Ashworth College Recenzje 

1529
•
Wynik TrustScore: 3.5 na 5

3,3

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 1 z 5

Ashworth College misrepresented that its programs provided the training and credentials needed for certain careers, and that credits would transfer to other institutions. Made false claims about job s... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

I have had many experience at Ashworth College and feel good of all the classes taken like recently just finished my Business Law class. I say thank you for letting me finish my education with you an... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

I have been with Ashworth College since 2004. I struggled financially to pay tuition alone while raising four children alone and working. When times were hard, school went on the back burner but I al... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

Ashworth College academically as it is related to the material is very good. However, the student success center is absolutely the worst in academia. It is full of DEI incompetence. Therefore, think b... Zobacz więcej

Informacje dotyczące firmy

  1. Instytucja edukacyjna
  2. również w kategorii:
  3. Stowarzyszenie lub organizacja

Informacje przekazane przez różne źródła zewnętrzne

Accredited Ashworth College provides online college diploma, degree, certificate and career training programs that are fast, affordable and flexible--study from home at your own pace! Offerings include online training programs from the Madison School of Healthcare.


Dane kontaktowe

3,3

Średnia

Wynik TrustScore: 3.5 na 5

2 tys. recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Nie odpowiedziano na negatywne recenzje

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

3,3

Wszystkie recenzje

(1529)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 19

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

I took classes at Ashworth online

I took classes at Ashworth online. I became ill with cancer and had to drop a class just a couple days after it started which was within the time limit to do so. They refunded my stafford loan to the company but kept my pell grant and charged me $929 dollars. They didn't report my cancelling the class till after the date for cancellation. Now debt collectors are hounding me and keep reporting this as new. It happened over 7 years ago. If my accounting system was that bad, I would fire them and hire new.

26 grudnia 2020
Opinia niezależna
Oceniono na 2 z 5

I signed up for the landscaping design…

I signed up for the landscaping design course in two months I got my first book delivered and after about five months waiting for the material to use to do the drawings that I needed to do I decided to drop the course. For which they decided to charge me money to get out of the course I had thought about talking to a lawyer but not paying the difference being that they did not live up to their part of the agreement. I personally think it's not fair if you don't comply with your agreement and send them at Rio what good is that design for us without the proper equipment.
I did take another course and graduated and heating and cooling I got all my material on time at the books that I used to do the work I graduated with honors so I decided to take the design course I would not recommend of a fishes with how they act and how many people did they let down because they couldn't get the supplies and that still have to pay money to get out of.

30 listopada 2020
Opinia niezależna
Logo Ashworth College

Odpowiedź od Ashworth College

Hi Gary. We are sorry you were not fully satisfied with your experience at Ashworth College. Your concern is very important to us. Please contact our Student Services Department at 1-800-224-7234 and request to speak with a member of management to have your account reviewed regarding never receiving your course material.

Oceniono na 2 z 5

To be honest it was going great and I…

To be honest it was going great and I loved it! Then all of a sudden things changed and Everything became virtual text books. And I have trouble learning without the actual paper material in front of me. Hence the reason I signed up for this course because I was supposed to have all paper books shipped to me. Now it’s taking me a million times longer to sit her and learn everything and process it all. I just wish they would of kept the promises made when I purchased the course. If this was how it was going to be I wouldn’t have picked this course to do.

29 listopada 2020
Opinia niezależna
Logo Ashworth College

Odpowiedź od Ashworth College

Hi Amber. Thank you for your patience. I understand the process of transitioning to our ebook format can take some time to get used to. The Education Department is aware of this. Please contact our Student Services Department at 1-800-224-7234 to get assistance with your program. Your education advisor will be able to give you tips and suggestions to help with the transition.

Oceniono na 4 z 5

Off to a rough start

Off to a rough start, but I have finally finished my Career Diploma in Basic Electronics! Program was very informative and practical. I have finally achieved a higher education and it personally means a lot. The support ticket system is still not very helpful at all!

24 września 2020
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

This school is a joke

This school is a joke. After finding out that the courses that you take won’t possibly transfer over anywhere, I asked for my account to be cancelled...months ago. I receive a letter in the mail the other day with a bill for over $1,000. I haven’t taken a single course, haven’t done anything with the “college” if you even want to call it that. I emailed Ashworth and received a response that my account is still active... so someone clearly didn’t do their job. Also being told I owe over $300. For what? Haven’t taken a course, have not done ANYTHING with the college. The place is a scam. Clearly only in it for profit. Absolutely ridiculous.

23 września 2020
Opinia niezależna
Logo Ashworth College

Odpowiedź od Ashworth College

Hi Selma. Thank you for your patience. We are sorry you were not fully satisfied with your experience at Ashworth College. Your concern is very important to us. Please review our cancellation policy below. https://www.ashworthcollege.edu/admissions/tuition/refund-policy/
If you feel as though you have followed all the steps mentioned above, please contact our Student Services Department at 1-800-224-7234 to get assistance with your account.

Oceniono na 4 z 5

I have to say I really love this…

I have to say I really love this school. Currently I am pursuing to complete my Bachelors degree. I did switch my major a couple time's and had some awesome professors. Great feedback, great response time's. However, I did NOT enjoy the Social Psychology professor or one of the Healthcare Management Medical Terminology professors. The Psychology professor was very strict on APA I never understood what her issue was with my paper's. The Medical Terminology professor will take her sweet time grading any of your assignments. She offers an email but no other correspondence options really at all. Some of my other professors have discussion groups and student cafes and are very responsive. So, typical of any school you have your awesome professors and your "other one's". That being said I am so glad I changed my major and all has been great from then on! I'm looking forward to possibly pursuing my Masters at this University.

14 września 2020
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Zero support if you have a problem - look elsewhere.

I am a current student. This rating is mostly for their "Support", or rather lack thereof. I've been attending since July and the first time I opened a "Support Ticket" , on Aug. 8, about a grade issue (not really a big deal, I still got a 90), it sat there for a month and I finally got an email Sep. 4 saying my ticket was closed - without even a response/reply to the ticket, no contact, no email about my issue, nothing. You have no access to an instructor, nothing. I read other reviews about this same issue before I signed up but figured maybe the complainers were "disgruntled" or exaggerating saying nobody ever responds to Support Tickets, etc., but nope, they were dead on. Anyhow, the educational material is decent and you get what you get out of it, but you're basically on your own with a textbook, and if you have a problem - forget it.

I see where Ashworth is replying to these 1 star ratings with a canned script "We're sorry please call so we can resolve..." - what a laugh - I've read other reviews that say after you're on hold forever you get nowhere there either. Anyway, I was considering taking other courses after this one if I liked it but with ZERO support if you need it, I'll look elsewhere.

Ashworth will probably post their automatic "We're sorry, please call us..." reply to this but I wouldn't waste my time. I'll finish this course and then it's Goodbye Ashworth!

Oh, on Edit for the Ashworth "team" before you post your "Sorry please call" reply, here's the Support Ticket reference - you check for yourself and reply to THAT instead of with your "Call us" script: [Ticket #2595868] Closed: Grade Inquiry
-------------------------------
On edit in reply to Ashworth below:
Actually, I'm not even interested in resolving it now. I took about 20 minutes of my time to open and write a Support Ticket, but nobody responded - then they closed after a month with no explanation - which is COMMON with Ashworth - read other review sites. So no, I'm not going to waste any more of my time with it - Ashworth had a chance to act on it the first time, through the "normal" channels that THEY set and didn't do it. They lost a potential future repeat customer - first impressions count - and can keep the bad review(s) over it. I have about a 98 GPA anyway, so I don't need it - thanks anyway and good luck.

By the way, do you have any response as to WHY Ashworth just closes "Support Tickets" without responding to them or trying to resolve them? It's a common issue - read other reviews. Why?

12 września 2020
Opinia niezależna
Logo Ashworth College

Odpowiedź od Ashworth College

Hi Tim. Thank you for your patience. Your concern is very important to us. However, we will need your Student ID number so I can locate and review your account. Can you please provide us with your Student ID number?

Oceniono na 5 z 5

Very Good College “Outstanding” Service

I finish my High School with JMHS and working now on my Associate Degree, Ashworth College is not bad at all like those review are showing here, people need learn read the policies before signing up, I am happy with their services and definitely, I’ll recommend to everyone who wants to finish their education!

10 września 2020
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Incompetent support staff

I signed my son up for this school. I paid in full however, due to family issues i had to pull him out of the program. I sent them a request to have a GED form filled out showing he is fully withdrawn from the school so he can sit for his GED. It took me almost a year to get a response. When they did respond they sent me some foolish reason why they could not fill out the form. The first thing they said is because he is no longer enrolled and secondly because at the time i requested it my account was delinquent. Firstly like i mentioned the program was paid for in full so it would have never been delinquent. Secondly the form is to show that he is withdrawn so of course i would not request this if he was still enrolled. This is the worst school after you pay your money they don't give . The support staff is incompetent and they are very dismissive. I would recommend you find some other alternative for school. This is not it. If you are looking for people who care and you are not just another influx of cash then this is not it. I can not express this enough! Find somewhere else!

7 września 2020
Opinia niezależna
Logo Ashworth College

Odpowiedź od Ashworth College

Hi. We are sorry you were not fully satisfied with your experience at Ashworth College. Your concern is very important to us. Please contact our Student Services Department at 1-800-224-7234 to get assistance with your account.

Oceniono na 3 z 5

good.. just slow

I am currently enrolled and so far so good. I feel like my only complaint is how long it takes to close out a course to open another.. my professor already graded my last assignment but I guess it has to update in another system? I don't know. I just wish this process wasn't so slow so I could actually start my next class. its quite frustrating.. hopefully the rest of my experience is good. I will update when I ca actually get further along.

22 lipca 2020
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Finished my classes back in March

Finished my classes back in March. It is now almost July and still have not received my certificate.

23 czerwca 2020
Opinia niezależna
Logo Ashworth College

Odpowiedź od Ashworth College

Hi Mary. Thank you for your patience. Due to COVID-19, we are experiencing extended shipping times frames for diplomas. Please contact our Student Services Department at 1-800-224-7234 so we can check the status of your diploma.

Oceniono na 5 z 5

Online Education Pick.

I have been very happy with my experience with going to college online with Ashworth College. Affordable, accredited college education that span many subjects. I am finishing my my associates in Business. With working full time this is a very good fit for me. I am able to go at my own pace. Ashworth also sends you any books you need with no hassle.

They are also have a online library and book resource along with tutoring and more.

Feedback: I would love if the website sent me alerts of my classes with the ability to watch classes over again. At this time it is all course work.

21 czerwca 2020
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

2007 and 2014 gradutate

I graduated in 2007 with ans AS and 2014 with a BA. I have seen Ashworth adapt to a distance format while increasing the degrees offered and courses available. I easily transferred credits from another school into Ashworth and by BA allowed me to continue through graduate school. Ashworth is very flexible, affordable, and accessible. I highly recommend Ashworth to anyone seeking college education.

20 czerwca 2020
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Complete waste of time and money

Complete waste of time and money. Was taking classes for vet tech and ended up canceling due to personal reasons but they made me pay a 600$ cancellation fee which was no where to be found in the enrollment agreement. Which was also more money than I had even spent on the program so far. I am so beyond furious. Huge scam. Do not waste your money on these people.

20 maja 2020
Opinia niezależna
Logo Ashworth College

Odpowiedź od Ashworth College

Hi Makayla.

Thank you for taking the time to provide a review of Ashworth College. Your concerns and issues are important to us. Deciding to cancel your program based on personal reasons has to be devastating. I want to let you know that you are always welcome to return to the program when you're ready. It will be a 25.00 reinstatement fee. Please view the following information regarding canceling a program.

Should you cancel after the first 5 days, you may receive a refund or you may owe additional tuition. Any refund or monies owed is outlined in the Tuition Protection Agreement found on the back of your Enrollment Agreement and is determined by:

> The number of lessons completed
> Amount of tuition already paid
> Length of enrollment

For more information regarding your cancelation fee please click on the link below:

https://www.ashworthcollege.edu/admissions/tuition/refund-policy/

Oceniono na 4 z 5

Review of Ashworth College.

Thus far at Ashworth, I have been satisfied with almost everything. I did a level of research, before embarking on this journey of higher education with Ashworth, that I believe most have not. It is important to be thorough with everything you set your mind to. I had already determined the Accreditation of Ashworth, and researched the difference between national, and regional. However, I also determined, once again, before hand, what exactly Ashworth is. It is not a scam. They indeed, are associated with the BBB, and if you feel that you have faced mistreatment, or are on the receiving end of some sort of malicious procedure from Ashworth, then contact the proper organizations and file a complaint. Again, I did my homework before hand. I is my personal belief, that many out there may simply be held back by there own ignorance, and should further educate themselves on the way of things, before making another impulsive decision that isn't well thought out, and researched. Therefore, after doing all of the research before starting at Ashworth, and reading the required student handbook, I can say confidently that the only aspect, thus far, that I am displeased with is the Transcript "Status". I This case it reads as "Prerequisite", and it is difficult to find the proper definition of my transcript status. Other than that small issue, which I have already gotten word I'll receive a response soon, all is well. The courses are put together well, and they flow nicely, allowing a competent user to cover required material with ease. Grading on lesson exams post quickly, and course completion grades are posted usually within a week. It takes courage, self-discipline, and the overwhelming will to succeed to accomplish your goals. I hope is will help everyone to make sure that they are calculated, and prepared in their decision making process.

20 maja 2020
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Absolutely trashy business practices

Absolutely trashy business practices. I signed up, but was unable to take any classes due to a health issue. They refused to give me a refund, despite the fact that I never was able to finish even one class. DO NOT trust these people. VERY shady business practices. They have sent a bogus balance to a collection agency and supposedly there is a "gotcha clause" in their terms and conditions that allows them to collect the balance regardless of your personal circumstances. Not the kind of stress I needed when trying to recover from a medical procedure. AVOID THIS COMPANY!!!

14 kwietnia 2020
Opinia niezależna
Logo Ashworth College

Odpowiedź od Ashworth College

Hi Gregory. Thank you for your patience. We are sorry you were not fully satisfied with your experience at Ashworth College. Your concern is very important to us. Please click on the link to view our refund policy. https://www.ashworthcollege.edu/admissions/tuition/refund-policy/ If you have further questions, please contact our Student Services Department at 1-800-224-7234 to get more information regarding your account.

Oceniono na 5 z 5

I am currently enrolled in A.S…

I am currently enrolled in A.S Psychology degree program. So far everything seems to be going great. Teachers respond via email to my questions and they are very helpful in the courses I been taking. Grading assignments are generally quick within a week and transcripts were evaluated within a few days. I like the affordability and the learn at your own self pace online class structure. I will be sure to update in a few months if anything seems to change. Overall, great experience so far!

29 marca 2020
Opinia niezależna
Oceniono na 3 z 5

Question!!

Okay, and what are some of the veterinary places around in Decatur Illinois that you are partnered with would do the hours of hands on training, could you give me some kind of idea?

27 marca 2020
Opinia niezależna

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej