick delivery 🚚

20 lipca 2026
Logo Curate Health

Odpowiedź od Curate Health

Hi,

We're glad to hear you had a fantastic ordering experience and that our delivery was quick! We appreciate your positive feedback.

Best,

The Curate Health Team

Oceniono na 5 z 5

Easy to order

Easy to order, prompt response from medical team

20 lipca 2026
Logo Curate Health

Odpowiedź od Curate Health

Hi,

We're happy to hear that your ordering experience was easy and that our medical team provided a prompt response. We truly appreciate your positive feedback!

Best,

The Curate Health Team

Oceniono na 5 z 5

Very easy to do

Very easy to do, I felt supported and if I needed help I could/can reach out. Nice doing business

20 lipca 2026
Logo Curate Health

Odpowiedź od Curate Health

Hi,

We're pleased to hear that you found the process easy and felt supported throughout! It's wonderful to know that you had a positive experience doing business with us.

Best,

The Curate Health Team

Oceniono na 1 z 5

Shocking customer service had to jump…

Shocking customer service had to jump through hoops the pen was faulty, sent lots of videos never good enough, only used one dose out the pen and it went faulty, they refuse to send out another pen instead sending me money back for the 3 doses.

17 lipca 2026
Logo Curate Health

Odpowiedź od Curate Health

Hi,

We're sorry to hear that you were unhappy with your experience.
When investigating reports of a faulty pen, we are required to provide the manufacturer with specific evidence in order to process a claim.

Our team sent clear guidance on the type of video required and reached out to you on multiple occasions to explain this, as the videos initially provided did not meet the manufacturer's requirements.

We appreciate that this process can be frustrating, but these steps are necessary for us to investigate the issue properly. We can also see that this matter has now been resolved.

Thank you for your feedback, and we're sorry that your experience did not meet your expectations.


Best,

The Curate Health Team

Oceniono na 5 z 5

Quick and easy

22 lipca 2026
Logo Curate Health

Odpowiedź od Curate Health

Hi ,

 
Thank you for your valuable feedback.

We genuinely appreciate the time and effort you have taken to review us.


Best,

The Curate Health Team

Oceniono na 5 z 5

Great experience on the ordering and…

Great experience on the ordering and communications side of things fully recommend

20 lipca 2026
Logo Curate Health

Odpowiedź od Curate Health

Hi,

We're so pleased to hear you had a great experience with our ordering process and communication. Thank you for your recommendation!

Best,

The Curate Health Team

Oceniono na 5 z 5

From order to delivery good service…

From order to delivery good service fast turn around been with company over 12 months now and feel safe and confident that they are interested in welfare not just money

17 lipca 2026
Logo Curate Health

Odpowiedź od Curate Health

Hi,

We're glad to hear about your positive experience with our service and fast turnaround. It truly means a lot to us that you feel safe and confident in our commitment to your welfare. Thank you for your continued trust and for sharing your feedback!

Best,

The Curate Health Team

Oceniono na 5 z 5

Amazing team

Amazing team , always supportive . Very fast at shipping

17 lipca 2026
Logo Curate Health

Odpowiedź od Curate Health

Hi,

We're happy to hear that you find our team amazing and supportive, and that our shipping is very fast. We truly appreciate your positive feedback!

Best,

The Curate Health Team

Oceniono na 5 z 5

Excellent always reliable and fast…

Excellent always reliable and fast delivery

17 lipca 2026
Logo Curate Health

Odpowiedź od Curate Health

Hi,

We're so happy to hear that you find our service reliable and our delivery fast. Thank you for your positive feedback, we appreciate it greatly.

Best,

The Curate Health Team

Oceniono na 5 z 5

Easy ordering and by far the cheapest

Easy ordering and by far the cheapest

17 lipca 2026
Logo Curate Health

Odpowiedź od Curate Health

Hi,

We're glad to hear that you found the ordering process easy and our prices to be the most affordable. Thank you for your wonderful feedback!

Best,

The Curate Health Team

Oceniono na 5 z 5
Logo Curate Health

Odpowiedź od Curate Health

Hi,

We're happy to hear that you found our service to be very prompt! We truly appreciate you taking the time to share your positive feedback with us.

Best,

The Curate Health Team

Oceniono na 2 z 5

On the whole a good service. But

On the whole a good service.
But the delivery company they use are not so good.
Only one to two hours notice of the delivery time and don’t always know the day.
If you miss delivery two times it’s returned to curate,
Loyal customer for two years and first time a
I’ve missed a delivery but didn’t want to know.
Just order again

17 lipca 2026
Logo Curate Health

Odpowiedź od Curate Health

Hi,

Thank you for your feedback and for being a loyal customer over the past two years – we really do appreciate your continued support.

We're sorry to hear that your recent delivery experience was disappointing. While we understand your frustration, we do attempt delivery twice before an order is returned to us, in line with our Terms & Conditions. As our medication must remain within a strict cold chain, once it has been returned to us it can no longer be used or resent, meaning a new order is required.

We appreciate that this isn't the outcome you were hoping for, and we're sorry for any inconvenience caused. We also value your comments regarding the courier service and will ensure this feedback is passed on to the relevant team as we continually review all aspects of our service.

Best,

The Curate Health Team

Oceniono na 5 z 5

Always deliver on time

Always deliver on time. The website is very helpful although long winded when you have to complete all your history again to reorder.

17 lipca 2026
Logo Curate Health

Odpowiedź od Curate Health

Hi,

We're glad to hear we consistently deliver on time! We appreciate your feedback regarding the reordering process and will certainly look into streamlining it for a smoother experience.

Best,

The Curate Health Team

Oceniono na 5 z 5

Better this time quick delivery and…

Better this time quick delivery and service

21 lipca 2026
Logo Curate Health

Odpowiedź od Curate Health

Hi,

We're happy to hear that your experience was better this time with quick delivery and service! Thank you for your positive feedback.

Best,

The Curate Health Team

Oceniono na 4 z 5

Good experience

Good experience

17 lipca 2026
Logo Curate Health

Odpowiedź od Curate Health

Hi ,

 
Thank you for your valuable feedback.

We genuinely appreciate the time and effort you have taken to review us.


Best,

The Curate Health Team

Oceniono na 5 z 5

Easy to complete health questionnaire…

Easy to complete health questionnaire and order
Quick response for approval and delivery

21 lipca 2026
Logo Curate Health

Odpowiedź od Curate Health

Hi,

We're happy you found our health questionnaire easy to complete and that you received a quick response for approval and delivery. Thank you for your positive feedback!

Best,

The Curate Health Team

Oceniono na 5 z 5

Easy and quick delivery

Easy and quick delivery

21 lipca 2026
Logo Curate Health

Odpowiedź od Curate Health

Hi,

We're glad to hear that your delivery was both easy and quick! Thank you for taking the time to share your positive experience with us.

Best,

The Curate Health Team

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej