Cheapflyshop Recenzje 

878
•
Wynik TrustScore: 4.5 na 5

4,3

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

I⁰ had a wonderful experience with ANUJ (Rohan) as my travel agent. He was extremely patient in helping me find the right tickets at the best price. What stood out most was his genuinely customer-ce... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

I cooperated with a lovely gentleman name Christopher Bohn in regards of my tickets for my trip in April - Jun 2026. I have to conclude, that Christopher is a lovely and professional person to d... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Anna was very patient, despite my frustration regarding changes & costs thst seemed OTT. Much of it, I did not understand which was very frustrating but Anna politely explained all aspects every st... Zobacz więcej

Oceniono na 3 z 5

Unhappy with the booking system as flights were in process until someone called the next day to say one person in our booking was on standby and we would need to pay a lot more to upgrade to travel t... Zobacz więcej

Reakcja na opinię


Dane kontaktowe

4,3

Doskonała

Wynik TrustScore: 4.5 na 5

878 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Odpowiada na 84% z negatywnych recenzji

Zazwyczaj odpowiada w ciągu 48 godzin

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

4,3

Wszystkie recenzje

(878)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 711

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

Anuj

Anuj , is very helpful. It was great experience to talk to him, he was friendly and found me the best deal he could. Thank you so chuch for finding the best deal.

24 września 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Very helpful

I spoke to Scott today and he was so helpful with having alternative bookings for another flight as the one I had was not suitable for my needs ,he took me through the whole process on phone . He was very patience and willing to answer all my questions.

22 września 2026
Opinia niezależna
Logo Cheapflyshop

Odpowiedź od Cheapflyshop

Dear Damaris,

Thank you very much for taking the time to share your positive feedback.

We are delighted to hear that Scott was able to assist you and make the process of arranging an alternative flight as smooth as possible. It is wonderful to know that he took the time to guide you through the options, answer your questions, and ensure you felt supported throughout the process.

We will be sure to share your kind words with Scott, as recognition of his patience, helpfulness, and dedication will be greatly appreciated.

Thank you once again for choosing our service. We truly appreciate your feedback and look forward to assisting you with your future travel arrangements.

Best Regards,
Customer Support Department

Oceniono na 1 z 5

Giving customer wrong information…

Giving customer wrong information change flights worst customer services please don't book flights with cheapflyshop.

22 września 2026
Opinia niezależna
Logo Cheapflyshop

Odpowiedź od Cheapflyshop

Dear Gagandeep,

Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to learn that you were dissatisfied with your experience and understand your concerns regarding the information provided and the changes to your flight arrangements.

At CheapFlyShop, we take feedback of this nature seriously, as we aim to provide our customers with clear, accurate, and timely information throughout the booking and travel process. We would therefore appreciate the opportunity to review the specific circumstances of your booking and understand what may have led to your experience.

We kindly request that you contact our Customer Service or Feedback Department with your booking reference and relevant details. This will allow us to review the booking history, communication records, and actions taken by our team and provide you with an appropriate response based on the record.

We sincerely regret any inconvenience or frustration you may have experienced. Your feedback is important to us and will be reviewed carefully to help us maintain and improve our customer service standards.

Best Regards,
Customer Support Department

Oceniono na 5 z 5

Emily was very helpful.

Emily was very helpful.

22 września 2026
Opinia niezależna
Logo Cheapflyshop

Odpowiedź od Cheapflyshop

Dear Simon,

Thank you very much for your kind feedback.

We are delighted to hear that you found Emily helpful and that she was able to assist you with your requirements. We will be sure to share your positive feedback with Emily, as it is always encouraging for our team to know that their efforts are appreciated.

Thank you once again for choosing our service. We truly value your feedback and look forward to assisting you again in the future.

Best Regards,
Customer Support Department

Oceniono na 4 z 5

Very friendly service by Eloina

22 września 2026
Opinia niezależna
Logo Cheapflyshop

Odpowiedź od Cheapflyshop

Dear Tracey,

Thank you very much for your kind feedback.

We are delighted to hear that you found our service friendly and that Eloina was able to assist you. We will certainly share your positive feedback with her, as recognition like this is greatly appreciated by our team.

Thank you once again for choosing our service. We truly appreciate your feedback and look forward to assisting you again in the future.

Best Regards,
Customer Support Department

Oceniono na 1 z 5

Fraudulent price advertisement

We purchased 3 tickets and when I called on the day about the issue of tickets, I was told we had no baggage. We are going for a holiday to Sri Lanka, how can we go without a bag of clothes.

All airlines do not issue any international flights without baggage. I requested to cancel my tickets 5 minutes after booking and I was told that it is non-refundable.

Why can't they refund?? If I had cancelled it, they would have sold the tickets to someone else, and someone would have occupied those 3 seats.

The customer service officer Chris was helpful, but I had to pay further $2594 to include 3 bags. This amount just to include a bag for each person became very expensive with the original tickets $3090 + $2594 for 3 bags. Two people in the group are not working (seniors) and to pay $2594 extra for bags was a shock.

There were other fares on other websites at the time of booking which was around $1566 per person with a 30kg checked in bag.

I will never recommend this website to anyone. DO NOT BOOK USING THIS SERVICE. Not even it is worth one star.

At the moment I am dealing with Fair Trading NSW, Airline Customer Advocate and Australian Federation of Travel Agents regarding this issue.

21 września 2026
Opinia niezależna
Logo Cheapflyshop

Odpowiedź od Cheapflyshop

Dear Jacinta,

Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to learn that your experience did not meet your expectations, particularly regarding the baggage allowance, the additional cost involved, and your concerns about the cancellation and refund of the three tickets.

We understand your concerns regarding the additional $2,594 paid for baggage and appreciate that this was a significant unexpected expense, especially when travelling as a group. We also acknowledge your comments regarding the alternative fares you had seen elsewhere, including fares that you understood to include checked baggage.

We would also like to acknowledge your positive comments regarding Chris and are pleased to know that you found his assistance helpful.

Please be assured that we take the concerns raised in your review seriously. One of the available Supervisors from our Escalation Department is currently reviewing your case in detail, including the booking records, fare and baggage conditions, cancellation and refund terms, and the communications relating to your booking.

Our Supervisor will review the circumstances thoroughly and you will be assisted with the best possible resolution within the next 24–48 hours. We appreciate your patience and understanding while this review is being completed.

We have also noted your reference to the matters you have raised with Fair Trading NSW, the Airline Customer Advocate, and the Australian Federation of Travel Agents, and these concerns will be taken into consideration as part of our review.

We sincerely regret the frustration and inconvenience you have experienced and appreciate the opportunity to investigate the matter further.

Best Regards,
Customer Support Department

Oceniono na 5 z 5

it helped us to organize our travel…

it helped us to organize our travel properly

21 września 2026
Opinia niezależna
Logo Cheapflyshop

Odpowiedź od Cheapflyshop

Dear Customer,

Thank you very much for taking the time to share your feedback.

We are pleased to hear that our service helped you organise your travel plans properly and made the process easier for you. It is always our goal to provide a smooth and convenient experience for our customers.

We truly appreciate your kind feedback and thank you for choosing our service. We look forward to assisting you again with your future travel arrangements.

Best Regards,
Customer Support Department

Oceniono na 5 z 5

Eloina dine greet job

21 września 2026
Opinia niezależna
Logo Cheapflyshop

Odpowiedź od Cheapflyshop

Dear Customer,

Thank you very much for your kind feedback.

We are delighted to hear that Eloina did a great job assisting you. We truly appreciate you taking the time to recognise her efforts, and we will be sure to share your positive feedback with her.

Thank you once again for choosing our service. We look forward to assisting you again in the future.

Best Regards,
Customer Support Department

Oceniono na 5 z 5

Altona was very helpful

Altona was very helpful. Answered all my questions, checked us in for flights and helped me with our seats.

20 września 2026
Opinia niezależna
Logo Cheapflyshop

Odpowiedź od Cheapflyshop

Dear Brenda,

Thank you very much for taking the time to share your wonderful feedback.

We are delighted to hear that Altona was so helpful and took the time to answer all your questions, assist with your check-in, and help arrange your seats. We are pleased to know that her support made your travel arrangements easier and more convenient.

We will certainly share your kind words with Altona, as recognition of her efforts will be greatly appreciated.

Thank you once again for choosing our service. We wish you a pleasant journey and look forward to assisting you again in the future.

Best Regards,
Customer Support Department

Oceniono na 5 z 5
Logo Cheapflyshop

Odpowiedź od Cheapflyshop

Dear Karampreet,

Thank you very much for your wonderful feedback.

We are delighted to hear that you had a great experience with Eloina and that she was able to assist you throughout the process with a positive and friendly approach. It is fantastic to know that everything went smoothly and that you were happy with the service provided.

We will be sure to share your kind words with Eloina, as your recognition of her efforts will mean a great deal to her.

Thank you once again for choosing our service and for sharing your experience. We truly appreciate your feedback and look forward to assisting you again in the future.

Best Regards,
Customer Support Department

Oceniono na 5 z 5

Eloina was very great

Eloina was very great, honestly did not expect the call, she made my life easy and thank you so much for the great service

18 września 2026
Opinia niezależna
Logo Cheapflyshop

Odpowiedź od Cheapflyshop

Dear Lonky,

Thank you very much for your wonderful feedback.

We are delighted to hear that Eloina provided such a positive experience and made the process easier for you. It is especially pleasing to know that her proactive assistance and friendly approach made a meaningful difference.

We will certainly share your kind words with Eloina, as your appreciation will be a great encouragement to her.

Thank you once again for taking the time to share your experience and for choosing our service. We truly value your feedback and look forward to assisting you again in the future.

Best Regards,
Customer Support Department

Oceniono na 5 z 5

He is so helpful and explains all the…

He is so helpful and explains all the options in the better way of understanding.

18 września 2026
Opinia niezależna
Logo Cheapflyshop

Odpowiedź od Cheapflyshop

Dear Nabin,

Thank you very much for taking the time to share your positive feedback.

We are delighted to hear that you found our team member so helpful and that he took the time to explain all the available options in a clear and easy-to-understand manner. Providing clear information and ensuring our customers feel supported throughout the process is very important to us.

We will be sure to share your kind feedback with him, as your recognition of his efforts is greatly appreciated.

Thank you once again for choosing our service. We look forward to assisting you again in the future.

Best Regards,
Customer Support Department

Oceniono na 1 z 5

THIS IS A SCAM!

Absolutely appalling - SCAM ALERT!! We purchased tickets and paid to be called the next day and told we had no baggage - 1. The airline chosen does not issue any international flights without baggage. 2. Cheapflyshops terms and conditions state 'you can refuse their offer and they will issue your tickets'. The customer service officer would not let me accept the original purchase and told me I had to call back. I called back this time with assistance, to be told tickets have been issued and we will receive email shortly. No email received. 48 hours later we emailed and called with no response. Eventually we called and advised that we would seek immediate cancellation of transaction due to failure to supply purchased goods and services and as they were holding our funds (and the bank confirmed that the money had left our account) we have lodged an immediate charge back dispute allowing us to book elsewhere as it is fraudulent activity. This then led to an email advising "as discussed we have cancelled your booking and voided the transaction" - oddly enough the bank have yet to receive the voided notification so we still have not received our money back! DO NOT BOOK USING THIS SERVICE. We could even hear someone in the background the first time we called saying the same script about no baggage.....

17 września 2026
Opinia niezależna
Logo Cheapflyshop

Odpowiedź od Cheapflyshop

Dear Customer,

Thank you for taking the time to share your concerns. We are sorry to learn that you were dissatisfied with your experience and understand that the issues you have described regarding baggage, ticket confirmation, communication, and the transaction were frustrating.

We take feedback of this nature seriously and would like the opportunity to review the specific circumstances of your booking. However, we are currently unable to locate any booking details from the information provided in this review.

To enable our team to investigate this matter properly, including the booking status, fare and baggage conditions, communications, cancellation request, and transaction/void status, please share your booking reference number beginning with “CFS” by replying to this response or contacting our Customer Service Team.

Once we receive the correct booking reference, we will be able to review the relevant records and assist you with the best possible resolution based on the circumstances of your case.

We also note your comments regarding the information allegedly provided about baggage, the ticketing process, the communication you received, and the subsequent cancellation and transaction reversal. These are matters that can only be accurately addressed after we have identified and reviewed the relevant booking record.

We would appreciate the opportunity to look into your concerns rather than leave the matter unresolved. Please provide your CFS booking reference, and our team will review the case accordingly.

Best Regards,
Customer Support Department

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej