Courtrecords Recenzje 

332
•
Wynik TrustScore: 4 na 5

4,1

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

Absolutely great site to help with multiple resources available in one place. Great start to help find a long lost loved one. Also, to help make sure all information listed associated with your name i... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

The company responded to an email thoroughly and promptly after I requested customer service help for a monthly charge I didn't request through your account. I needed my subscription cancelled and Eur... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Dexter was very congenial and helped me with no questions asked. They were billing my credit card for something I did not order, but Dexter cancelled and credited my card back with no hassle and no ag... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 1 z 5

I found it very difficult. I signed up for Pacer yet couldn't search come to find out my account wasn't active. Created an account for sister and hers also inactive. 198 min wait on hold. No inst... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy


Dane kontaktowe

4,1

Dobra

Wynik TrustScore: 4 na 5

332 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Zaprasza klientów do wystawiania recenzji

Ta firma zaprasza swoich klientów do recenzowania niezależnie czy to dobre, czy złe recenzje

Odpowiada na 100% z negatywnych recenzji

Zazwyczaj odpowiada w ciągu 24 godzin

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

4,1

Wszystkie recenzje

(332)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 241

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

The representative was very professional and kind in her responses to my concerns

Great!
The representative was very professional and kind in her responses to my concerns.

20 stycznia 2026
Logo Courtrecords

Odpowiedź od Courtrecords

Hello Wynette,

Thank you for taking the time to share your positive feedback. We’re pleased to hear that our representative was professional and kind in addressing your concerns. Your satisfaction is very important to us, and we truly appreciate your support.

Should you require any further assistance, please do not hesitate to reach out—we’re always happy to help.

Have a good one!

Sincerely,
Thamya
Voice Of Customer Specialist
www.courtrecords.us
+1 833-922-2315

Oceniono na 1 z 5

Duped into an unwanted subscription.

Duped into an unwanted subscription.

16 stycznia 2026
Logo Courtrecords

Odpowiedź od Courtrecords

Hello Roger,

Thank you for sharing your feedback. We are very sorry to hear about your experience and take your concerns regarding subscriptions very seriously.

We offer free reports through a 7-day trial, as clearly stated on our checkout page. It explains that the trial will automatically convert to a $24.95 monthly subscription unless canceled. Customers must also check a box confirming they’ve read and agreed to our Terms and Billing Policy before completing the order.

We want to make things right. I have checked your account and rest assured that one of our agents has already refunded your monthly subscription. Please allow 3-5 business days for the funds to be placed back into your account.

We truly appreciate your feedback—it helps us improve the experience for everyone.

Sincerely,
Thamya
Voice Of Customer Specialist
www.courtrecords.us
+1 833-922-2315

Oceniono na 3 z 5

I was able to find what I needed

I was able to find what I needed , but now I cannot cancel my subscription.

9 stycznia 2026
Logo Courtrecords

Odpowiedź od Courtrecords

Hi Mark,

We're happy you found what you needed. I can confirm your account has been canceled and refunded. Rest assured, our company will no longer bill you. Please let us know if there's anything else we can help you with. Have a great day ahead, and stay safe!

Best,
Lovely
Voice Of Customer Specialist
www.courtrecords.us
+1 833-922-2315

Oceniono na 5 z 5

Fast response

Easy to cancel and get a refund

10 stycznia 2026
Logo Courtrecords

Odpowiedź od Courtrecords

Hello Anthony,

Thank you very much for your 5-star review. We’re pleased to hear that you were satisfied with our fast response time and found the cancellation and refund process easy.

We appreciate your feedback and your trust in our service, and we look forward to assisting you again should you need support in the future.

Have a good one!

Sincerely,
Thamya
Voice Of Customer Specialist
www.courtrecords.us
+1 833-922-2315

Oceniono na 5 z 5

Thank you for helping me in my…

Thank you for helping me in my situation! The customer service was amazing and Aron was especially helpful.

9 stycznia 2026
Logo Courtrecords

Odpowiedź od Courtrecords

Hello Jacquelyn,

Thank you very much for your 5-star review and for sharing your experience. We are delighted to hear that our customer service team was able to assist you effectively, and we will be sure to pass along your kind words to Aron.

Your feedback is greatly appreciated, and we are pleased to know that we could help you during your situation. We look forward to assisting you again in the future.

Have a good one!

Sincerely,
Thamya
Voice Of Customer Specialist
www.courtrecords.us
+1 833-922-2315

Oceniono na 1 z 5

This process took almost a year!

This process took almost a year!

13 listopada 2025
Logo Courtrecords

Odpowiedź od Courtrecords

Hello Doretha,

Thank you for taking the time to share your feedback. We sincerely apologize for the length of time the process took and understand how frustrating this experience must have been. This is not the level of service we aim to provide.

Please note that your account has already been refunded for the monthly subscription of $24.95 by one of our agents. Kindly allow 3–5 business days for the refund to be processed and reflected in your account, depending on your payment provider.

We appreciate you bringing this matter to our attention, as feedback like yours helps us improve our processes and service moving forward.

Sincerely,
Thamya
Voice Of Customer Specialist
www.courtrecords.us
+1 833-922-2315

Oceniono na 5 z 5
Logo Courtrecords

Odpowiedź od Courtrecords

Hi Jamie,

We're happy you're pleased with the prompt assistance you received. We hope that you will also recommend us to others. Have a great day ahead, and stay safe!

Best,
Lovely
Voice Of Customer Specialist
www.courtrecords.us
+1 833-922-2315

Oceniono na 1 z 5

I was billed more than 2.95 and feel…

I was billed more than 2.95 and feel like logging into the sight after the free trial date is a trick to get me to be billed for another month. I will not use this service again

8 stycznia 2026
Logo Courtrecords

Odpowiedź od Courtrecords

Hello Catherine,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear that your experience did not meet your expectations.

We understand your concerns regarding the free trial and billing process. Our trial terms state that the subscription will continue automatically unless canceled before the trial end date; however, we regret that this caused any frustration and appreciate your feedback.

We would like to confirm that your account has already been reviewed and the charge in question has been fully refunded for $24.95 by our support agent. Please allow 3–5 business days for the refund to appear back on your original payment method.

If you have any further questions or need additional assistance, our support team remains available to help.

Sincerely,
Thamya
Voice Of Customer Specialist
www.courtrecords.us
+1 833-922-2315

Oceniono na 4 z 5

Good customer service but was not aware of monthly charge

I was just looking at my credit card charges and noticed several $20 charges for courtrecord.com. i called and talked to customer service, sorry don't remember her name. She said i did a back ground check on my daughter and granddaughter back in September. I do not remember doing this but if there was a free 7 day trial i might have did it. But i do not remember seeing that i was going to be charged $20 a month after that. I would appreciate if i could get a refund of the amount i was charged. It was very easy to cancel this and the person i talked to was very helpful

7 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Courtrecords

Odpowiedź od Courtrecords

Hello Bernie,

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We appreciate your comments and are pleased to hear that our customer service agent was helpful and made the cancellation process easy.

At this time, we were unable to locate an account under the name provided in your review. In order to assist you further with reviewing the charges and processing a potential refund, we kindly ask that you contact our support team at askcourtrecords@courtrecords.us and provide additional details so we may accurately link you to the correct account.

We understand your concerns regarding the monthly charge and apologize for any confusion surrounding the subscription terms after the trial period. Our team will be more than happy to review your account and assist you further once we have the necessary information.

Should you require any additional assistance, please do not hesitate to reach out. We appreciate your feedback, as it helps us continue to improve our service.

Have a good one!

Sincerely,
Thamya
Voice Of Customer Specialist
www.courtrecords.us
+1 833-922-2315

Oceniono na 5 z 5

5 Stars

Customer service lady was very quick and knowledgeable. She was great!!

6 stycznia 2026
Logo Courtrecords

Odpowiedź od Courtrecords

Hello Kati,

Thank you very much for your 5-star review. We are delighted to hear about your positive experience with our customer service team. It is wonderful to know that our colleague was quick, knowledgeable, and provided excellent support.

Your kind feedback is greatly appreciated and will be shared with the team. Should you require any further assistance, please do not hesitate to contact us—we would be happy to help.

Have a good one!

Sincerely,
Thamya
Voice Of Customer Specialist
www.courtrecords.us
+1 833-922-2315

Oceniono na 2 z 5

Most of what I was looking for was…

Most of what I was looking for was available on Indiana's free mycase website.

5 stycznia 2026
Logo Courtrecords

Odpowiedź od Courtrecords

Hello Daniel,

Thank you for your review. We’re sorry to hear that our service wasn’t as helpful as you expected.

While some information can be found on free public sites like Indiana’s MyCase, we try our best to provide accurate information. However, our records are from different public sources, and we do not guarantee the correctness or completeness of the report. To learn more about where we get our information, please visit https://courtrecords.us/terms/.

We want to make things right. I have checked your account and rest assured that one of our agents has already refunded your monthly subscription for $24.95. Please allow 3-5 business days for the funds to be placed back into your account.

We appreciate your feedback and will take it into account moving forward.

Sincerely,
Thamya
Voice Of Customer Specialist
www.courtrecords.us
+1 833-922-2315

Oceniono na 5 z 5

They were extremely helpful and…

They were extremely helpful and accommodating!

4 stycznia 2026
Logo Courtrecords

Odpowiedź od Courtrecords

Hi Kaitlin,

Thank you for your kind words. We're happy you're pleased with customer service. We work hard to meet expectations like yours, and we're delighted we hit the mark for you. Have a fantastic week, and stay safe!

Sincerely,
Lovely
Voice Of Customer Specialist
www.courtrecords.us
+1 833-922-2315

Oceniono na 1 z 5

You charged for for a subscription that…

You charged for for a subscription that I didn't sign up for.

30 grudnia 2025
Logo Courtrecords

Odpowiedź od Courtrecords

Hello Michael,

Thank you for bringing this to our attention. We apologise for any confusion or concern this charge may have caused.

We offer free reports through a 7-day trial to anyone who signs up, and on our checkout page, we state that customers are purchasing a trial that ends in seven days. It also states that it will automatically enroll into a subscription to be billed monthly for $24.95 if the customer does not cancel during the trial. We provide an Order Summary on the checkout page with a checkbox for the customer to acknowledge they read our Terms of Service and Billing Terms, as well.

We can confirm that your account has already been refunded by one of our support agents. Please allow 3–5 business days for the refund to be reflected in your account, depending on your bank’s processing times.

If you have any further questions or require additional assistance, please contact our support team directly.

Sincerely,
Thamya
Voice Of Customer Specialist
www.courtrecords.us
+1 833-922-2315

Oceniono na 4 z 5

Helpful Resource

This is a helpful resource. I was able to find the information I needed.

30 grudnia 2025
Logo Courtrecords

Odpowiedź od Courtrecords

Hello LaTanya,

Thank you for your 4-star review! We’re glad to hear that you found our service to be a helpful resource and were able to find the information you needed.

We appreciate you taking the time to share your feedback and hope to be of assistance again in the future.

Have a good one!

Sincerely,
Thamya
Voice Of Customer Specialist
www.courtrecords.us
+1 833-922-2315

Oceniono na 5 z 5

Jomarie Was quick and nice

Jomarie Was quick and nice. Very helpful.

29 grudnia 2025
Logo Courtrecords

Odpowiedź od Courtrecords

Hello Kieler,

Thank you for the 5-star review! We’re delighted to hear that Jomarie was quick, kind, and very helpful.

We’ll be sure to pass along your kind words to her — feedback like this truly means a lot to our team. Thank you for taking the time to share your experience!

Have a good one!

Sincerely,
Thamya
Voice Of Customer Specialist
www.courtrecords.us
+1 833-922-2315

Oceniono na 5 z 5

Very efficient courteous service

Very efficient courteous service. Problem was solved even more than expected!!!

26 grudnia 2025
Logo Courtrecords

Odpowiedź od Courtrecords

Hi Joan,

Thank you for taking the time to give us a review. We're happy you're pleased with customer service. We hope that you will also recommend us to others. Have a great day ahead, and stay safe!

Best,
Lovely
Voice Of Customer Specialist
www.courtrecords.us
+1 833-922-2315

Oceniono na 3 z 5

Not enough info for the price

Even as a paying member, the information received from this site is basic public information. For any additional information, you have to pay more. I did not like that.

21 listopada 2025
Logo Courtrecords

Odpowiedź od Courtrecords

Hi Michael,

We're sorry you were dissatisfied with the information you received. Rest assured, we will do our best to improve our services further. Have a great day ahead, and stay safe!

Best,
Lovely
Voice Of Customer Specialist
www.courtrecords.us
+1 833-922-2315

Oceniono na 5 z 5

Excellent documentation

Excellent documentation. This company provided a court case that I could not find even through the court's clerk. This company's research is very thorough. The customer service is 5-star excellent.

22 grudnia 2025
Logo Courtrecords

Odpowiedź od Courtrecords

Hi Shannon,

Thank you for taking the time to give us a review. We're happy you're pleased with the information and assistance you received. We work hard to meet expectations like yours, and we're delighted we hit the mark for you. Have a fantastic day ahead, and stay safe!

Best,
Lovely
Voice Of Customer Specialist
www.courtrecords.us
+1 833-922-2315

Oceniono na 5 z 5

Quick replies and great customer…

Quick replies and great customer service.

22 grudnia 2025
Logo Courtrecords

Odpowiedź od Courtrecords

Hello Madilyn,

Thank you for your five-star review and kind words. We’re delighted to hear that you were satisfied with our quick responses and customer service. Your feedback is greatly appreciated and will be shared with our team.

Please don’t hesitate to contact us again if you need any further assistance—we’re always happy to help.

Have a good one!

Sincerely,
Thamya
Voice Of Customer Specialist
www.courtrecords.us
+1 833-922-2315

Oceniono na 1 z 5

This is a scam

This is a scam. They did not produce court records that exist for a current case. I was trying to avoid driving to the court. This is Superior court in Maine.i.e. not a small district court....AND then they had the nerve to charge me a monthly fee...EVEN after cancelling.

12 grudnia 2025
Opinia niezależna
Logo Courtrecords

Odpowiedź od Courtrecords

Hello Eric,

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear about your dissatisfaction and understand how frustrating this experience must have been. We try our best to provide accurate information. However, our records are from different public sources, and we do not guarantee the correctness or completeness of the report. To learn more about where we get our information, please visit https://courtrecords.us/terms/.

Regarding billing, we offer free reports through a 7-day trial, as clearly stated on our checkout page. It explains that the trial will automatically convert to a $24.95 monthly subscription unless canceled. Customers must also check a box confirming they’ve read and agreed to our Terms and Billing Policy before completing the order.

Nonetheless, since you haven't used the service beyond the trial, the account has been canceled, and we issued a refund of $24.95 as a one-time courtesy. Please allow 3-5 business days for the funds to be placed back into your account.

We appreciate your feedback and take all comments seriously as part of our ongoing efforts to improve.

Sincerely,
Thamya
Voice Of Customer Specialist
www.courtrecords.us
+1 833-922-2315

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej