Super klantenservice. Er was een pakket bij DPD kwijt geraakt en Vika heeft mij super goed en fijn geholpen. Zou er zeker vaker bestellen.
Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej
Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej
Zobacz, co mówią recenzenci
Bath & Body works is terug zeer betrouwbaar om te bestellen! Bestellingen worden gewoon geleverd. Ik had wel de probleem met 1 pakje maar dat was omdat DPD deze is kwijtgeraakt. De klantendienst heeft... Zobacz więcej
2 weken geleden 2 bestellingen gedaan en nog niets ontvangen. Wel track and trace codes gekregen maar de pakketjes worden maar niet zichtbaar in de PostNL app. Customer Care gemaild maar email komt te... Zobacz więcej
Blijf van deze webshop weg! Klantenservice is arrogant en als je eindelijk contact krijgt, helpen ze je niet verder met al je problemen. Ze sluiten dan gewoon je mail af als behandeld. Ik heb meer... Zobacz więcej
Informacje dotyczące firmy
Napisane przez firmę
Al meer dan 20 jaar creëren we de geuren die je laten glimlachen. Of je nu op zoek bent naar geurige lichaamsverzorging of een XL Luxe Geurkaars, we hebben honderden kwaliteitsproducten die perfect zijn om jezelf of iemand anders te verwennen.
Dane kontaktowe
Brak historii zapraszania do wystawiania recenzji
Ta firma nie zaprosiła klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne
Jak firma korzysta z Trustpilot
Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.
Inni użytkownicy przeglądali również
Vier weken geleden besteld
Vier weken geleden besteld, wel aangemeld bij post nl. Klantenservice reageert niet, schandalig. Bestel hier nooit meer, wees gewaarschuwd!!!!
Ich fühle mich betrogen!
Ich hatte vor zwei Wochen über den Online-Shop bestellt, und die Ware ist immer noch nicht angekommen trotz erhaltener Trackingnummern der niederländischen Post. Da tut sich seit Tagen gar nichts mehr!
Mir hatte ein Freund erzählt, dass das Franchise-Unternehmen in den Niederlanden in die Insolvenz gegangen sei?!
Aber es kann doch nicht angehen, dass der Shop im Juli einen "Summer Sale mit bis zu 70 % Rabatt" macht und die Ware dann nicht ausliefert?! Ich habe ja noch die Hoffnung, dass im Hintergrund alles nach und nach abgearbeitet wird!
Ich habe über PayPal bezahlt, weiß aber nicht, wie im Falle von Insolvenz gehandelt wird. Auf alle Fälle habe ich PayPal informiert und muss nun abwarten, was passiert.
Hoffentlich bekomme ich die Ware noch oder zumindest das Geld zurück (immerhin fast Euro 150).
Allen viel Glück, die in einer ähnlichen Lage sind wie ich ...
Die Monate und Jahre zuvor, als ich dort bestellt hatte, ist immer alles einwandfrei gelaufen!
Update vom 08.08.23:
Glücklicherweise hatte ich über PayPal bezahlt ... heute bekomme ich von der Firma eine Mitteilung, dass sie mir alles erstatten ... Ein Glück, dass ich nicht auf dem Geld sitzenbleibe, aber schade, dass ich die Produkte nicht mehr erhalte :-(
First time ordering from here placed…
First time ordering from here placed and order on the 17th of July receive the track and trace next day for Postnl but the package was never delivered and Postnl can't verify anything, website is down, email isn't activated anymore and I never got a response when I did email.
19/7 besteld en nog niets ontvangen
19/7 besteld en nog niets ontvangen. Klantendienst is niet bereikbaar…
besteld op 22 juli
besteld op 22 juli, bevestiging van de bestelling gehad en daarna doodse stilte.
geen contact kunnen krijgen per mail. ik heb met ideal betaald dus kan het ook niet meer terug vorderen. :(
Nu dus voor80€ het schip in.
Beetje corrupte zooi
Beetje corrupte zooi. Ineens een super sale en dan ineens een faillissement.. Ik heb ook ergens gelezen dat alle pakketten bij de curator liggen en dat we daarom niks hebben. Ik vraag mij oprecht af wat B&BW US gaat regelen, zodat wij nog onze pakketten of geld terug krijgen. Contact opnemen met customer care US heeft ook geen zin trouwens.
Slechte klantenservice!
wacht nu al meer dan a week op mijn bestelling! niks ontvangen ik wil mijn bestelling of geld terug! klantenservice is niet meer te bereiken en de nederlandse website is opgeheven.
Ik heb een bestelling geplaatst zou…
Ik heb een bestelling geplaatst zou binnen paar werkdagen geleverd worden. Is dit een grap ofzo? Heb 47 euro betaald en nog niks ontvangen! Ik wacht al vanaf 20 juli! Mail komt niet eens aan. Ik wil mijn geld terug!
Delivery issues
Placed an order almost 2 weeks ago and i haven’t heard anything since. Tried to contact the costumer service but they don’t respond. I don’t know where my order is and when I will receive the package. I heard there are some delevery issues, but let the costumer know.
Zeer slechte eigenaars
Zeer slechte eigenaars
Deze mensen hebben gewoon orders aangenomen terwijl het bekend was dat ze niets zouden sturen. Nu heb ik gelukkig met Klarna besteld en die hebben heel netjes geholpen. Ik gebruik al zeker 35 jaar producten van Bath & Body works en was zo blij om te zien dat ze in Nederland waren begonnen. Maar dit is wel heel slecht. Mijn complimenten naar Phillip van Klarna die het goed heeft opgelost voor ons.
Smeerlappen zijn het voor 40 euro…
Smeerlappen zijn het voor 40 euro besteld bij deze oplichters op 20 juni tot op heden niks ontvangen en ze reageren nergens op!!! Ben zo pissig😡😡😡 begin mijn geld terug te storten!!! Gatver wat een smerige actie😡😡😡
Bestelling niet ontvangen, bedrijf failliet
Lekker dan.. na 2 weken nog niks gehoord van mijn bestelling, dus gisteren een e-mail naar de customer care gestuurd. Krijg ik vandaag een e-mail dat mijn e-mail niet aangekomen is bij bath&bodyworks customer care. Ga ik Googlen, blijken ze failliet te zijn sinds een paar dagen! Dus ben bang dat ik niks meer ga krijgen en kan fluiten naar mijn geld…
Update: heb 03-08 een e-mail gekregen van Global-e en heb mijn geld teruggekregen.
Ik wacht al 14 dagen op mijn…
Ik wacht al 14 dagen op mijn bestelling, ik kreeg een mail van Bath and Body dat mijn bestelling is verzonden. Maar zie niks op mijn Track&trace. Mails worden niet beantwoord en telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Ik heb zo vaak een bestelling gedaan en altijd was het prima… wat gaat hier mis? Het gaat wel om een bestelling van bijna €80,00
Waar blijft de bestelling??
Ook wij hebben op 19 juli eea besteld, betaald en een track and tracé code ontvangen maar helaas tot vandaag niks ontvangen!!
Oplichters pakket komt niet aan
Slechte reviews worden verwijderd.. de mensen die tijdens de zogenaamde sale hebben besteld (zo’n 1/2 weken geleden) kunnen fluiten naar hun pakket. Je krijgt een post nl track en trace code en daarna houd het op. Post nl ontvangt het pakket nooit en als je mailt met de klantenservice krijg je een paar dagen later als antwoord “dat het e-mail adres niet bestaat” terwijl dit mail adres letterlijk onderaan de mail staan van de bestelbevestiging .Dit is gewoon oplichting en probeer daar Klarna maar is van te overtuigen..
Geen levering gehad
Geen levering gehad. En ik lees dat ze failliet zijn. 14 juli besteld en dan vragen ze nog in een mail of je je geld terug wilt. En vervolgens niet meer bereikbaar.
Ze zijn failliet
Update - Na 40 dagen heb ik gisteren mijn bestelling gekregen!
Ik zou op 15 july mijn bestelling krijgen (bestellingnummer 2000097013) maar nooit afgeleverd aan PostNL. Meerdere e-mails gestuurd maar ik krijg altijd geen reactie. WAAR IS MIJN BESTELLING dat ik 42,88 heb betaald?????? IK WIL MIJN GELD TERUG!!
Mensen bestel hier niet!!!!! je krijgt je bestelling niet en geld krijg je ook niet terug!
DAG GELD
DAG GELD ! WAARDELOOS BEDRIJF, nog even snel innen van de normale mens omdat je failliet bent..kale snol
B&BW failliet!
2 weken geleden 2 bestellingen gedaan en nog niets ontvangen. Wel track and trace codes gekregen maar de pakketjes worden maar niet zichtbaar in de PostNL app. Customer Care gemaild maar email komt terug. Tot 3 dagen geleden kom men nog gewoon online bestellen.. maar gisteren is men failliet verklaart en is de website niet meer bereikbaar..
Doświadczenie Trustpilot
Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.
Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.
Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.
Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.
Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.
Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.
Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.








