Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

2,5

Słaba

Wynik TrustScore: 2.5 na 5

15 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Brak historii zapraszania do wystawiania recenzji

Ta firma nie zaprosiła klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

Jeg købte en fransk hotdog uden…

Jeg købte en fransk hotdog uden dressing, men opdagede da jeg kom ud af butikken, at jeg havde fået med dressing. Jeg gik ind igen og bad om at få den byttet, hvilket jeg fik, men ekspedienten havde bare tørret pølsen af, og der var store mængde dressing i bunden. Aldrig mere.

11 czerwca 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 2 z 5

Click ‘n’ don’t collect

Jeg bestilte en vare til Click n collect, og betalte den. Efter et par timer fik jeg sms om, at produktet var klar til afhentning, men da jeg kom frem til butikken, havde de den ikke på lager. De unge mennesker i udleveringen kunne kun finde udstillingsmodellen i butikken, men kunne ikke arrangere et nedslag i pris. Deres nærmeste leder tilbød et lille nedslag på 10%, som, udstillingsmodellens tilstand taget i betragtning, faktisk var lidt pinlig. Dertil kom, at lederen havde meget svært ved hovedregning, som han brugte til at fortælle mig at jeg var meget urimelig. Han mente, at der reelt var tale om 60% nedslag, da varen allerede var på tilbud til 50% af prisen (det var den ikke - Den var nedsat omkring 44% for et helt nyt produkt. Med det ekstra nedslag kom afslaget i pris op på de ca. 50%, men nu for en ridset og snavset demo-model.

Da jeg afviste dette, og mindede om, at produktet stadig stod på lager på hjemmeside, at deres hovedregning i bedste fald var fejlagtig, samt at jeg havde kørt en vis distance i den tro, at produktet var pakket og klar til afhentning, tilbød jeg at de kunne sende mig varen uden yderligere beregning i stedet, og så måtte jeg vente de ekstra par dage. Dette lod sig umiddelbart ikke gøre, og der tilkaldtes endnu en leder i stedet. Denne leder var noget mere forstående, og ærlig talt er grunden til, at anmeldelsen er på hele to stjerner, i stedet for én. Han kunne heller ikke give yderligere nedslag, men foreslog selv den løsning, jeg tidligere havde tilbudt, og fået afvist: En ny vare tilsendt fra deres webshop uden yderligere beregning. Det hele gik ekstremt langsomt. Alt i alt tog det næsten en time fra vi ankom, og troede, vi bare skulle hente en kasse der allerede var pakket og klar, og til vi kunne køre fra butikken, uden vare, men trods alt med en aftale om at den ville blive sendt til mig i løbet af nogle dage.

Det var ret ærgerligt, for varen var en fryseboks, som var grunden til at vi havde købt en del frossent kød inde i butikken, vel vidende at vi kunne få det med helt hjem, uden det ville tø på vejen. Det gjorde det så alligevel, da vi ikke havde mulighed for at holde det koldt som planlagt, og vi bor et godt stykke fra Bilka. Så - Tak for dén bitre erfaring. Næste gang ville det være rigtig fint, hvis I faktisk plukker varen, og dermed sikrer at I har den på lager, inden I tilkendegiver på SMS at jeg bare kan komme og hente. Det havde sparet mig for en rigtig dårlig oplevelse, og jer for en skidt anmeldelse på Trustpilot.

22 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Købte et TV på Føtex´ hjemmeside

Købte et TV på Føtex´ hjemmeside, fik kort efter en mail om, at jeg kunne hente det hos Bilka i Næstved. I vareudleveringen fik jeg én stor kasse. Hvad jeg ikke vidste, var, at jeg skulle have haft 2 kasser, da der kun var et varenummer (det står faktisk på deres ordreseddel, at der skulle udleveres 2 kasser).
Skrev en mail til Bilka, og fik svar et par dage efter, at de havde fundet den manglende kasse, og jeg kunne hente den i Næstved.
Jeg svarede tilbage, at det nu ikke var min skyld, at jeg ikke fik udleveret alle varerne og bad dem om at sende den til Føtex nær mig eller en pakkeudlevering. Det kunne de ikke, mente de, og jeg kunne få udleveret et gavekort på 20,- kr. for min ulejlighed.
Så jeg måtte bruge ca. 150,- kr. i brændstof for at få min vare og føler mig temmelig ringe behandlet.

4 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Super service

Virkelig god service fra Nikolaj, vareudleveringen samt Frederik N. Bilka.dk
Jeg havde købt en vare for knapt 3 uger siden og nu var den sat ned til ca. halv pris og selvom jeg kun havde udleverings meddelsen fik jeg differencen udbetalt.
Super service.

27 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 2 z 5

Det er virkelig irriterende

Det er virkelig irriterende, at alle sodavands rammer skal op på kassebåndet. Det er tungt at bære frem og tilbage og helt unødvendigt. Alle kassemedarbejdere har lister med diverse varer, hvor de scanner stregkoden på listen. Få nu sat diverse sodavand på listen, det gør det nemmere for både kunder og personale.

29 marca 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Jeg var idag inde og handle

Jeg var idag inde og handle , og køber smør på tilbud .
Der var ikke tydeligt angivet mængde da vi var flere der ikke kunne finde det .
Ved kassen siger den ekspedient der var ved kassen om de ville tjekke op på det .
Og fik svar tilbage
"Så må kunderne lære at læse for det står på skiltet. "
Det i min verden enormt flabet svar tilbage og gør jeg begrænser mit besøg ved Bilka i Næstved fremover det fint man er stresset men tal ordenligt !

30 marca 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Imponerende at Bilka sælger juletræer…

Imponerende at Bilka sælger juletræer som er beskåret hele vejen rundt.
Helt tydeligt at der skulle sælge pyntegrønt og juletræ fra et og samme træ.!
Og dette uden at informere køberne!
Dette må betragtes som decideret SVINDEL
Sørgeligt at Bilka er sunket så dybt !
Føj for den lede… Glædelig jul Bilka

9 grudnia 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Super vejledning

Købte et TV, vi fik rigtig god vejledning af medarbejderen, så vi selv fik mulighed for at finde ud af hvilket der dækkede vores behov.
Tak og en fin handel.

17 grudnia 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Var så dum at gå ind i Bilkas…

Var så dum at gå ind i Bilkas blomsterafdeling nede i den ene ende af den brede indgang – det er på vejen til sport, så det passede fint. Som andre her også skriver: INTET personale, kasser lukket, OG det betyder, at UDGANGEN også er lukket.
Så begyndte den lange vej ned ad rækken af de andre Bilka-kasser (var jo nødt til at gå igennem Bilka). Fandt endelig en, hvor vi kunne komme ud, men NEJ NEJ, her må jeg så ikke gå ud, for når jeg ikke har varer, bedes jeg gå HELT ned i den anden ende igennem kundeservice (gad vide hvorfor det hedder det).

For at finde gennemgangen skal man så rundt om diverse hylder og varer. OG så tilbage hele den lange vej for at komme ind i den anden butik, jeg skulle besøge.
Alt den vandring og irritation bare fordi der IKKE er noget personale i den åndssvage butik.

Det er for resten slut med at komme der.

30 listopada 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Ingen åbne kasser

Ingen åbne kasser
Det anden gang vi er her hvor vi har denne oplevelse
Jeg ringede medens jeg stod i kassekø til forretningen Bilka Næstved
Nej ingen kasser kunne åbnes der var andre ting der var vigtigere.
Forstå godt den lave score på trustpilot for Bilka Næstved

27 listopada 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

cult til en pris i app, butik og ved betaling


ville købe cult her til aften, i appen står de til 13,50 og ved savningen står de til 15,50, skiltet i butikken står der 14,95

hvilken pris skal man regne med?!?

jeg ente med at ville tage 4 stk, og bruge deres “scan og betal” så jeg ville få dem til 13,50 plus pant, da jeg betaler går de ind til 15,50!! jeg henvender mig i kunde servis, og forklare situationen, efter længer tid frem og tilbage får jeg svaret: du være i appen til butikken i hundige, der er ingen muligheder for at vælger butikken når du laver en indkøbsliste, eller ved “scan og betal” da der ikke er nogle andre bilk’er i nærheden, jeg fik afvise at det var prisen, og de ikke kunne gøre noget..

så de blev returneret, hvor er det øv med så dårlig kundeservice!

virkelig dårligt at snyde kunderne på den måde, hvis jeg kunne give minus stjerne så gjorde jeg det!

23 listopada 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Bager

Jeg er så træt at deres bager, når butikken åbner kl 06 så skulle man også også tro man kan få franskbrød, morgenbrød osv. Men næsten altid så har de ikke noget, så kan man købe rugbrød kager og andre ting som ikke har noget med morgenmad at gøre
Få nu den bager til at stå op en time før, så butikken kan være klar til kl 06

8 listopada 2025
Opinia niezależna

Czy to Twoja firma?

Zatwierdź swój profil, aby uzyskać dostęp do darmowych narzędzi biznesowych Trustpilot i lepiej poznawać swoich klientów.

Załóż darmowe konto

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.

Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej