Cooksmill Recenzje 

149
•
Wynik TrustScore: 4 na 5

3,9

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

Amazing experience with Cooksmill company. Ordered twice, and they didn’t disappoint. My Steelite items arrived quickly and well packed. I was also contacting customer service adding more items to my... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Excellent customer service! Highly recommended. I have made a number of online orders with Cooksmill and their service, products, communication and delivery are always excellent. A special mention f... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 1 z 5

The poor quality of my Seasons Bowl Shape cups was explained as 'individually hand designed' by their customer service. Absolutely Ridiculous! The speckled pattern at the bottom of the cups was no... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 2 z 5

I ordered 13 Beaufort food storage containers from Cooksmill and although most were fine, several deteriorated extremely quickly after minimal use. The packaging labels were still on them and looked... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy


Dane kontaktowe

3,9

Dobra

Wynik TrustScore: 4 na 5

149 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Odpowiada na 100% z negatywnych recenzji

Zwykle odpowiada w ciągu 1 tygodnia

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

3,9

Wszystkie recenzje

(149)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 45

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

Order update communication from onset

Order update communication from onset. My items were carefully packaged & of excellent quality, which were received in a very quick despatch time. Excellent company to deal with - very pleased

3 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Cooksmill

Odpowiedź od Cooksmill

Thank you for your review.

Oceniono na 1 z 5

Avoid. The poor quality of my Seasons Bowl…

The poor quality of my Seasons Bowl Shape cups was explained as 'individually hand designed' by their customer service.
Absolutely Ridiculous!
The speckled pattern at the bottom of the cups was not spread well. Because of this it looks like there is some dirt at the bottom of the cups left unwashed from the previous use. No designer would do that. Obviously, what they can't sell in their stores, is sold online and if you ask for return, you have to do it at your expense and hit by 30% restocking fee. AVOID

19 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Cooksmill

Odpowiedź od Cooksmill

As stated on our website, the speckled design of these items may differ, and we cannot guarantee that they will look a certain way, as each item is individually hand-designed. The items are designed for commercial use where variations in design are part of the aesthetic. We categorically do not move stock from the stores to sell online. The cups you received are well within the acceptable parameters of the ranges design.
You are very welcome to return the items in line with our returns policy.

Oceniono na 5 z 5

I have bought Silverwood heavy duty…

I have bought Silverwood heavy duty biscuit trays. Not easy to find these days so I was so pleased to find them at Cooksmill
Cooksmill provided an exception service.
There customer service team is so helpful and friendly
My trays were delivered the next day
Well packaged
The price was good for a Silverwood product.
Can’t fault the brilliant service
Thank you.

19 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Cooksmill

Odpowiedź od Cooksmill

Thank you for your review.

Oceniono na 1 z 5

Very disappointing experience

Very disappointing experience. I spent more than £2000 on a Robot Coupe CL50 machine and accessories, including a blade worth nearly £500. The company sent the wrong blade.

I contacted them immediately, but after more than 2 months the issue is still not resolved. I only received one reply saying they would ask the warehouse manager, then nothing further.

When a company sends the wrong item, they should take responsibility and resolve the problem quickly. Poor communication and very poor after-sales service. I cannot recommend this company based on my experience.

8 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Cooksmill

Odpowiedź od Cooksmill

Unfortunately, as we have confirmed, we didn't send the wrong blade. The blade you purchased is compatible with a CL40, which is described on our website, and not the machine you bought. We have sent you the returns policy on 7th April at 15:33 and the 22nd April at 16:53.

Oceniono na 1 z 5

I am extremely disappointed with the…

I am extremely disappointed with the service from Cooks Mill Pakistan Store.

About one month ago, I ordered a chopping blade for my Robot Coupe CL50 machine. Unfortunately, they sent me the wrong blade. Since then, I have made multiple attempts to resolve the issue. I called them several times, sent emails (with no reply for over a week), and even shared videos and clear pictures as requested. Despite all this, I still haven’t received a proper response or solution.

Their customer service has been very poor and unhelpful. Instead of assisting, the staff were dismissive and uncooperative. This experience has caused me a loss of more than £450.

I would not recommend this store to anyone. Very unprofessional service and no accountability toward customers.

10 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Cooksmill

Odpowiedź od Cooksmill

We’re sorry to hear that you were disappointed with your experience and apologise for the frustration caused. After reviewing your order, we found that the blade supplied matched the item that was originally ordered. Unfortunately, the blade selected was not the correct one for your specific Robot Coupe machine, which is why it was not suitable for your use. Our team requested photos and videos to understand the issue better and confirm compatibility. Compatability of all Robot Coupe spare parts are listed on the product page. We are working with you and with Robot Coupe to resolve your problem.

Oceniono na 1 z 5

Avoid at all cost if you don't want to…

Avoid at all cost if you don't want to lose your money , the item I bought are fake stuff, I will rather buy from Temu than buying from this company + the customer service is trash, they will be forward and backward with you through emails and questions until you give up, no accountability, it looks like they order from Temu and send you the item without knowing what the quality looks like themselves, third-party sales. I wish I can give 0 star and I wish I can also post pictures of what I bought here.

20 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Cooksmill

Odpowiedź od Cooksmill

The items are categorically not fake. The manufacturer of the scales has asked for a video of the fault so they can diagnose the issue. We have asked you for a video on the 8th April, 13th April, 14th April and 15th April. This has not been provided. Please provide a video of the issue so we can progress your complaint.

Oceniono na 5 z 5

Excellent customer service

Customer service is always very helpful. Nicole helped track my delivery and called back to confirm delivery time. This was very reassuring as I ordered an item for next day delivery.

17 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Cooksmill

Odpowiedź od Cooksmill

Thank you for your review.

Oceniono na 1 z 5

Appalling communication and even worse customer service

I placed an order with Cooksmill on 1st April 2026 (Order #4000050018) for several Mason Cash items. Despite their confirmation email promising updates when items are "picked," I heard absolutely nothing for 16 days.

When I called to check on the status, the experience went from poor to unacceptable. The representative confirmed there was a lead time on the pasta bowls and that the whole order was being held back—which I was happy to wait for—but when I asked for a simple email confirmation that the order was actually progressing, she flatly refused.

Rather than taking ownership, she told me I should email her colleague myself as she wasn't prepared to pass on the request. When I challenged the lack of communication and the inconsistency of her answers, she abruptly hung up the phone on me.

It is incredibly disappointing to see a company's front-facing staff blame their own colleagues and show such a total lack of professionalism. This has completely destroyed my confidence in them. I am still waiting for a formal response and a clear update on my order.

17 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Cooksmill

Odpowiedź od Cooksmill

We are sorry to hear that you feel you have not received sufficient communication from Cooksmill regarding your order.
Please note that lead times are clearly stated on all product pages on our website. Upon placing your order, you received a confirmation email which re-confirmed the estimated lead time of 2–3 weeks. The following week, our purchasing team sent you a further update advising that the items would not be available until mid to late April.
When you contacted us by phone, you requested that we send another email confirming that your order was in progress. Unfortunately, our customer service team does not have capacity to send follow-up emails when there are no new developments to report. However, we did advise that you are welcome to contact our purchasing team directly by email if you wish to receive a further update.

Oceniono na 3 z 5

Problem resolved

Ordered carving fork in Jan this year. We’ve only used it once or twice but the pop-out ‘guard’ now flops back into its slot. Send video clip of floppy guard to Cooksmill asking if we could return and have a refund. After a short delay while they consulted with the manufacturer, they have now kindly issued a refund.

13 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Cooksmill

Odpowiedź od Cooksmill

Your order has been escalated to the manufacturer. We are waiting for them to reply to us. We are sorry that you feel we are not dealing with your complaint fast enough, however we replied to all your emails to let you know that your complaint is being dealt with.

Oceniono na 5 z 5

Amazing range of cooking equipment

I have been looking for a particular pie dish but everywhere was so expensive, The I stumbled on Cooksmill and as I was looking at their website I found exactly what I wanted for just over £2.00 each I ordered 6 and opted for click and collect at the Salford store which is only about 7 miles from my house, I collected them the next day, when I arrived at the store I was amazed at how much stock they carried, If anyone is looking for anything to do with cooking this is the place to go. When I was there I didn’t have much time to look fully around but I will be going again soon and this time I’m having a couple of hours, just thought the main door were the chefs knives section which is huge hundreds if not thousands of knives for every occasion and that was just one section.

2 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Cooksmill

Odpowiedź od Cooksmill

Thank you for your review.

Oceniono na 1 z 5

AVOID

I placed an order with Cooksmill on 13/03/26, and even after 10 days, I still haven’t received my items. I contacted customer service to get an update, but unfortunately, the experience was very disappointing. The lady I spoke to was quite rude and unhelpful, and I’m still left without any clear information on when my order will arrive.

Overall, this has been a very frustrating experience. I would strongly advise others to avoid this place due to the poor service and lack of communication.

23 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Cooksmill

Odpowiedź od Cooksmill

I'm sorry to hear about the disappointing experience with your order. A 3-day lead time that stretched to 10 days is not the standard we hold ourselves to, and I apologise that the call with our customer service team fell short of the helpful support you deserved. Please know that your feedback has been taken seriously and is being addressed internally.

Oceniono na 1 z 5

APPROVED PAYMENT -ORDER DISAPPEARED!

WELL I FOUND EXACTLY WHAT I WAS LOOKING FOR ON THIS SITE, BUT AS SOON AS I PUT IT IN THE BASKET, CHECKED OUT AND APPROVED THE PAYMENT VIA THE BANKING APP. THE ORDER DISINTEGRATED, DISAPPEARED. I WILL NOW HAVE THE HASSLE OF CHASING MY BANK TO ENSURE THE PAYMENT IS'NT TAKEN OUT.
AS I NEVER RECEIVED ORDER CONFIRMATION.

28 lutego 2026
Opinia niezależna
Logo Cooksmill

Odpowiedź od Cooksmill

We can see a recent order under your surname. Please check your junk mail for an order confirmation. Alternatively please call us on 01618864989 to confirm your order.

Oceniono na 1 z 5

Absolute joke

Absolute joke, ordered an item was sent something different to what's pictured, They did this last year, sent them an email as soon as arrived, Reply I got was send them back AT MY EXPENSE & could possibly get my refund hit by 30% for restocking fee, pictures sent in email of what was ordered & what was sent completely ignored the pictures, No apology for THEIR mistake, I don't spend a fortune with Cooksmill but I expect to recieve what I ordered, Shame I can't post pictures here

22 lutego 2026
Opinia niezależna
Logo Cooksmill

Odpowiedź od Cooksmill

The item you ordered was a black Gastronorm pan. As these are standard commodity items, there may be slight variations between batches, such as minor differences in the lip or edge of the tray.
The pan you received is black and corresponds to the correct dimensions for a Gastronorm container.
As previously confirmed, you will not be charged the 30% restocking fee.

Oceniono na 1 z 5

Took 2 weeks to get order out and…

Took 2 weeks to get order out and delivered. Wonder what their sla is on delivery? But wouldnt accept my return as its outside their return window.

1 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Cooksmill

Odpowiedź od Cooksmill

Please can you reply with your order number so that we can look into your complaint?

Oceniono na 2 z 5

Poor all round

I ordered 13 Beaufort food storage containers from Cooksmill and although most were fine, several deteriorated extremely quickly after minimal use. The packaging labels were still on them and looked like new - that's how little use they had. I asked Cooksmill if, given the fact this had been quite a large order, they would consider replacing two of the worst ones. They could not have been less interested and their customer services were short, curt and dismissive. When I emailed to ask them to re-consider, they didn't even bother replying. Very poor, both in product and and response. Wouldn't order from them ever again.

7 listopada 2025
Opinia niezależna
Logo Cooksmill

Odpowiedź od Cooksmill

As the containers were purchased in July 2025, we carefully reviewed the images and information provided. Based on our inspection, the condition of the containers appears consistent with normal wear and usage over time, and unfortunately we were therefore unable to offer replacements on this occasion.

Oceniono na 5 z 5

Fantastic products

Fantastic products, great quality and very helpful with next day shipping. So pleased with the service and items.

12 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Cooksmill

Odpowiedź od Cooksmill

Thank you for your review.

Oceniono na 5 z 5

Great products, wonderful staff

I recently ordered a set of plates from this company, of which one arrived broken. It has been quickly replaced and I must say I am now extremely happy with the purchase. The plates are of very good quality, and aesthetically pleasing.
The experience has been a very positive one with the help of the staff who acted promptly, efficiently, courteously and professionally.
Thank you
M Phipps

12 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Cooksmill

Odpowiedź od Cooksmill

Thank you for your review.

Oceniono na 4 z 5

Highly Recommend

Excellent service. Speedy delivery of remarkably well packed products. Mine were GLASS and arrived in perfect condition. Tracking notifications all the way. Highly recommend.

7 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Cooksmill

Odpowiedź od Cooksmill

Thank you for your review.

Oceniono na 5 z 5

Luminarc diwali plates

Thank you so much for the beautiful plates. Everything arrived quickly and in a well-protected package. Definitely recommend 👍
Thank you again.

31 grudnia 2025
Opinia niezależna
Logo Cooksmill

Odpowiedź od Cooksmill

Thank you for your review.

Oceniono na 2 z 5

Dreadful delays - Incompetent customer service

Dreadful delays in emails being answered.
Wrote to them on 11th December attaching initial invoice showing quantities, and item codes, asking when we could expect the rest of our order as we were missing the glass mason jugs.

Unaware of receiving any calls to advise us of the reason for the delay, 11 days later we receive a reply asking for the quantity and product codes of the missing items.

Called and explained that the invoice I attached made clear the product codes and quantities of the missing glass mason jugs. For some reason, I now have to wait for an investigation to take place before we even reach the point of arranging delivery of the missing items.

22 grudnia 2025
Opinia niezależna
Logo Cooksmill

Odpowiedź od Cooksmill

We apologise for the longer-than-usual delay in responding to your email due to the busy season.

Your items were dispatched as scheduled; however, unfortunately, they were damaged by the courier while in transit. Our customer service colleague investigated the issue and informed you by phone.

We’re pleased to confirm that replacement products have been dispatched today.

Thank you for your patience, and please don’t hesitate to contact us if you need any further assistance.

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej