Har beställt ett styrlås från dom för 2,5 vecka sedan utan att ha fått mitt order, Har skickat 3st mail utan resultat. Hur f*n får man tag på er? Riktigt dåligt, rekommenderar verkligen inte att... Zobacz więcej
Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej
Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej
Zobacz, co mówią recenzenci
Helt sjukt dåligt företag, beställt halo eyes. Man får inga svar på frågor så lätta som hur leveranstiden är. Dem säger att dem bygger om hemsidan och att min order fallit mellan stolarna efter 5 mail... Zobacz więcej
Riktigt bra service när vi skulle handla däck och servicepaket. Kommer handla mer här! Positivt med chat öppen helger också när man inte vet vilket mönster man ska ha :)
Sämsta företaget någonsin. Beställde en produkt i maj, påpekar problemet i mail om att den inte dykt upp efter ca 2 månader. Det dröjer veckor innan jag får ett svar, när jag svarat på mailet, dröjer... Zobacz więcej
Zaprasza klientów do wystawiania recenzji
Ta firma zaprasza swoich klientów do recenzowania niezależnie czy to dobre, czy złe recenzje
Nie odpowiedziano na negatywne recenzje
Jak firma korzysta z Trustpilot
Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.
Inni użytkownicy przeglądali również
Vill ni ha långa leveranstider om du…
Vill ni ha långa leveranstider om du ens går någon försändelse, noll kommunikation, inga möjligheter att kontakta företaget, urusel service?
Ja men då är det bara att handla på:-)
Vill du däremot ha bra service, kommunikation och seriositet?
Handla INTE här.
Sjukt dåligt på alla fronter. 😂😂

Odpowiedź od Atvvision
Totalt värdelöst företag
Totalt värdelöst företag, 5 dagar har gått sen vi lagt ordern, inte ett ord har vi hört, försökt ringa, växeln är stängd, skickat mail och annullerat ordern, osäker om den blir annullerad, köp inte här, de verkar inte vilja sälja något ändå..
VARNING VARNING Köp ej av dem..
VARNING VARNING Köp ej av dem..
Lång leveranstid. Svarar ej på mail. Annullerade då ordern. De skickade då i däcket i alla fall. Hade då redan köpt på annat ställe så paketet gick i retur fick en till faktura på returfrakt. De vägrar även ta bort originalfakturan vid Klarna.
Sitter just nu i kö till Klarnas kundtjänst då ATV vision menar på att jag bara "skitit" att hämta ut paketet.
Däcket beställdes i slutet på Maj och fortfarande efter massa mail till både ATV Vision och rapporterat problem i Klarnas app flertal gånger inte löst sig 15 augusti.
Fy F-n vilket dåligt företag...
Beställde däck och fick en faktura för…
Beställde däck och fick en faktura för förskottsbetalning. Betalade in och skrev att jag gärna ville att de skulle skicka däcken samma dag. Fick till svar att det var 2-4 dagars leverans. Har gått mer än en vecka nu och har fortfarande inte fått min beställning. Har heller inte fått något sändningsnr så kan inte spåra det själv. Vet inte ens om de har skickats. När jag försöker ringa numret som står på fakturan säger dom att de har för närvarande stängt. Sjukt långsamma på att svara på mail. Kommer aldrig beställa härifrån igen
Beställde ett styre för 2 månader sen
Beställde ett styre för 2 månader sen, inte hört ett ljud än om att de är påväg eller kollinummer eller något alls, stog ”I lager”. världens sämsta förbannade pissbutik jag lagt pengar på lägg ner hela verksamheten ögonaböjj
VARNING
VARNING! Handlar aldrig här igen.
Beställde en centrifugalkoppling 25 mm.
Stod på hemsidan att den var 25 mm.
Fick en på 25,4 mm. Alla vet att båda måtten finns men de envisades att det var rätt trots att den inte passade. Falsk marknadsföring. De ville att jag skulle betala returen på 150:- . Inget kundvänligt mottagande trots deras fel.
Kommer aldrig handla där igen.
Beställde däck till en gräsklippare…
Beställde däck till en gräsklippare fick dem två dagar efter till dörren. Snabbt och smidigt MEN - ni borde ha lite information om när man får varorna.
Beställde en ruta
Beställde en ruta, återkoppling noll, svarar inte på mail !
De har fel uppgifter på hemsidan om…
De har fel uppgifter på hemsidan om några däck jag köpte.
Svåra att få tag på. När jag skrev att jag ville ha returfraktsedel för att skicka tillbaka däcken samt mina pengar tillbaks,så slutade han svara,,
Undvik att handla av atv vision
Förmodligen den sämsta online butik
Förmodligen den sämsta online butik. Beställde nå så enkelt som dubbar för 5 veckor sen. Har dom kommit öhh NEJ. Å sen är deras återkoppling ta mig FN ett skämt. Man borde helt enkelt sänka karl jäveln som blåser en på pengar/ MR vansinnig
Oerhört lång leveranstid och väldigt…
Oerhört lång leveranstid och väldigt dålig information om leveransen
Dålig återkoppling
Dålig återkoppling. Beställt delar och väntat flera dagar utan respons från dom.
Jag fick skriva till dom....
Oseriöst
Har väntat på beställningen i 7 veckor.
Dom svarar inte på mail.
Beställde däck
Beställde däck, tog ca 3 veckor och få dom och när jag returnerade paketet så tog det en evighet innan köpet hävdes, Har inget telefonnummer och otroligt dåliga att svara på mail.
Reklamation
Reklamerade en skogsvagn som gått i sönder. Trodde det skulle bli strul men fick svar några dagar senare att de skickar en ny del.
Kallar mig mongoliska idiot och att jag…
Kallar mig mongoliska idiot och att jag är en snål jävl* som vill ha min spegel jag beställt som dom inte skickade så får krångla nu med hallå konsument.
Stor varning folket beställ inte där har min facebook grupp för fyrhjulingar med där säger dom liknande besvär. Otrevlig personal och svordomar big no
Doświadczenie Trustpilot
Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.
Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.
Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.
Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.
Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.
Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.
Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.




