Lader til at der er et skel i hvad der er tilladt og ikke tilladt ? Eksempelvis hvis man har et barn er det åbenbart helt okay at lade dette hoppe og trampe i en lejlighed så det gungre i resten a byg... Zobacz więcej
Reakcja na opinię
Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej
Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej
Lader til at der er et skel i hvad der er tilladt og ikke tilladt ? Eksempelvis hvis man har et barn er det åbenbart helt okay at lade dette hoppe og trampe i en lejlighed så det gungre i resten a byg... Zobacz więcej
Reakcja na opinię
Hej, Jeg skal til at flytte internt i Bo-Vest, på grund af renoveringsbyggeri, fra Galgebakken til et gårdhavehus i syd. Jeg må sige at genhusningsteamet gør det rigtigt godt, og særlig Lise Kaas ud... Zobacz więcej
Reakcja na opinię
Min oplevelse med Bo Vest har været over al forventning. De har virkelig taget mine henvendelser seriøst og fået løst den meget professionelt. Jeg kan kun varmt anbefale Bo Vest, som et meget imødeko... Zobacz więcej
Reakcja na opinię
I dag ringede jeg tre gange til Bo-Vest i jeres travle periode og talte med en medarbejder ved navn Ninna. Jeg blev meget imponeret over hendes tålmodighed, selv ved gentagne opkald. Hver gang bes... Zobacz więcej
Reakcja na opinię
BO-VEST - almene lejeboliger i hovedstadsområdet
Stationsparken 37, 2600, Glostrup, Dania
Brak historii zapraszania do wystawiania recenzji
Ta firma nie zaprosiła klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne
Odpowiada na 75% z negatywnych recenzji
Zwykle odpowiada w ciągu 1 tygodnia
Jak firma korzysta z Trustpilot
Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.
Altid hjælpsom service fra kontoret i Bo-vest - Særligt Ninna Lysen :D

Odpowiedź od BO-VEST
Da jeg havde et problem med huset, hjalp de mig ekstremt hurtigt, jeg anbefaler med tillid

Odpowiedź od BO-VEST
Jeg har boet i Mjølnerparken i 3 år og har altid haft gode oplevelser med Bo-VEST. De har både hjulpet mig, da der var ged i den med el-selskabet, da der var myrer i min lejlighed, med overtagelsen og flinke omkring opsigelsen :-) Det har været min første lejlighed og de har altid været søde og imødekommende, når jeg har skulle have hjælp, hvilket har været utrolig rart, nu hvor alt har været nyt for mig.

Odpowiedź od BO-VEST
Har gennem tiden haft lidt blandede oplevelser ved henvendelse til Bo-Vest, men min sidste kontakt ved opringning var med Maria, som løste mine tvivlsspørgsmål, og med stor hjælpsomhed, imødekommenhed og godt humør tog sig god tid til vejledning og rådgivning, selvom det gik ud langt ud over telefontid. Dejlig positiv oplevelse

Odpowiedź od BO-VEST
Jeg har kendt til bo-vest i en del år nu som lejer og beboer fra ganske ung under mine forældres vinger. Jeg vil sige at de for det meste møder en med smil og åbenhed, men man kan også møde dem som ikke dykker lige så dybt. Dog stor ros til Malene der fra som virkelig lytter og hurtigt mærker dine behov. Vigtigt for os faste lejer. Som ny lejer vil jeg sige at du møder et boligselskab der gør det langt bedre end akb og kab. Man har lyst til at blive boede her hos dem.
De lidt forældet på nogle punkter, men i sidste ende kommer man tættere på dem ved at ikke alt skal gøres med nem id. Så 4 flotte stjerner.. Selvom Malene burde få 5 for den ekstra opmærksomhed hun giver til en gravid og nervøs af kaos ramte nedrivnings bolig-garantibevis lejer/beboer. Tak for hjælpen og det ekstra du gav Malene. Følte mig hørt.

Odpowiedź od BO-VEST
Jeg har oplevet en stor forståelse, hjælpsomhed og højt service niveau fra Ninna i forbindelse med at finde bolig til mig og min datter. Det har gjørt hele situationen meget nemmere at tale med Ninna og få hendes hjælp.
Tusind tak for det !

Odpowiedź od BO-VEST
Vi er blevet betjent af Ninna, fra jeres kontor, og et sødere og mere hjælpsomt menneske skal man lede længe efter. Altid super professionel og opmærksom.
Vi er så taknemmelige for vores genhusning og vi blev hjulpet så godt på vej.
De bedste hilsner,
Nene B. Cisse

Odpowiedź od BO-VEST
Really helpful and prominent in their replies!
Any difficulties i had prior to moving and also during my stay have been handle smoothly.
Thanks to Ninna.

Odpowiedź od BO-VEST
Vi min kone og jeg er super glade for at bo i BO-VEST (VA), vi skal bæres ud herfra ;-) Alt fungere bare og Lise, som har været vores kontaktperson, har hele vejen igennem vores genhusning været super imødekommende og meget professionel

Odpowiedź od BO-VEST
Bo-Vita' boligrådgiver TJ, ydede en fantastisk kundebetjening, samt udviste stor overskud og forståelse for mine mange tekniske spørgsmål og udfordringer.
Med de mange spørgsmål, kunne man sagtens få følelsen af at være til belastning, men dette var bestemt ikke tilfældet her. TJ udviste engagement og handlekraft, samt var løsningsorienteret i sin service.
TJ er en dygtig, overskudsagtig medarbejder, som er bevidst om sin "kundebetjening".
Kun på grund af denne gode oplevelse fortjener TJ og Bo-Vita en god og stærk anmeldelse.
Godt arbejde TJ!

Odpowiedź od BO-VEST
Er så glad for at bo i bovest , rækkehusene med gode terasser og lækker gulvvarme i hele stue etagen :-)
På ejendomskontoret er de også søde at hjælpe når det skal være
Nabolaget er fortræffeligt og hyggeligt

Odpowiedź od BO-VEST
Rareste og mest kompetente personalestab fra kontor til vicevært og alt derimellem. Altid enormt hjælpsomme i tlf og ved personligt fremmøde.

Odpowiedź od BO-VEST
Er godt tilfreds med firmaet, De har været hurtige og altid flinke til at svare.
Med venlig hilsen
Margit Dam.

Odpowiedź od BO-VEST
Kontakten med BO-VEST har været positiv fra dag et. Altid søde, imødekommende og meget tålmodige i forhold til mails og spørgsmål.
Min kontakt har mest været med Tina Jepsen som troligt vender tilbage med konstruktive svar på alle mine spørgsmål.
Jeg er en af de opskrevne fra interesselisten til det nye byggeri i Ringsted og jeg er indtil nu ikke blevet skuffet på mine forventninger. Bl.a. afholdt boligselskabet et informations møde om det nye byggeri hvor interesserede var inviteret. Det var meget informativt og indbydende anlagt, med en venlig og imødekommende tone. Vi glæder os til et nærmere bekendskab med BO-VEST.
Bo-Vita, som er en afdeling af Bo-Vest bygger nogle spændende rækkehuse i Ringsted. Min kone Kirsten og jeg syntes fra starten at det var et spændende projekt som vi gerne ville deltage i.
Vi er nu midt i processen. Husene forventes først færdige til indflytning den 1. juli 2022, men dette til trods bliver vi løbende orienteret om byggeriet - ligesom at vi kan følge nyhederne på Bo-Vitas hjemmeside!
Vi har kun mødt stor imødekommenhed og venlighed fra administrationen og glæder os til at flytte ind i et af de spændende rækkehuse!
Min kone og jeg har haft FORNØJELSEN af, at være heldige nok til at få behandlet vores henvendelse om boligbytte af Mie fra receptionen og boligrådgiveren, Jannie.
De var utrolig effektive og endnu mere hjælpsomme end hvad man kan forvente, selv fra et sted med højt serviceniveau!
De gik langt ud fra deres vej for at hjælpe os med at få opfyldt vores drøm om at flytte i rækkehus med vores, til den tid, nyfødte datter.
Nu ser vi frem til at flytte ind i vores nye hjem, i det nye år, og er ekstremt taknemmelige for forløbet vi var igennem her i Bo-Vest.
Havde givet flere stjerner hvis det var muligt!
Bedste hilsner,
Jacob og Zenia.
Ualmindelig fantastisk service og kommunikation. Kan varmt anbefales.
generelt meget hurtige til at svare. Ninna har været god til at kommunikere
Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.
Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.
Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.
Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.
Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.
Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.
Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.