BRULO Recenzje 

275
•
Wynik TrustScore: 4.5 na 5

4,7

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

Really tasty beers and a nice variety of flavour even though what I got was all IPAs or sessions or related varieties- found that some 0% beers varieties can be a bit too similar Really nice

Oceniono na 5 z 5

​I’ve tried all three beers from Brulo’s Mixed IPA Case and, honestly, wow. What sensational beer. I’ve tried so many alcohol-free beers looking for something properly tasty, hoppy and hazy. I’ve... Zobacz więcej

Oceniono na 3 z 5

Good service but beer not great. After taste common to a lot of low alcohol beers is present in the three versions I tried. Would recommend Mash Gangs beers as a far superior taste experience.

Oceniono na 5 z 5

First time I have found an alcohol free IPA that actually tastes like beer! The 7Hop 7 Grain is by far and away my favourite and has a better taste than many full strength beers I’ve tried. An excel... Zobacz więcej

Informacje dotyczące firmy

  1. Sklep z piwem

Napisane przez firmę

Beer For The Modern World


Dane kontaktowe

4,7

Doskonała

Wynik TrustScore: 4.5 na 5

275 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Odpowiada na 100% z negatywnych recenzji

Zazwyczaj odpowiada w ciągu 48 godzin

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

4,7

Wszystkie recenzje

(275)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 170

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

Absolutely love this beer

Absolutely love this beer. Fabulous depth of flavours and types, with none of the energy-sapping after effects. And the genius logo - the clear eye. (Also great customer service and delivery turn around!)

11 marca 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

I just love Brulo beer

I just love Brulo beer - I'm actively cutting back on alcohol, and being able to have a Brulo which tastes like beer while still helping me achieve my objectives has been super. I keep Brulo in the fridge for those times I want a drink, but don't want to be "drinking"!

9 marca 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

The best AF Beers.... IMHO

After trying a load of AF Beers I discovered the Brulo range and haven't looked back.
I like them all but Lust for Life is my favorite so much so that I have had a subscription for the last few years. I still try other brands but haven't found any I would ditch Brulo for.

11 marca 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Sorry I cannot put a lower rating

Sorry I cannot put a lower rating. They try to suck you in with a 'free next day delivery' offer, which clearly is not accurate, seeing as it was ordered before 2pm on a Sunday you'd have thought it would have at least been dispatched on a Monday and delivered on a Tuesday. Here it is Tuesday evening and still no indication of the order being fulfilled, let alone dispatched! My husband won't be getting a nice birthday extra present as a result and I certainly won't be ordering from them again in the future.

10 marca 2026
Opinia niezależna
Logo BRULO

Odpowiedź od BRULO

Hi Margaret,

I’m really sorry about this and completely understand your frustration, especially as the order was intended as a birthday gift.

I’ve fully refunded your order and the beers are on me. I’m also investigating with our warehouse team to understand exactly what caused the delay as this clearly shouldn’t have happened.

We pride ourselves on both great beer and great service and on this occasion we’ve clearly fallen short, which I sincerely apologise for.

I’ve arranged for the case to be sent out as quickly as possible and hope we can still put things right for you.

Best,
James
Founder, BRULO

Oceniono na 5 z 5

My go to Supplier for Premium AF Beer…

My go to supplier for premium AF beer when I want more than just the supermarket offering. Prices on the higher side but to be expected for quality and taste. You're never going to replace the taste of alcohol in beer but these guys go as far as you can. Try it!

17 stycznia 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 4 z 5

Ordered 4 days ago with next day…

Ordered 4 days ago with next day delivery, but still awaiting dispatch

Upgrade my score due to customer service recovery and the fact that their list for life ipa tastes great

8 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo BRULO

Odpowiedź od BRULO

Hi James, sorry to hear about the delay. I understand that's frustrating when it should have arrived the next day. I can see there was an incorrect delivery address issue, which has now been resolved with FedEx, and it's out for delivery tomorrow. By way of apology for keeping you waiting I've popped a £5 refund back to your card. I hope this helps, but anything else I can do, just give me a shout anytime - james@brulobeer.com

Oceniono na 4 z 5

Very good beer

Next day delivery did not happen but seller finally got back to me and resolved the issue.

3 czerwca 2025
Opinia niezależna
Logo BRULO

Odpowiedź od BRULO

UPDATE - we refunded you the delivery costs due to the 1 day delay with DPD and if there is anything else I can please let me know.

Hi Amy, sorry to read your comments. I can see you ordered on Saturday night with next working day delivery. We dispatched your order on Monday, and I can see it was delayed 1 day by DPD and has been delivered today. Tracking emails and notifications should have been sent to you automatically but if they were not please let me know so I can look into this. If there's anything else I can do to help turn this around for you, please let me know. My email is james@brulobeer.com, I'm the founder of BRULO.

Oceniono na 5 z 5

After some hiccups with their customer…

After some hiccups with their customer service department, I experienced excellent service recovery. They made up brilliantly and it was both genuine and generous.
More importantly: Brulo beer is delicious and probably one of the best in the market.

14 marca 2025
Opinia niezależna
Logo BRULO

Odpowiedź od BRULO

Thanks, Maurits for taking the time to share your updated review, delighted to hear that you enjoyed the beers =)

Oceniono na 4 z 5

Resolved issues

After posting a one-star review for failing to deliver or then respond to messages, I am updating now that Brulo have made contact and resolved. System failures appear to have created the problems and led to the order being lost, but posting on Trustpilot alerted James and he has fixed it. The beer is fortunately pretty tasty, too.

2 marca 2025
Opinia niezależna
Logo BRULO

Odpowiedź od BRULO

Thanks for getting in touch, and my apologies for the delay in getting back. As you may have seen we have had some issues with our hello@brulobeer.com email having emails go into spam so we updated the email address on our site to be my personal email in the meantime. But that is why you've not heard from us.

Could you please email your order number, james@brulobeer.com so I can get this sorted for you?

Oceniono na 1 z 5

Customer Services appear non existent

The point of this review is to highlight to anyone who is considering purchasing, should you run into any issues you're unlikely to get any response from the company as either the email is unmanned or they just don't give a damn.

Very disappointed with the lack of communication.
I placed an order via website and within 5 minutes of placing the order I realised I'd made a mistake and requested the order be cancelled via email. I received no reply, chased up the following morning again no reply.
Chased up again this morning again with no reply and have now received my delivery.
I've requested details on how to return and get a refund this morning and still silence.
This is very frustrating as I did request the cancellation almost immediately via the only means of communication they have (email) and clearly they paid no attention, seems a case of once they have your money they don't care about the customer.

24 lutego 2025
Opinia niezależna
Logo BRULO

Odpowiedź od BRULO

Update: I've fully refunded you for the order, the beers are on me.

Thanks for getting in touch and my apologies for the lack of reply. We have had some issues with our hello@brulobeer.com email having emails go into spam so we updated the email address on our site to be my personal email in the meantime. But that is why you've not heard from us.


My sincere apologies, we're having issues with emails to hello@brulobeer.com going into our spam folder which is why you have not heard from us. Could you please email your order number james@brulobeer.com so I can get this sorted for you? Please note we have also update the contact address on our site to be my personal email in the meantime whilst we get to the bottom of the issue.

Oceniono na 4 z 5

Wrong order, but fixed the problem

Ordered online, received the wrong order, emailed 3 times and got no reply. I did get a quick response via Instagram so I would recommend contacting them there as they seem to have some inbox issues. I believe they have now resolved the issues experienced and look forward to trying the beer.

22 stycznia 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 4 z 5

It's a shame there's been no response…

It's a shame there's been no response from BRULO, despite reaching out by email about a next-day delivery. I ordered 48 alcohol-free lagers to be here Monday and now we're approaching Wednesday and I have no idea where my package is. I have raised this concern with AMEX as this was a cashback offer.

Edit: there's been good and fair communication since the issue has been raised.

27 stycznia 2025
Opinia niezależna
Logo BRULO

Odpowiedź od BRULO

Update: Thank you, Will. I'm delighted we could get this sorted for you. I really appreciate you updating your review, it means a lot to us.

Hey Will, we're having issues with emails to hello@brulobeer.com going into our spam folder which is why you have not heard from us. Could you please email your order number james@brulobeer.com so I can get this sorted for you? Please note we have also update the contact address on our site to be my personal email in the meantime whilst we get to the bottom of the issue.

Oceniono na 5 z 5

Stumbled at first but made it splendidly right quickly!

My original review was ultimately critical - the company somehow lost my order and failed to respond to my follow-up requests.

However, as soon as James Brown, the founder of Brulo, got into the loop, the situation changed dramatically. My order was fixed (and upgraded!) James did prove that he's not only passionate about beer, but also about his company reputation, so I'm delighted to declare that I'm their fan now.

No, there's no second chance to make your first impression, but if you're really committed to your business success and to making your customer happy, there's always a chance to make it right and delight your customer. Thank you, James - here's to Brulo's success!

22 stycznia 2025
Opinia niezależna
Logo BRULO

Odpowiedź od BRULO

Update: Thank you, Martin. I'm delighted we could get this sorted for you, and I appreciate you giving us a second chance.

Hey Martin, thanks for flagging this. I can assure you that scammers have not hijacked us. We're still here =) My apologies for the poor experience you've had here, it's super frustrating. When I checked, your email was sent to our spam folder, which is why you haven't heard back from us. We are looking into how this happened, but in the meantime, I have provided a £10 refund back to your card by way of an apology for the hassle and delay in receiving your beers. The reason for the delay is we sold out of the 48 pack HTH Lager clearance case, so your order was marked as pending. I have arranged for you to receive 2 × 24 pack HTH Lager fresh stock instead, so hopefully that makes up for the inconvenience caused here but if there's anything else I can do to help just let me know. My email is james@brulobeer.com

Oceniono na 4 z 5

Staggering

I did find the dreadful service somewhat staggering, particularly when Brulo are keen to showcase the fact that they are apparently rated ‘Excellent’ on Trustpilot.
Having gone on to trustpilot to formulate my experience I realise that I am by no means the only one complaining of slow or non-existent customer service.
In my case the latter applies.
I ordered a total of 108 cans on Monday the 20th so as to give most of the range a decent try.
Within less than 60 minutes I asked my order to be amended to exclude the Helles after getting some feedback from other forums.
Interestingly there is no phone number so as to be able to expedite a given matter.
Therefore I asked for a call as this may be the easiest option all around as I was going to replace these cans with one of their DDH offerings.
Today is Thursday & I still have had no response.
Worse still I know they received my email as the order was cancelled on Monday. DPD kindly advised me of this.
Then I get another email from DPD on Tuesday.
So I am thinking; ‘ok, they obviously don’t want to communicate with me & aren’t bothered about my suggestion of replacing the beer I want to take off the order with something else, but at least they have actioned on removing the Helles off the order, which is why they cancelled original order.’
Order arrives from DPD & to my disbelief they have not amended the order, charged me the full amount & continued to ignore me.
Another email was sent to Brulo yesterday & of course no reply, which is why I now thought to warm others.
Additionally, the 5 Fruit Gose is not to my liking at all & I am not sure on the audience that would find this appealing, but I guess that’s tough for me as I did order this.
Beware!!
Update 24/01/2025: this matter has since been resolved. Thank you James

20 stycznia 2025
Opinia niezależna
Logo BRULO

Odpowiedź od BRULO

Hey Raphael, this doesn't sound right, let me get this sorted for you. Could you please email your order number to james@brulobeer.com I'll jump on it for you. Cheers

Oceniono na 4 z 5

Slow customer service but rectified DPD the real culprits!

Dreadful customer service! several emails over 5 days and nothing! My order not delivered DPD say "returned to sender" only they know why, no non delivery note. Asked for redelivery or refund still nothing from Brulo Ordered on 30th Sept 2024 some much for 5 day "promise" Cant get my beer, cant get my money back, cant phone them...The worst company I have ever dealt with and I'm retired.............
UPDATED 11th Oct Ok the real culprit here has turned out to be DPD! The original parcel has been damaged in transit unbeknown to me but DPD were dreadful in all of this , they failed to communicate with me plus once again about the parcel etc I could not talk to a person or email and their webchat was not working....
I have updated my rating of Brulo who provided a swift replacement parcel now recieved and all ok. My comments about customer service delays and no contact numbers still stand. Brulo need to improve.

8 października 2024
Opinia niezależna
Logo BRULO

Odpowiedź od BRULO

Hey Dave, this doesn't sound right and keen to help you out here. Could you please send us your order number or email address which you ordered with so that I can get to the bottom of it for you. We pride ourselves on amazing beers and amazing customer service so I want to put this right. Cheers

Oceniono na 4 z 5

Great beer, poor customer service

Great beer, love it, but customer service sorely lacking, last order has gone gone awol, no reply to emails and unable to contact by phone . Come on Brulo get your act together.

Update .. now resolved, replacement being sent.

5 lipca 2024
Opinia niezależna

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej