In April een elektrische Opel Astra gekocht bij Auto Christiaan. Goed contact gehad met verkoper Jorian, die eerlijk advies gaf en ruimte bood voor onderhandeling. De aflevering verliep netjes; de aut... Zobacz więcej
Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej
Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej
Zobacz, co mówią recenzenci
Hartelijke ontvangst, vriendelijke medewerkers. Divers aanbod. Alle gelegenheid gekregen om proefritten te maken. Er is goed geluisterd naar de wensen zodat een afspraak kon worden gemaakt voor het be... Zobacz więcej
Echt een hele onaardige monteur. Nadat ik vroeg wat iets ging kosten werd er meermaals gezucht aan de telefoon en werd het gesprek erg onvriendelijk. Ik kwam hier jaren, maar na deze uiterst onvriende... Zobacz więcej
Reakcja na opinię
Super goede service, geven vertrouwen aan de klant. Perfecte levering van de auto. Menno is een zeer attente en positieve verkoper, geeft duidelijk toelichting. Kom hier zeker weer terug!
Brak historii zapraszania do wystawiania recenzji
Ta firma nie zaprosiła klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne
Odpowiada na 50% z negatywnych recenzji
Zwykle odpowiada w ciągu 1 tygodnia
Jak firma korzysta z Trustpilot
Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.
Inni użytkownicy przeglądali również
Zeer tevreden!
In April een elektrische Opel Astra gekocht bij Auto Christiaan. Goed contact gehad met verkoper Jorian, die eerlijk advies gaf en ruimte bood voor onderhandeling. De aflevering verliep netjes; de auto was schoon, netjes en volledig opgeladen bij aflevering. Prima prijs-kwaliteitverhouding. Al met al een prettige ervaring en zeker een bedrijf waar ik opnieuw een auto zou kopen en dat ik aan anderen kan aanraden.
Alles was makkelijk en duidelijk…
Alles was makkelijk en duidelijk gegaan, heel vriendelijk
Hele fijne service
Hele fijne service, netjes geholpen.
Nemen ook echt de tijd voor je !
Super blij met mijn auto !
Een aanrader!
Ik heb recent mijn auto gekocht bij Auto Christiaan en ben echt ontzettend tevreden over de hele ervaring.
Vanaf het eerste contact voelde het betrouwbaar en prettig. Ze namen de tijd, dachten goed met me mee en gaven eerlijk antwoord op al mijn vragen.
Wat ik vooral waardeerde, is hoe attent ze waren in het proces. Afspraken werden netjes nagekomen en alles werd goed uitgelegd. De auto zelf is ook in topstaat afgeleverd: netjes, schoon en precies zoals afgesproken.
Kortom: een bedrijf waar je met vertrouwen een auto kunt kopen. Ik zou Auto Christiaan absoluut aanraden.
Klantvriendelijk en meedenkend
Ze denken met je mee van top tot teen
Super goede service en bedrijf geeft vertrouwen in de klant.
Super goede service, geven vertrouwen aan de klant. Perfecte levering van de auto. Menno is een zeer attente en positieve verkoper, geeft duidelijk toelichting. Kom hier zeker weer terug!
Wat een fijne service bij Auto Christiaan
Wat een fijne service bij Auto Christiaan!
Fijn contact via de telefoon en een zeer net ontvangst!
Blij met de auto die wij gekocht hebben!
Relaxte sfeer en voelt betrouwbaar
Hier onlangs een mooie auto gekocht. Alles verliep in een relaxte sfeer. Het voelt ook allemaal betrouwbaar aan. Tijdens en tot na de aankoop prettig contact gehad met Menno.
Onvriendelijke monteur
Echt een hele onaardige monteur. Nadat ik vroeg wat iets ging kosten werd er meermaals gezucht aan de telefoon en werd het gesprek erg onvriendelijk. Ik kwam hier jaren, maar na deze uiterst onvriendelijke behandeling geen Auto Christiaan meer voor mij. Ik heb inmiddels mijn auto elders in onderhoud en hier gelukkig weer een vriendelijke benadering naar de klant. :)

Odpowiedź od Autochristiaan
Netjes afgehandeld
Na mijn eerdere review is er uiteindelijk alsnog contact geweest met Auto Christiaan en zijn we in overleg tot een financiële tegemoetkoming gekomen voor het defect aan de on-board charger van mijn Peugeot e-208.
De communicatie had naar mijn mening sneller en duidelijker gekund, waardoor het vertrouwen tijdelijk minder was. Wel waardeer ik dat er uiteindelijk alsnog een oplossing is gekomen en dat het dossier financieel netjes is afgerond.

Odpowiedź od Autochristiaan
Correct en vriendelijk geholpen aan een…
Correct en vriendelijk geholpen aan een mooie auto. Alles snel en goed afgehandeld. Top bedrijf!
Occasion aangekocht
Occasion aangekocht, Fijne en persoonlijke communicatie !
Ruim aanbod van diverse automerken; vriendelijke medewerkers
Hartelijke ontvangst, vriendelijke medewerkers. Divers aanbod. Alle gelegenheid gekregen om proefritten te maken. Er is goed geluisterd naar de wensen zodat een afspraak kon worden gemaakt voor het bekijken van een mooie xc40. De koop was vervolgens snel rond. Goede afspraken gemaakt. Kortom: zeer tevreden klant.
Zeer goed geholpen en een mooie…
Zeer goed geholpen en een mooie voertuig kunnen kiezen bij auto Christiaan! Topservice van verkoper Menno!
Topservice bij auto Christiaan
Menno heeft ons super goed geholpen met de aanschaf van onze nieuwe auto. Wij hebben er 2 uur voor moeten rijden dus het was erg fijn dat we van te voor een filmpje hebben ontvangen via WhatsApp om een goed neeld te krijgen. Wij zijn dus erg tevreden over auto Christiaan maar specifiek over de goede zorgen en service vanuit Menno!
Heel fijn zaken doen
Heel fijn zaken doen, prettige en duidelijke communicatie, denken met je mee en zijn erg betrokken.
Menno, bedankt!
Zeer goede zaak!
Zeer goede zaak!
Nette en eerlijke mensen.
Met een zeer vakkundige garage.
Super blij met mijn nieuwe top auto
Doświadczenie Trustpilot
Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.
Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.
Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.
Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.
Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.
Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.
Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.






