Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 1 z 5

Wish I’d read the reviews first! Fake rhode pocket blush and peptide glazing fluid, out of stock on Rhode website so ordered from Bare Face. So disappointed ordered as a restock for my summer hols and... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

Bought rhode glazing milk, very quick delivery and good customer service however the item was fake, got a refund straight away but still not good quality control. The Face Method also appears to be se... Zobacz więcej

Oceniono na 4 z 5

I received an empty flimsy brown envelope with just an invoice inside. The envelope had been slit at the top and my items removed. Contacted bareface 4 times via their support on line contact form... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

Do not buy from here! Ordered Sol de Janeiro Brazilian Bum Bum Cream having recently run out and as soon as I opened it was obvious it was a fake. The packaging was cheap and the cream was the wrong... Zobacz więcej

Informacje dotyczące firmy


Dane kontaktowe

1,5

Bardzo słaba

Wynik TrustScore: 1.5 na 5

84 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Brak historii zapraszania do wystawiania recenzji

Ta firma nie zaprosiła klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

1,5

Wszystkie recenzje

(84)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 4

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

Wrong delivery and no reply

I bought 120ml Timeless Vitamin CE Ferulic acid but received 30ml instead. After emailing the sales to verify, there is no reply. Feel really cheated.

19 kwietnia 2021
Opinia niezależna
Logo Bare Face

Odpowiedź od Bare Face

Hi Renee, I'm so sorry to hear of this mistake!! And for the lack of response to your emails! We endeavour to answer all emails within 24-48 hours and we apologise for any upset caused! Please could you email us at sales @ bareface.shop and I assure you we will help! If you could also include a photo that would be appreciated. Kindest Regards
Edit: Renee I have tried to find your emails by going back into all our email folders including Spam and Junk! I cannot find any correspondence from you but absolutely want to correct this mistake!! Pleas email our store and double check the email address you are typing in is correct. Thank you! :)
Edit: We have now traced your order and refunded the difference in purchase price between the 120ml and the 30ml sizes to your payment method. You will have received a refund confirmation email to that effect. We have also offered a further 10% discount for a future Timeless purchase from us! Sincere apologies again for the mistake. Kind Regards

Oceniono na 1 z 5

How am I supposed to rate your company

How am I supposed to rate your company, when I didn’t even receive my package???

9 kwietnia 2021
Logo Bare Face

Odpowiedź od Bare Face

Hi, I managed to find your order number despite not receiving any information from your message whatsoever. Your Royal Mail tracked and signed tracking number is RY274339159GB. Given that it has only been 4 working days since you placed your order and you are in the USA, I would give it more time. We ship from London. Kind Regards

Oceniono na 1 z 5

I’m still waiting for the product to…

I’m still waiting for the product to arrive, and I have not received any email to explain the delay.

9 kwietnia 2021
Logo Bare Face

Odpowiedź od Bare Face

I'm sorry to hear you are still waiting for your parcel. The order you made on last Saturday 4 April was picked up by Royal Mail on Tuesday 6 April. You should receive it by today I would think. Your tracking number is KB812416625GB. The shipping confirmation was sent on 4 April with this information. Please email us directly in future regarding shipping queries as single star reviews really damage our business. Please bear in mind that last weekend was also the Easter weekend. Kind Regards

Oceniono na 1 z 5

Avoid this website

Avoid this website if you do not want to lose your money. I have ordered 3 x items from this shop and only 1 item has arrived. I have reached out to their customer service team 3 times via an e-mail provided on their website and still have not had a response nor refund for 2 x items that still have not arrived.

19 marca 2021
Logo Bare Face

Odpowiedź od Bare Face

Hi Julia please email us at sales @ Bareface . shop and we will definitely respond. There was obviously an error in packing your parcel! We would never knowingly not send a customer all the products they ordered with us or ignore customer emails! Kind Regards

Oceniono na 1 z 5

DO NOT BUY!!

EDIT: 4 days later after the prompt response on this review and a forth email I've still not received a response.Order Number 14106, look it up. Your product is faulty and a refund is due.

I ordered The Ordinary Salicylic Acid and it arrived faulty. Furthermore, the box is very damaged (as in someone else has already had this product before and ripped it open). I've emailed them 3 times so far and have received no answer. Also messaged on facebook but again - no answer. I would strongly advise against ordering from Bare Face. Bad products and no customer care whatsoever.

10 marca 2021
Logo Bare Face

Odpowiedź od Bare Face

Hi Yama. We are sincerely sorry to hear about your damaged item. If you email us at sales@bareface.shop we will assist you. Products leave our premises in good condition so I can only assume the packaging became damaged during transit. We do not avoid our customers and we strive to answer every email in our inbox! Please note we do not monitor Facebook or any other social media platforms for customer service. Kind Regards
Edit: We care for our customers a great deal. We have not received any emails from you at sales@bareface.shop. I think the best course of action would be to refund your purchase at this point. We do not monitor Facebook for customer service issues. Kind Regards

Oceniono na 5 z 5

The Ordinary Azelaic Acid

I ordered The Ordinary Azelaic acid (2 lots) as it was the only place online showing stock. I then ordered another one from The Ordinary (having read the awful reviews on here I feared the worst) so was able to do a side-by-side test
The packaging is identical, the smell is identical and the appearance is identical so I’m assuming they are completely genuine. They are slightly more expensive but I was happy to pay the extra to get what I wanted. I’m happy with my purchase.

17 lutego 2021
Opinia niezależna
Logo Bare Face

Odpowiedź od Bare Face

Thanks Paulina! Yes, they are the genuine article indeed! Thank you for your honest, objective side by side assessment..much appreciated by us at Bare Face.
Enjoy and take care :)

Oceniono na 5 z 5

We had been conned by another…

We had been conned by another distributor so I posted an enquiry on the Bareface site as to the authenticity of the product. The response was immediate and positive and came with a personal guarantee. The Ordinary was posted within hours. As the service was honest and quick we ordered again within days. Excellent, excellent Company

11 lutego 2021
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

FAKE PRODUCTS…

Edit2: the company is now trying to get my review removed by any means possible.

I had ordered several The Ordinary products from here and believe they are fake. I have since ordered from Deciem and everything is different - the smell, the colour, the consistently. I am very disappointed and also concerned about what I have been using on my skin for weeks. Who knows what is in these.

I can see the reply it mentioned that ONE of my orders was placed 60 days ago and this is correct. I then placed a further order just last week as well as an order with deciem directly. This is when I came to notice the complete differences with the products and looked further into spotting counterfeit products - which unfortunately the products you supplied all matched up with. I had retinol from both you and deciem and there are contrasting differences in the colour, consistency and smell, as well as differences between packaging and bottles etc.

I am still awaiting x1 refund.

28 stycznia 2021
Logo Bare Face

Odpowiedź od Bare Face

Hello
The Ordinary products we sell are procured from Deciem. I did see that your order dates back over 60 days ago so I hesititate to conclude the problem items are actually the same items we sent you. However, I have reached out to you privately offering replacement or refund as a goodwill gesture. Kind Regards

Oceniono na 2 z 5

Misleading image on overpriced item. BEWARE!

The Ordinary Moisturiser was a stocking filler for my wife. When I purchased the item, it was posted with an image of the 100ml sized moisturiser which was out of stock everywhere online, at a price of £11.99 + £3.90 postage, so I ordered it.

When it arrived it was only the 30ml size item, which is priced at around £5 everywhere else. I rechecked the Bareface website, and the image of the 100ml product was still there, however I then noticed that next to it in the description in very small letters it stated '30ml'. The product title did not mention the size at all.

I emailed and queried this with the store, and was basically told sorry, but the size was there on the website but they would make it clearer on the website. It appears they have now changed the image and put the size in the product title.

I had hoped they would offer to refund the difference in cost (RRP) between the 30ml and 100ml items as a goodwill gesture but they did not. I did consider returning for a refund, but it was so close to christmas, I ended up keeping it to give my wife.

Please take care when ordering from them and double check listings, as I believe the listing I bought from was VERY misleading/deceiving. For the cost of the 30ml item from this webstore (incl postage) I could have bought 3 of them from Boots.com.

EDIT: Further to reply below, as I stated, the image was of the 100ml item and its shown clearly on the bottle. Only at the side underneath the descritption did it state 30ml in much smaller letters. I still have the screengrab and your email reply where you acknowledged the incorrect image. As also stated, you have now updated the listing to include the correct sizes more clearly and the correct image. At the time of ordering it was very misleading.

And the item Is still double the RRP cost of the equivalant elsewhere.

10 stycznia 2021
Opinia niezależna
Logo Bare Face

Odpowiedź od Bare Face

Hi Marc
The size is clearly visible on the website. We did not show the size in small lettering at all. You could see it very clearly on the product page. We have now also put the size in the product title to make it even clearer. Kind Regards

Oceniono na 1 z 5

After more than 10 emails the offer…

After more than 10 emails the offer could not be cancelled as it did not arrive longer than a month. They don‘t want to transfer the money back and neither send the product. My money is gone and there is no product. Worst online shopping ever.

9 stycznia 2021
Opinia niezależna
Logo Bare Face

Odpowiedź od Bare Face

Hi Sara
We have refunded you in full. The product was sent to you via Royal Mail to Germany. Once in Germany the parcel was handed over to GLS which is the partner to Royal Mail in that country. Due to a combination of Brexit where Royal Mail suspended deliveries to Europe and Covid causing a lot of logistical problems, you did not receive your order it seems. We did not receive the product sent back to us either. We are very sorry you have experienced this non delivery, it happens in very few occasions that parcels get lost in transit. Kind Regards.

Oceniono na 5 z 5

The Ordinary products - well stocked

Bareface had stock that nowhere else could offer when I needed it. The ordering process was swift and efficient. Delivery was within the time promised even though the order was made at a busy time of year. Will definitely order from here again Xx

2 stycznia 2021

Czy to Twoja firma?

Zatwierdź swój profil, aby uzyskać dostęp do darmowych narzędzi biznesowych Trustpilot i lepiej poznawać swoich klientów.

Załóż darmowe konto

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej