"SAAB emblem / hjulnav emblem till fälgarna. Dessa emblem håller hög kvalité och bör ej förväxlas med billiga varor från andra butiker" Precis, exakt, på pricken samma billiga emblem som man får i... Zobacz więcej
Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej
Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej
Zobacz, co mówią recenzenci
Köpte 2 dekaler till min bil. Monterade den ena, perfekt men den andra mådde inte så bra och ville liksom in gå av från plasten så det klistrades fast på bilen. Drog iväg ett mail till dem och förklar... Zobacz więcej
Modemedia - Bilacessoarer Jag hade ett problem med förra ägaren till Bilacessoarer.se. Den nya ägaren löste ärendet omedelbart och jag fick tillbaka pengarna för en returnerad produkt inom några... Zobacz więcej
Fullständigt kassa och bedrägliga! Köp inte från denna hemsida! Beställde ett diagnostikinstrument och två bilnyckelämnen. Fick bara delar av leveransen. Efter 4 månader och massa mail (där jag blivit... Zobacz więcej
Brak historii zapraszania do wystawiania recenzji
Ta firma nie zaprosiła klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne
Nie odpowiedziano na negatywne recenzje
Jak firma korzysta z Trustpilot
Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.
Inni użytkownicy przeglądali również
"SAAB emblem / hjulnav emblem till…
"SAAB emblem / hjulnav emblem till fälgarna. Dessa emblem håller hög kvalité och bör ej förväxlas med billiga varor från andra butiker"
Precis, exakt, på pricken samma billiga emblem som man får i andra butiker. Tog dessutom två veckor att få hem.
Fick min vara i tid och den funkar som…
Fick min vara i tid och den funkar som den skulle
Ingen återkoppling från Bilaccessoarer
Ingen återkoppling från Bilaccessoarer. När jag fått hem det jag beställt upptäckte jag att jag gjort en felaktig beställning. Jag kontaktade företaget via mejl och bad att få byta. Sedan dess har jag inget hört från Bilaccessoarer och det har nu gått över en månad. Jag känner mig blåst och jag varnar för att handla från detta företag.
Beställde en nyckelring till min bil
Beställde en nyckelring till min bil. Snabb leveranstid och dessutom fraktfritt. Nyckelringen är i bra kvalitet för priset på 89 kr! Kan rekommendera företaget.
Paketet levererades efter jag påtalat…
Paketet levererades efter jag påtalat varför det inte kommit något. Dom vägrar dock skicka ett kvitto på varan och vägrar svara/ går inte få tag i. Känns lurt.
Annars fick jag det jag beställde till ett överkomligt pris.
Fullständigt kassa och bedrägliga
Fullständigt kassa och bedrägliga! Köp inte från denna hemsida! Beställde ett diagnostikinstrument och två bilnyckelämnen. Fick bara delar av leveransen. Efter 4 månader och massa mail (där jag blivit lovad att få saknade delar) har jag fortfarande inte fått leverans och mailsvaren har tystnat. Jag förstår att pengarna är förlorade och har nu köpt från annat företag. Köp inte från bilacessoarer om du inte vill bli lurad!!
Beställde fel storlek på centrumkåpor…
Beställde fel storlek på centrumkåpor till bilfälgar och insåg mitt fel först när jag skulle montera dem. Kontaktade då dem och fick då beskedet att ”självklart skall du få byta dem”. De frågade om lite kontrollmått och jag gav dem det och efterfrågade samtidigt returadress och om det var något annat jag behövde tänka på vid returen. Nu har det gått flera veckor och inget svar eller återkoppling trots flertalet mail från mig.
Beställde klistermärke till bromsok som…
Beställde klistermärke till bromsok som hade aldrig kommit, mejlad dem om spärrnings nummer, de svarar ”Skicka spärbart kostar nästan lika mycket som själva order, så det är inget vi använder om inte kunden betalar för det.”
Fast man fick inte ens frågan vid beställning om man vill att det ska skickas spärbart.
Rekommenderar icke att beställa från den sida.
Har inte heller fått min beställning…
Har inte heller fått min beställning även det sagt att dom skickat den igen,uselt beställde i början av november
Varan ej levererad efter sex veckor
Varan ej levererad efter sex veckor, trots uppgift om att den var skickad, och de slutade svara på mail efter tre veckor. Betalade via PayPal och har nu fått återbetalning via deras reklamationstjänst.
Tack!

Odpowiedź od Bilaccessoarer
Svarar ej på mail
Svarar ej på mail. Fick ej varan. Hoppas på återbetalning. Sjukt oseriösa! Kallade även mig bedragare på mail. Gör man så som företag? Varning!!!
Köpte 2 dekaler till min bil
Köpte 2 dekaler till min bil. Monterade den ena, perfekt men den andra mådde inte så bra och ville liksom in gå av från plasten så det klistrades fast på bilen. Drog iväg ett mail till dem och förklarade läget. ”Inga konstigheter, vi skickar ut nya år er”. Någon dag senare låg det 2 nya trots det bara var den ena som inte var bra. Snabba ryck, trevliga och prisvärt. Rekommenderas!
Bedrövligt går inte att få tag på och…
Bedrövligt går inte att få tag på och svarar inte på mail trots otaliga försök. Önskade returnera centrumkåpor rätt måttbeställda men passade inte.
Funkar ej!
Jag köpte fel centrumkåpor och skicka de tillbaka enligt instruktioner från Bilaccessoarer. Postnord nu informera mig att de inte hämtade paket med fel delarna och det är tillbaka till mig. Nu har jag fel produkt tillbaka samt har betalat extra SEK 166 för posten.
Bra butik.
Jämförbart pris med liknande produkter men väldigt bra service. Bra snabb respons på frågor.
Jag kommer att handla mer här och kan varmt rekommenderas.
Varor som ej överensstämmer med bilder
Skickar varor som inte stämmer överens med bilder, står ej för returkostnad trots deras egna köpvillkor säger dom ska (defekt artikel)
Svarar inte på e-post, enda kontakt som gjorts var när jag reklamerade köpet via PayPal men då var det för kort tid kvar att hinna.
Turligt kostade det mig "bara" 300 kr så en inte allt för dyr lärdom. Handlar aldrig av dessa igen och rekommenderar dig som överväger att istället handla annanstans!
Edit: Känner att jag behöver tillägga efter bilaccesoarers svar på min recension:
Har kontrollerat produktbeskrivningen, det står inte alls att den kan skilja sig. Det står däremot att det är en hög kvalitet ej att förväxla med billigare. Produkten som skickats ger ett mycket billigt intryck!
Har även kontrollerat mina utgående mail, behövdes egentligen inte då jag inte är den som "hotar" med betyg men ville vara säker. Jag har inte nämnt betygsättning alls, det är lika mycket påhitt som påståendet om beskrivningen, eller att jag skulle fått en återbetalning, den erhöll jag aldrig!
Riktiga skojare detta! Varningen blev om möjligt ännu hårdare för dig som överväger ett köp: se om produkten inte finns hos någon annan, även om den kostar lite mer så får du kanske inte vad du tänkt vid köp hos bilaccesoarer... Så vart det för mig, har nu fått köpa produkten två gånger!

Odpowiedź od Bilaccessoarer
OpCom OBD Bildiagnostik
Beställer OpCom OBD Bildiagnostik, som inte innefattas av öppet köp, vilket jag visste!
Får min leverans, som bl.a innehåller en cd med programvara som är kraftigt skadad med repor! Dvs använd! Får alltså en använd skadad produkt som inte innefattas av öppet köp! Hmmm....
Inget svar från bilaccessoarer efter första mejlet!
Inte heller efter mejl två!
Ej heller efter mejl tre!
Obefintlig kundservice!
Skulle ha lyssnat på mina kompisar som jag mekar bilar med, att inte ha något med det här företaget att göra!
Undvik!
Jobbar vidare med det här köpet!
Svar:
Joo, min e-post fungerar och har så gjort över 20 år! Inga problem med att skicka/ta emot någon gång!
Skickade faktiskt ett tredje mail från min e-postklient ( samma e-post adress) där jag kunde bifoga bilder, vilket man inte kan på er hemsida!
Mvh

Odpowiedź od Bilaccessoarer
Tack är förnamnet!
Doświadczenie Trustpilot
Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.
Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.
Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.
Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.
Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.
Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.
Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.






