Lader til at der er et skel i hvad der er tilladt og ikke tilladt ? Eksempelvis hvis man har et barn er det åbenbart helt okay at lade dette hoppe og trampe i en lejlighed så det gungre i resten a byg... Zobacz więcej
Reakcja na opinię
Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej
Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej
Lader til at der er et skel i hvad der er tilladt og ikke tilladt ? Eksempelvis hvis man har et barn er det åbenbart helt okay at lade dette hoppe og trampe i en lejlighed så det gungre i resten a byg... Zobacz więcej
Reakcja na opinię
Hej, Jeg skal til at flytte internt i Bo-Vest, på grund af renoveringsbyggeri, fra Galgebakken til et gårdhavehus i syd. Jeg må sige at genhusningsteamet gør det rigtigt godt, og særlig Lise Kaas ud... Zobacz więcej
Reakcja na opinię
Min oplevelse med Bo Vest har været over al forventning. De har virkelig taget mine henvendelser seriøst og fået løst den meget professionelt. Jeg kan kun varmt anbefale Bo Vest, som et meget imødeko... Zobacz więcej
Reakcja na opinię
I dag ringede jeg tre gange til Bo-Vest i jeres travle periode og talte med en medarbejder ved navn Ninna. Jeg blev meget imponeret over hendes tålmodighed, selv ved gentagne opkald. Hver gang bes... Zobacz więcej
Reakcja na opinię
BO-VEST - almene lejeboliger i hovedstadsområdet
Stationsparken 37, 2600, Glostrup, Dania
Brak historii zapraszania do wystawiania recenzji
Ta firma nie zaprosiła klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne
Odpowiada na 75% z negatywnych recenzji
Zwykle odpowiada w ciągu 1 tygodnia
Jak firma korzysta z Trustpilot
Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.
Jeg er altid glad for at kontakte Bo-vest der bliver talt ordentligt

Odpowiedź od BO-VEST
We had some problems regarding our previous landlord and Tina helped us throughout the process very kindly. She has been incredibly supportive and attentive, I will always be indebted to her for what she has done. I can’t begin to express how thankful I am with her and Bo-vest. They are pretty helpful and serious people, solving problems fast and pretty good. If you are considering renting from them, you shouldn’t think no more, they are the best!

Odpowiedź od BO-VEST
Jeg har været meget glad for den hjælp jeg har fået af Bo-Vest, også i situationer som var vanskelige. Vi har altid fundet gode løsninger sammen. Virkelig søde og flinke ansatte!

Odpowiedź od BO-VEST
Har gennem en længere periode arbejdet sammen med Genhusningen i Bo-Vest.
Under hele forløbet har de optrådt løsningsorienteret og enormt profesionelt.

Odpowiedź od BO-VEST
God vejledning ved deres telefoner, meget søde og imødekommende.

Odpowiedź od BO-VEST
Godt man trods alt ikke bor til leje hos BO-VEST.'
Sandheden om BO-VEST er simpel.
Alle der har set fodbold, kender til en hvis fodbolddommer ved navn Kim Milton.
Manden er ganske enkelt en ubegavet gris.
Han står alene om at snyde vikarer og andre der er ansat på tidsbegrænset ansættelser.
Her kniber det for BO VEST`s ansatte i HR afdelingen.
De mener at de har styr på ansættelsesvilkårene i henhold til overenskomsterne, men når det så kommer til vikarenes feriepenge, så påstår de i HR afdelingen, at man får løn under ferier, når man er ansat.
Skrige-skinken som jeg havde i røret, mente at jeg ville få under ferie, og var totalt blank over at jeg gentagende gange fortalte, at jeg ikke ville få penge fra dem under en evt. afholdelse af en ferie, efter mit vikariat.
TIL TUMPERNE FRA BO-VEST, SÅ STÅR DET TYDELIGT I OVERENSKOMSTEN UNDER STK. 20 STK 3, at midlertidige ansatte, SKAL have overført 12,5% af den løn som de har tjent hos BO VEST i den tidsbegrænset ansættelse som man har været så flink at forlænge 2 gange fordi BO VEST er så ringe en arbejdsgiver, at de har ansættelses besvær, fordi BO VEST har branchens dårligste ry.

Odpowiedź od BO-VEST
Fantastisk oplevelse med kundeservice og hurtig behandling fra support.
Mange tak for hjælpen fortsat god dag.

Odpowiedź od BO-VEST
Alle de medarbejdere jeg har talt med, har været så imødekommende, hjælpsomme og meget meget venlige. Så 5 plus stjerne fra mig.

Odpowiedź od BO-VEST
Bovest har et stærkt og kompetent rådgiverteam på telefonerne. Jeg fik besvaret mine mange! spørgsmål relateret til et lejemål med stor tålmodighed, venlighed og forståelse. Tannie fik guidet mig trygt gennem det hele.
Jeg håber jeres chef forkæler jeres team med kage i ny og næ. Det har i fortjent:)

Odpowiedź od BO-VEST
vi tilbragte 5 et halvt år med virksomheden, og det var meget behageligt for os på alt. folk er så søde, fleksible, service er god og nem kommunikation, hurtig respons. tak for alt

Odpowiedź od BO-VEST
Professionel og løsningsorienteret samarbejdspartner.

Odpowiedź od BO-VEST
Jeg og min familie vil kun give give Bo-Vest mega ros for deres hjælpsomhed. Kæmpe TAK til Mina som sidder i genhusnings afdelingen. Vi havde opsagt vores lejlighed i Lærkens Kvt for at flytte til Vallensbæk i nybyggeri. Vi får så at vide at byggeriet ikke bliver færdigt til aftalt tid. Jeg henvender mig til genhusningen (Mina) og får simpelthen en lejlighed at bo i til vores nybyg står færdigt. Nybyggeriet bliver rykket op til flere gange i en periode. Ingen hastværk.
Altid behagelige mail fra Mina. TAK til Mina og Bo-Vest som hjalp os i en nødsituation.

Odpowiedź od BO-VEST
Dårlig service. det er muligt at give nul stjerne,vil jeg gøre det. TANJA FRA EJENDOMSKONTOR MJØLNERPARKEN ER SLET IKKE EFFEKTIV. Der er mange beboere som ikke er glad for hende. Hendes måde at behandle beboere når der er et problem,er det noget hun skal arbejde på. Det er vigtigt at I gør hende opmærksom på at give god service da hun er meget elendig. Hun kan også være virkelig kold når man fortaler om noget. Hun giver rigtig dårlig service. I første omgang troede jeg at det kun var mig der ikke kunne lide hendes servicemåde men der er mange som bor på mjølnerparken som ikke er glade for hendes måde at behandle beboerne på især når der er et problem i boligen. Hvis hun forsat skal arbejde for jer er det vigtigt at hun stramme op. Snak med hende.

Odpowiedź od BO-VEST
Thanks to Bovita and to everyone working there Especially NINNA LYSON.
Thanks for your support 🙏

Odpowiedź od BO-VEST
Generelt relativt nye familieboliger med fornuftig leje ift. gennemsnittet i Kbh med rigtig god beliggenhed og meget god ejendomsservice.
Flere i administrationen er overordentligt samarbejdsvillige og hensynsfulde.

Odpowiedź od BO-VEST
Syndes generelt der er fejl med administration, der er meget der halter/ og personale snare og lytter ikke til en og ren ud sagt taler de ned til en.
Håber der retter sig.
😡

Odpowiedź od BO-VEST
Min hustru skrev en mail til en navngiven person hos bo-vest d. 12-1-23. med spørgsmål omkring vores renovering. Nu d. 27-2-23 har vi ikke fået noget svar ikke engang kvittering for modtagelse af mailen. Det er en udbredt opfattelse hos de beboer jeg taler med her i solhusene at blive mødt med en mur af tavshed eller en mur af bortforklaringer. Mig bekendt er det en del af vores husleje som betaler bo-vest medarbejderes løn.
Hilsen Sten Rendbæk, Grønneled 10, Albertslund

Odpowiedź od BO-VEST
Jeg var ved en fejl kommet ud af ventelisten, og der blev taget rigtig godt hånd om det og den personlige betjening var i top.

Odpowiedź od BO-VEST
Jeg henvendte mig vedr. en lejlighed i Albertslund og jeg hurtigt tilknyttet en sagsbehandler, som har hjulpet med hele processen. Jeg fik god- og hurtig rådgivning.

Odpowiedź od BO-VEST
Er virkelig skuffet....har været medlem af VA i over 30 år. Nu er mit medlemskab slettet pga det ikke er betalt står der når jeg logger ind. Har ingen rykker fået. Kan godt huske jeg sidste år havde fået tastet forkert beløb ind, men snakkede med dem i tlf og fik indbetalt det manglende, de sagde der nok skulle gå i orden på hjemmesiden. Og har som sagt ingen rykket fået. Skal til gengæld først indbetale til BO-VEST i 2å24. Giver ingen mening.

Odpowiedź od BO-VEST
Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.
Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.
Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.
Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.
Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.
Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.
Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.