Fantastisk service, der er altid kaffe og rundstykker og et kontor til min kone, så hun kan arbejde mens bilen bliver lavet. Prisen holder som aftalt hver eneste gang.
Reakcja na opinię
Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej
Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej
Fantastisk service, der er altid kaffe og rundstykker og et kontor til min kone, så hun kan arbejde mens bilen bliver lavet. Prisen holder som aftalt hver eneste gang.
Reakcja na opinię
Har været til første service eftersyn. Har fået en rigtig god behandling. De er imødekommende og hjælpsomme 🤩 Vores bil kører fantastisk.
Reakcja na opinię
Bestilte vores Audi nr13 eller 14( kan ikke huske😆) Vi har været super tilfredse med Jeppe, & han har ydet en top service, da vi bestilte vores Q6’er Quattro. Altid god kommunikation, & besvar... Zobacz więcej
Reakcja na opinię
Holder ikke deres aftaler og har flere måneders ventetid på værksted og reservedele. Har aktuelt haft en helt ny bil holdene i 1,5 måned og man skal selv opsøge værkstedet for status. Og jeg ved godt... Zobacz więcej
Reakcja na opinię
Audi Danmark er del af Semler Gruppen. Semler Gruppen er Danmarks største koncern i bilbranchen med mere end 100 års erfaring inden for import og salg af biler. Vores specialiserede medarbejdere og mangeårige erfaring giver os en stærk placering på markedet. I Audi organisationen er vores vigtigste opgave at begejstre kunder i Danmark.”Vorsprung durch Technik” er vores DNA og dermed den røde tråd i alle vores aktiviteter. Vores mærkeværdier er sofistikeret, sportslig og progressiv, hvilket afspejles i vedvarende innovation og er grundlæggende i al kommunikation og profilering af Audi.
Kongens Kvarter 32, 7000, Fredericia, Dania
Zaprasza klientów do wystawiania recenzji
Ta firma zaprasza swoich klientów do recenzowania niezależnie czy to dobre, czy złe recenzje
W Trustpilot przywiązujemy wagę do treści tworzonych przez ludzi. Firma może jednak dodatkowo korzystać z naszego narzędzia wspomaganego przez sztuczną inteligencję, które pomaga w przygotowywaniu odpowiedzi.
Jak firma korzysta z Trustpilot
Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.
Har været til første service eftersyn.
Har fået en rigtig god behandling.
De er imødekommende og hjælpsomme 🤩
Vores bil kører fantastisk.

Odpowiedź od Audi - Fredericia
Fantastisk service, der er altid kaffe og rundstykker og et kontor til min kone, så hun kan arbejde mens bilen bliver lavet.
Prisen holder som aftalt hver eneste gang.

Odpowiedź od Audi - Fredericia

Odpowiedź od Audi - Fredericia
Det hele var godt, lige fra bestilling af arbejde, modtagelse, information om arbejde inden reparation, arbejdet der blev udført, information om arbejdet efter reparation og faktura, gode faciliteter mens jeg ventede på bilen.

Odpowiedź od Audi - Fredericia
Vi leasede en spritny Audi Q4, som vi fik d. 28/4. D. 7/5 måtte Audi vejhjælp hente bilen, da alt bimlede og bamlede i bilen.
De første 13 dage hørte vi ikke en disse fra Audi. Vi måtte selv forny kontrakten til lånebilen hver 4. dag, netop fordi vi slet ikke hørte noget fra Audi.
På 13. Dagen bliver min mand kontaktet af en Jan fra værkstedet, som var så flabet, da min mand sagde at det var utilfredsstillende med 13 dage uden en lyd fra dem, og sagde han ikke kunne forstå hvad problemet var, da vi jo havde en lånebil.
I tirsdags (19 dage efter vores bil kom på værksted), ringede Audi at de havde solgt den lånebil vi kørte i, så den ville de hente onsdag. Samtidig kunne værkstedet oplyse på mail (Audi ringer åbenbart ikke til deres kunder), at den reservedele vores bil manglede var udskudt på ubestemt tid. Audi afleverer så en gammel Q4 der har kørt 42000 km, slet ikke har det udstyr vores NYE bil har.
Vi står og skal køre på sommerferie om 4 uger, og jeg synes det er under al kritik, at de behandler os som ingenting - men pyt med deres kunder, når bare så får vores penge hver måned.
Jeg glæder mig til, at vi kan stoppe vores aftale om 10 måneder - 55000kr fattigere og med en bil der nok stadig står på værkstedet i Fredericia, og venter på den del de ikke er interesserede i at få fat på til os.
Ægte dårlig “service” og ægte dårlig stil! Skam jer!

Odpowiedź od Audi - Fredericia
Super god service og meget engagerede og dedikerede medarbejdere hele vejen igennem. Aftaler blev overholdt, der blev givet god information.

Odpowiedź od Audi - Fredericia
Jeg følte mig med det samme velkommen hos Audi. Har kørt Audi i mange år (benzin og diesel), og der har aldrig været problemer med bilerne.
Kan kun anbefale AUDI som biler med høj kvalitet

Odpowiedź od Audi - Fredericia
Virkelig god service og effektiv afvikling af services, reparationer osv.. Et rart sted at besøge med venlige og servicemindede ansatte !

Odpowiedź od Audi - Fredericia
Holder ikke deres aftaler og har flere måneders ventetid på værksted og reservedele. Har aktuelt haft en helt ny bil holdene i 1,5 måned og man skal selv opsøge værkstedet for status.
Og jeg ved godt de så svarer på den her vurdering, med en eller anden undskyldning, så de kommer til at fremstå bedre.

Odpowiedź od Audi - Fredericia
Har leaset helt ny bil. Bliver leveret med diverse tekniske fejl og ryger retur på værksted efter 9 dage. Bilen har nu holdt på værksted i 14 dage og der er ingen tidshorisont. Har fået en ældre bil (plastret til med Audi klistermærker) som lånebil og oplyst at der ingen mulighed er for kompensation. Derudover overførte de 5.000kr mindre end aftalt for køb af vores gamle bil og undskyldte med at dette var en forglemmelse, da de blev gjort opmærksomme på det.
Kan på ingen måde anbefale at man køber sin bil her.

Odpowiedź od Audi - Fredericia
Audi Fredericia har ganske simpelt den bedste service i Danmark!

Odpowiedź od Audi - Fredericia

Odpowiedź od Audi - Fredericia
Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.
Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.
Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.
Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.
Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.
Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.
Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.