Sämsta bank.Får påminnelse avgift även att de va fel i deras system. De ha dragit pengar också .. Ha på autogiro. Ha CarPay på Volvo , ha prata med en av verkstad chefen . Han sa att jag ska betala so... Zobacz więcej
Reakcja na opinię
Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej
Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej
Sämsta bank.Får påminnelse avgift även att de va fel i deras system. De ha dragit pengar också .. Ha på autogiro. Ha CarPay på Volvo , ha prata med en av verkstad chefen . Han sa att jag ska betala so... Zobacz więcej
Reakcja na opinię
Oerhört trevlig kundtjänst. Volvofinans (Ziklo bank) visar respekt till sina kunder och har en hög servicenivå. Denna bank fungerar fortfarande som en bank och inte som en kontrollerande myndigh... Zobacz więcej
Jag har en återbetalning från Booking.cim som fastnat. Jag har upprepade ggr bett kundtjänst för Ziklo bank Volvo att spåra ARN numret. De vet inte vad detta är. Känner ej till begreppet ARN. Jag har... Zobacz więcej
Reakcja na opinię
VARNING!!!! Ziklo bank försökte lura mig på 25 000 SEK. Jag sålde min företagsleasingbil till en bil firma och bad Ziklo skicka en slutfaktura. Fakturan de skickade var 25 000 SEK högre än vad den sku... Zobacz więcej
CarPay är betaltjänsten som ger dig bättre bilekonomi. Du får rabatter, erbjudanden och bonus som sänker dina kostnader och gör det enklare att äga bil. CarPay är en del av Ziklo Bank.
Bohusgatan 15, 411 39, Göteborg, Szwecja
Brak historii zapraszania do wystawiania recenzji
Ta firma nie zaprosiła klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne
Odpowiada na 60% z negatywnych recenzji
Zwykle udzielenie odpowiedzi zajmuje ponad miesiąc
Jak firma korzysta z Trustpilot
Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.
Skickar felaktig information och fakturor. Trots felaktig debitering rättar man inte till detta retroaktivt.
Inte ens värd en stjärna. Mycket missnöjd som kund. Varit i kontakt med dom och fått exakta uppgifter för att betala. Trots detta så dyker det upp obetalda avier i brevlådan. Rörigt system har dom och jag hade ALDRIG vänt mig till dom självmant. Pratade med Alexandra hos dom och hon var inte så kunnig om något
Systematisk förhalning av återbetalning av våra sparade pengar. Detta trots flera dyrbara telefonsamtal. De borde skämmas!
Pengar försvinnar från kontot.
Det samma gör alla bonuspoäng.
Allt fungerade bra när det var Volvo Finansbank men efter det blev Ziklo ser det konstigt ut.
I går blev mitt saldo 6000 kr mindre. Hade handlat för 200 kr.
Alla uppsparade bonuspoäng var borta.
Kan tyvärr bara kontakta Ziklo på vardagar.
Jag har sparpengarna på volvo. 3,75 & ränta.
Jag använder mitt konto som en större plånbok.
Behöver jag pengar tar det max 2 dagar innan dom kommer till mitt swedbank konto Fungerar jättebra.
Rekommenderar INGEN att använda sig av Volvo Finans eller nu kallat Ziklo Bank. Det är ärligt talat det sämsta företaget jag någonsin kommit i kontakt med. Så omständiga att ha att göra med. Nu senast fick jag 5 avier med samma summa att betala in fast att man har ett autogiro som dras varje månad och som det har gjort sedan man började använda deras tjänster. När man sen tar kontakt med dem meddelar att något måste blivit fel (igen) meddelar dem att man inte betalat vilket bevisats att jag gjort. Ingen har någon koll på detta företaget. Slutat med att jag bett om att få betala av skulden för det går inte att ha att göra med detta företag. Som sagt använda er INTE av detta företag - tagit så fruktansvärt mycket tid och pengar man inte ska behöva betala.
Efter +25 år som kund så är det nu över. Volvofinans har effektiv kreditränta på minst 23%. De byter nästa år namn till ziklo bank. Numera får man 3,65 % i inlåningsränta. Som de lånas ut till 6-7 ggr högre effektiv utlånings-ränta.
Till det kommer diverse nytillkomna avgifter. Inga påminnelser. De låtsas vara bank men man får inte ens ett bankkontonummer till "bankkontot" hos dem. De har inte KIVRA. Så deras fullständigt frånvarande brev går inte att säkra upp digitalt. Det som heter e-faktura heter inte E-faktura när man är inloggad på deras hemsida. Under Oktober kom aldrig deras E-faktura fram till min bank. Alla andra dito denna månad kom fram till min bank. Total avsaknad av en påminnelse faktura. Ingen sms tjänst. Inga mejl.
Fyrkantig kundtjänst. Håll er undan. Har nu avbeställt service och rep på Volvo efter detta. Försäkring hos Volvia är uppsagd till 1 feb 2024. LF kunde erbjuda samma försäkring till halva priset som Volvi
Hade 3 öre i skuld efter dödsbo, fick ändå betala 30 kr i fakturaavgift. Det är 1000 ggr skulden. Synd inte 0 finns i betyg.
Not very customer oriented. They do not care to solve any problems and are only interested in themselves.
Fungerar mkt bra som bank, snabba att svara på frågor, bra app
Riktig seriös och bra bank.allt korrekt samt fina och trevliga medarbetare. Kanon tycker vi
Väntetid i telefon över halvtimma. Bedrävligt.
De är ytterst oseriösa och har under leasingperioden skickat flertalet felaktiga fakturor som vi bestridit och fått arbeta mycket med för att få bort. Alla gångerna har vi haft rätt och inte fått en förklaring eller ursäkt. De har skickat flera fakturor efter att vi lämnat tillbaka bilarna, för att de internt inte har kommunicerat. Det ska jag bli lidande av och få bestrida och arbeta med. De skickade en faktura på övermil utan att det stämde på närmre 50.000kr som de först försökte hävda var riktig och sedan när jag bestridit den flera gånger och efter många samtal ser de att det visst blivit fel och allt jag får till svar till slut är att de har tagit bort den. Total oordning och enligt mig tydliga försök till att lura till sig pengar. De varken skickar kredit eller korrigeringar, man ska enligt dom lita på dom. Enkelt sammanfattat undvik dom så slipper ni problem.
Företaget/Banken tar numera betalt för att skicka faktura. Nu är de med i klubben som bla Telia startade för några år sedan. Uselt!
Låt oss välja! Låt oss välja bort likn företag.
Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.
Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.
Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.
Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.
Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.
Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.
Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.