Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

I haven’t used the wetsuit yet, but my experience buying from Bolde was great, quick shipping and delivery, items beautifully packaged. The fit of the jacket is perfect and it’s a great quality item.... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

I used my new jacket on our vacation and it was wonderful! I love that the products are eco friendly and that the business is by women for women.

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Beautiful and excellent quality wetsuits! The fabric, zippers, and fit is great. I absolutely love mine and get complimented about it every time I’m wearing it. Thanks Bolde 🩵

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Love my new wetsuit!! It’s a beautiful colour & fits great. Unfortunately the one I ordered which was a sample, was lost by Aus Post along the way but Amanda very graciously sent me a brand new one at... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Sklep z odzieżą sportową

Napisane przez firmę

BOLDE is an innovative wetsuit brand that designs high quality, Eco-friendly jackets, spring suits and steamers for women. All BOLDE wetsuits are made from premium, Japanese Limestone-based neoprene, resulting in high flexibility, durability, and longevity, and the flattering cut lines have been specifically tailored to flatter and enhance a woman’s unique body shape. In an effort to help protect the ocean, BOLDE is committed to using HERO compostable mailers instead of plastic.


Dane kontaktowe

4,7

Doskonała

Wynik TrustScore: 4.5 na 5

140 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Zaprasza klientów do wystawiania recenzji

Ta firma zaprasza swoich klientów do recenzowania niezależnie czy to dobre, czy złe recenzje

Odpowiada na 100% z negatywnych recenzji

Zazwyczaj odpowiada w ciągu 24 godzin

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

4,7

Wszystkie recenzje

(140)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 44

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 4 z 5

Loved the wetsuit, wish there were more sizes available!

As a plus size person, I was very happy to see that Bolde made a wetsuit for me!!! And I love it!!!! It's enabled me to keep swimming even in the colder winter months and I think it is high quality and beautiful!!! I'm giving you four stars, rather than 5, because although I am so happy you are making wetsuits in my size, you should really make your sizes even more inclusive--moving up to sizes above a 20 would make such a difference to so many people!!!

19 maja 2025
Logo BOLDE

Odpowiedź od BOLDE

Hi April,

Thank you so much for your review. We're so happy to hear that you love your BOLDE wetsuit and that it’s allowed you to continue swimming throughout the colder months.

As a small, independently owned business, we have worked very hard to be one of the most size inclusive brands on the market (a lot of work goes into adding new sizes to our collection). We would love to keep expanding our size options as our business grows.

Thanks again for being part of the BOLDE community—we’re so glad you’re here (even if we’re one star short 😅).

Thanks,
Amanda
x

Oceniono na 5 z 5

Great product and quick delivery

Great product and quick delivery - even though it was coming from Australia to the UK

8 maja 2025
Logo BOLDE

Odpowiedź od BOLDE

Hi Phillipa,

Thank you so much for your kind words! I'm really glad to hear you're happy with the product and that it arrived quickly. I truly appreciate your support.

Happy diving!

Thanks,
Amanda
x

Oceniono na 5 z 5

Very happy

Very swift turn around on my order. The masks are great - no leaks, and the wet suit jacket fits nicely.

8 maja 2025
Logo BOLDE

Odpowiedź od BOLDE

Hi Cheryl,

Thank you so much for your lovely review.

I'm really happy to hear your order arrived quickly and that you love your new BOLDE mask set—no leaks is always a win! 😊. I'm so glad to hear the wetsuit jacket fits nicely too.

I really appreciate your support and hope you’re getting lots of enjoyment out in the water in your new BOLDE gear.

Thanks,
Amanda

Oceniono na 5 z 5

Service was the next level

Service was the next level, not only did she reply to all my questions quickly, once I paid, I received my beautiful bolde wetsuit that day!!! Personally delivered, it helped being just down the road. Bolde went beyond my expectations. Thank you for a wonderful experience and a beautiful wetsuit.
The wetsuit fitted beautifully, couldn't wait to try it on and get in the water with it. I got a 3mm steamer wetsuit full body, and it kept me very warm, better than any other wetsuit that I've used.

5 maja 2025
Logo BOLDE

Odpowiedź od BOLDE

Hi Anna,

Thank you so much for your kind words! I am so glad to hear how happy you are with your new wetsuit and the experience of shopping with BOLDE 😊

I’m thrilled to hear that your new 3 mm BOLDE steamer exceeded your expectations and that it is a perfect fit!

Thank you again for the lovely feedback and support—it truly means a lot. Enjoy every moment in the water 🌊

Thanks,
Amanda
💙

Oceniono na 2 z 5

Sad 😔

Hi i so loved the style and colour
I have had many wet suits over the year's and when i went into the water it leaked thought the back off my neck and wet baggy may i should have got a much smaller size but you did not recommend that ? With other wet suits i normally would do this 😕

24 kwietnia 2025
Logo BOLDE

Odpowiedź od BOLDE

Hi Margaret & Andrew,

Thank you for your 2-star review. I'm glad to hear you love the style and colour but were not able to find the right size prior to removing the tags and wearing the wetsuit in the ocean.

We do not have any correspondence from you asking for assistance with sizing, if we were aware that you usually size down in wetsuits then we would have suggested this, as we do appreciate that every-body is different.

To mitigate any sizing issues however, we do offer a generous 60-day return or exchange period to assist customer in finding the perfect fit. Unfortunately returns or exchanges after removing the tags and wearing the wetsuit in the ocean does fall outside of our return policy.

I wish you all the best with your future ocean adventures.

Thanks,
Amanda

Oceniono na 5 z 5

Kept warm for a late autumn snorkel in Melbourne

Just took my 5ml steamer suit from Bolde for a snorkel in Melbourne mid May. Felt great and kept me warm enough to stay in the water for 40 mins.

Special shout out to Amanda for helping me with sizing. Her recommendation was perfect!

4 kwietnia 2025
Logo BOLDE

Odpowiedź od BOLDE

Hi Kylie,

Thank you so much for your review! I'm so glad to hear your 5mm BOLDE wetsuit kept you comfortable & warm during your snorkel in Melbourne — especially in mid-May conditions!

I'm glad I was able to help you fit the perfect fit :)

I hope you have many more great adventures in your new suit!

Thanks,
Amanda
x

Oceniono na 5 z 5

The most helpful customer service and…

The most helpful customer service and advice I’ve ever had - buying wetsuits online is really tough but Amanda’s flexibility and great communication made a potentially painful process simple and easy even with me exchanging sizes twice. The wetsuits are gorgeous and I’ve had lots of comments on how nice it is to see wettys that aren’t black out in the water. I also am in love with my snorkel kit.

10 maja 2025
Opinia niezależna
Logo BOLDE

Odpowiedź od BOLDE

Hi Em,

Thank you so much for your kind words and for taking the time to leave a review.

I'm glad I was able to make the process nice and easy for you and that you are loving your new wetsuit and snorkel set — it’s awesome to hear you're getting compliments about it out on the water!

Wishing you many amazing ocean adventures with your new BOLDE gear!

Thanks,
Amanda
x

Oceniono na 5 z 5

Absolutely love my blue wetsuit.

Fast delivery and I absolutely love the blue colour. Fits perfectly too. I'm so very happy.

3 kwietnia 2025
Logo BOLDE

Odpowiedź od BOLDE

Hi JR,

Thank you so much for your review!

I'm thrilled to hear that your order arrived quickly and that you love the blue color— great choice ;) I'm also glad to hear the fit is perfect.

Happy diving!

Amanda
💙

Oceniono na 5 z 5

Super cute and comfy snorkel masks

Super cute and comfy snorkel masks

24 marca 2025
Logo BOLDE

Odpowiedź od BOLDE

Hi Gemma,

Thank you so much for your lovely review!

I'm thrilled to hear that you love your new mask and that you found it nice and comfortable. I hope that you have many amazing underwater adventures in it!

Happy diving!

Thanks,
Amanda
x

Oceniono na 5 z 5

Fits perfectly

Fits perfectly. Love it 🥰

Sadly had to pay £50+ in customs charges though!

20 marca 2025
Logo BOLDE

Odpowiedź od BOLDE

Hi Emma 😊

I'm so happy to hear that your new BOLDE wetsuit fits perfectly and that you love it, thank you so much for sharing, it's great to know that you are happy with your purchase 🥰

I am really sorry to hear about the customs charges though. Unfortunately, international orders can sometimes incur fees that are outside our control. As we grow, we will definitely consider the possibility of having local distribution in the UK to help avoid those extra costs for our customers 🤞

That said, I truly appreciate your support and hope it was still worth it in the end!

Thanks again for your kind words — it means a lot 💖

Happy diving!

Amanda
x

Oceniono na 5 z 5

Fast delivery

Fast delivery, great customer service. Beautiful and soft snorkel set

26 marca 2025
Logo BOLDE

Odpowiedź od BOLDE

Hi Narelle,

Thank you so much for your kind review. I'm thrilled to hear you were happy with the fast delivery and our customer service.

It’s great to know you’re loving your new snorkel set - wishing you lots of fun underwater adventures ahead 🐠🌊

Happy diving!

Amanda
x

Oceniono na 5 z 5

Super impressed with service, deliver and quality

Super impressed with the quality of my full-face goggles and snorkel (in a lovely calico bag)! More importantly Amanda was fantastic in her communication getting back to me within hours as I had over ordered and she refunded me immediately. Not many online retailers get excellent quality goods, well-wrapped within 48 hours of my order.
100% recommended Bolde!

10 kwietnia 2025
Opinia niezależna
Logo BOLDE

Odpowiedź od BOLDE

Hi Catherine,

Thank you so much for your kind words! I'm thrilled to hear you’re loving your oval mask and snorkel set in the BOLDE bag.

I'm glad I was able to sort your order out and get the right items to you as quickly as possible :)

Thank you again for the glowing recommendation, I truly appreciate your support!

Amanda
💙

Oceniono na 5 z 5

Good old fashioned service

It was a pleasure being able to speak with Amanda over the phone when buying my wetsuit as I had quite a few questions in order to get the fit right. 10 out of 10 for the personalised service of being able to call up and speak to a real person. Great service and great wetsuit. I’m very happy with my purchase.

11 marca 2025
Logo BOLDE

Odpowiedź od BOLDE

Hi Josie,

Thank you so much for taking the time to leave a review. It was a pleasure speaking with you on the phone and assisting you with finding the perfect fit. And I agree, even with all the technology in the world, sometimes its nice (and easy) to just pick up the phone a speak with a real person :)

Your kind words mean a lot, and I'm thrilled you're happy with your purchase. If you ever need anything else, please don't hesitate to reach out.

Enjoy your wetsuit and happy adventures!

Amanda
x

Oceniono na 5 z 5

Love, love, love!

I bought the mask and snorkel set in purple and I love it! It’s so beautiful! The colour comes not quite as vibrant as in the photos online, but wait until you get it wet, the colour pops right out and is stunning. I haven’t had a chance to use it too often just yet, but if it holds up for a few underwater trips, I will most definitely be buying another. So far I’ve done one snorkel and it was brilliant. Clear, didn’t fog, comfortable and most importantly fits my small face well so no leaking! Used detergent to wash it prior to using, and as de fog. Comes with instructions but you can also google if you need to for care instructions. Can’t fault this set.

Update! I’ve now used this mask multiple times and it has been brilliant every time! Using baby shampoo or gentle detergent for de-fog it’s lasts for just over 2hrs before it starts to fog just the tiniest bit during snorkelling (not so much that you can’t still see what you’re looking at), which is excellent!

27 lutego 2025
Logo BOLDE

Odpowiedź od BOLDE

Hi Charlotte,

Thank you so much for your wonderful review! I'm so happy to hear that you love the purple mask and snorkel set (I wear the same purple one when I dive as well). I'm thrilled to hear that it fits your face well, is comfortable, and stays clear throughout your snorkel.

I appreciate you taking the time to mention the care instructions and the little tips for keeping it fog-free underwater. Thanks again!

** Great to hear that you have had an amazing underwater experience with our mask set lovely :)

Happy diving,

Amanda
x

Oceniono na 5 z 5

Amanda was really helpful and patient…

Amanda was really helpful and patient ensuring I got the fit right. Wetsuit is great!

27 lutego 2025
Logo BOLDE

Odpowiedź od BOLDE

Hi Wendy,

Thank you so much for taking the time to share your experience with BOLDE. I'm so glad to hear that we were able to assist you in finding the perfect fit!

It’s also great to hear that you’re loving your new wetsuit! I hope it keeps you warm, comfortable, and confident on all of your water adventures 🌊

Thanks,
Amanda
x

Oceniono na 5 z 5

Excellent all around

I'll be honest, I was bracing myself to realize I had been had by a shiny instagram company (no offense Amanda, the internet is a weird place!). It's not that I was expecting it to be some low quality Temu type knock off, but I was dubious that the quality was as *good* as what people said. Since it's a relatively small company, I considered the possibility that a lot of the good reviews were coming from folks with brand deals or other reasons to leave inflated reviews. I knew I was wrong about this as soon as I took it out of the packaging. I truly didn't think a wetsuit could be so comfortable. "Buttery soft" is language I see attached to a lot of wetsuits, including my last 3mm conventional neoprene suit, but this is actually as advertised. I've literally made my friend try it on to prove it. The suit has a perfect amount of stretch and when they say it's warmer than neoprene...they're telling the truth. Like, I can feel *hot* water flush out of my suit every once in a while. I've never had that experience in a conventional 3mm neoprene. The only criticism is that when I wear it free diving, I do get a little more flushing specifically on my back than I am used to. But the rest of me is so warm I really don't care. And it is so flattering. More so than I expected. As far as customer service goes Amanda is excellent, so responsive. My only remaining question is how it holds up over time. Hoping it holds up better than my last ~$150 neoprene suit which lasted only about a year before it started to rip. TLDR: the hype is real, get the steamer.

17 stycznia 2025
Logo BOLDE

Odpowiedź od BOLDE

Hi Kaeli,

Thank you so much for your kind words. I'm so glad to hear that you were happy with the customer service and that I was able to assist you with your wetsuit purchase.

I appreciate your feedback and are grateful for your support!

If you need anything else, please don't hesitate to reach out.

Thanks,
Amanda
x

Oceniono na 5 z 5

Snorkel in style

Beautiful colour and sleek styled snorkel and mask. Still fogs up but apart from that would thoroughly recommend.

27 lutego 2025
Logo BOLDE

Odpowiedź od BOLDE

Hi Connie,

Thank you for your lovely review!

The best anti-fog is to cover the inside of the glass (avoiding the silicone) in baby shampoo prior to each use, leave for a few minutes, then rinse.

I hope you have many incredible underwater adventures in your new BOLDE mask!

Happy diving!

Thanks,
Amanda
x

Oceniono na 1 z 5

Delay time lasts ages

Delay time lasts ages.
Didn't receive my good in time to travel.

6 lutego 2025
Logo BOLDE

Odpowiedź od BOLDE

Hi Josephine,

(Update** Upon reading your 1-star review I immediately reached out to you via email to rectify the situation (as well as responding to the review itself), with no response. I have received confirmation from Aust Post that you have received your items - including copies of a signature captured for the confirmation of said delivery. I have emailed you again to confirm that you have your items and that you are happy with them with – I will take your continued silence that you are. While postage delays do sometimes happen (outside of our control) I would have been more than happy to assist if you had chosen to engage with us, particularly when I (as the owner) do make myself available to all customers via phone, text, email, web chat, messenger, Instagram messages, pager and carrier pigeon. Have a beautiful day, Amanda)

Unfortunately we cannot address any issues with postage delays unless we are first made aware of them.

I have since sent you an email with a screenshot attached showing your items were sent on the 6th of February, the day after your order was placed.

I can see that the package arrived in Mauritius on the 19th of February. I have called Australia Post to follow this up, to which they have contacted the postal service in Mauritius and have lodged an inquiry with them (the case number is contained in the email).

I apologise for the delay and inconvenience.

Please feel free to reach out via email, phone or IG if you have any further questions or concerns. I will let you know of the outcome as soon as I receive a response.

Thanks,
Amanda

Oceniono na 5 z 5

Exceeded expectations

I purchased a 3mm wetsuit for a liveaboard scuba diving trip to the Socorro Islands, and it exceeded all my expectations! This wetsuit is absolutely incredible - it kept me warm, was exceptionally comfortable, and looked fantastic. I was so impressed that I bought the spring suit version for my next trip. If you’re considering a wetsuit for scuba diving, don’t hesitate to get this one!

8 listopada 2024
Opinia niezależna
Logo BOLDE

Odpowiedź od BOLDE

Hi Ella,

Thank you so much for your amazing review! I'm thrilled to hear that the 3mm wetsuit exceeded your expectations on your Socorro Islands trip. It's great to know that it kept you warm, was comfortable and looked great!

I'm excited to hear you went ahead and got the springsuit version for your next adventure. I appreciate your recommendation and can't wait for you to enjoy even more dives in our wetsuits.

Happy diving!

Thanks,
Amanda
x

Oceniono na 5 z 5

Brilliant product

Brilliant product. Description is accurate.service and delivery was excellent. 👌🏽

7 lutego 2025
Logo BOLDE

Odpowiedź od BOLDE

Hi Natasha,

Thank you for your wonderful review! I'm so glad to hear that you're happy with our product, service and delivery :)

I truly appreciate your support and hope you have many amazing adventures in your new BOLDE mask & snorkel set.

Happy diving!

Amanda
x

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej