Al Dewan is a true hidden gem in Copenhagen.👌 The atmosphere is warm, vibrant, and beautifully balanced with colorful Rajasthani and Sindhi artwork, yet kept elegant through a minimalistic t... Zobacz więcej
Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej
Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej
Zobacz, co mówią recenzenci
Denne gang en skuffelse. Jeg har gennem flere år været gæst hos Al-Diwan. Forleden bestilte jeg en Vindaloo. Den var halvkold og mere tør, end den plejer. Tjeneren tilbød at varme retten op, men d... Zobacz więcej
Jeg havde en rigtig god oplevelse hos Al-Diwan. Maden var autentisk og fuld af smag, man kan virkelig mærke, at der bliver lagt kærlighed og omtanke i retterne. Portionerne var passende, og råvare... Zobacz więcej
Reakcja na opinię
En fantastisk oplevelse! Maden var lækker, især Sheek kebab, som var møre og saftige. Atmosfæren var hyggelig, og indretningen gav en autentisk mellemøstlig følelse. Betjeningen var venlig og hurtig,... Zobacz więcej
Reakcja na opinię
Informacje dotyczące firmy
Napisane przez firmę
Traditional Moghul Cuisine. Modern Moghulai Cuisine with a nod to rich cooking traditions in the heart of Copenhagen. Restaurant, der serverer nordindiske og pakistanske retter, inspireret af mogulernes køkken.
Dane kontaktowe
Vesterbrogade 94, 1620, København, Dania
- +45 20717700
- info@al-diwan.dk
- al-diwan.dk
Brak historii zapraszania do wystawiania recenzji
Ta firma nie zaprosiła klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne
Jak firma korzysta z Trustpilot
Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.
Inni użytkownicy przeglądali również
Super
Efter at have,købt min første deal som blev hos Al-diwan
Kommer jeg helt sikkert igen. God mad hyggelig stemning og et glad og positivt personale som var opmærksomme på én
Den bedste indisk/pakistanske restaurant i København
Vi har besøgt denne restaurant adskillige gange efterhånden, hver gang med en deal og vi er endnu ikke blevet skuffede maden. Det har været en fantastisk smags oplevelse hver gang. Tjenerne er altid søde, smilende og engagerede og der er en rigtig hyggelig stemning i restauranten. Er man til stærk krydderet mad, er den her restaurant helt sikkert et besøg hver.

Odpowiedź od Al-Diwan
Fantastisk smagfuld mad - igen
Var på Al-Diwan for vel 5. gang og igen var maden fantastisk. Utrolig smagfuld med mange nuancer. Betjeningen var ligeledes super god. Vi benyttede en deal og fik 5 retter mad.
Kan klart anbefales hvis man vil have noget af Københavns bedste indiske mad til en fornuftig pris.

Odpowiedź od Al-Diwan
God personlig betjening
Hej,
Vi kom, vi spiste og vi gik. Men oplevelsen var over det vi normalt ser ved besøg på restaurant. Imødekommenhed, opmærksomhed, fleksibilitet var det vi oplevede og vi glemte en del tøj, hvor tjeneren 2 gange kom ud på gaden for at indhente os.
Tak:-)
Hyggeligt, autentisk
Havde købt en deal til to personer.
Vi fik masser af mad for pengene og tjeneren kom endda og spurgte om vi ville have fyldt op, hvilket slet ikke var nødvendigt.
Autentisk, hyggeligt og meget flinke tjenere.
Super restaurant med super service
Har været på flere forskellige restauranter, men denne familieejet restaurant er absolut en af de bedste vi har været på.
Stedet er ikke ret stort men hyggeligt med en indisk/pakistansk rolig musik kørende i baggrunden.
Vi fik anvist et bord, og fik vores menukort, og der gik ikke 3 min. før der stod en smilende og imødekommende tjener ved vores bord, og spurgte om vi ville bestille, eller kigge lidt mere i menukortet.
Vi havde allerede bestemt os for, at vi ville prøve deres Butter Chicken, og da vi bare ville bestille et almindeligt hvedebrød til rådede tjeneren os meget venligt til, at der i stedet hørte ris og naan ( en slags brød ) til, og dette fortrød vi absolut ikke.
Der gik herefter ikke 5 min. før maden stod på bordet. og det var en fantastisk velsmagende og let krydret ret som bare var super lækker.
Når man kiggede rundt i lokalet og fik øjenkontakt med tjeneren fik man altid et imødekommende smil tilbage, og tjeneren var da også henne ved bordet, og tilbyde os mere ris og naan, hvis vi skulle løbe tør for det. Så servicen var også helt i top.
Vi blev faktisk så glade for denne fantastiske restaurant, maden, og den fantastisk søde service så vi allerede bestilte bord til nytårsaften igen.
Så vi stiller os aldeles uforstående over for de få halvdårlige anmeldelser som nogen har givet denne restaurant
madens kvalitiet og pris hænger ikke sammen
Har tagt min kone og søn til at nød en god middag hos al diwan. Service var god MEN, min forret var kold (noget med fisk), min kones forret hellere ikke god (kan ikke husk hvad det var), min søn har fået noget kylling suppe som han kun godt lige. Hoved retter har vi bestilt noget med kokens grilmix med noget nanbrød og ris. Det eneste som smagt godt var risen resten var ikke noget og råb hurra for. En skuffelse.
Lækker mad, god stemning
Jeg havde købt en deal menu med 4 retter til 89kr. Forventede ikke det store, men glædede mig da alligevel til at spise en god gang Indisk. Da forretten ankom blev både jeg og min ledsager helt forbavset. Ind kom en kæmpe portion grill retter, Rhaita og diverse Chutneys. Vi troede først at vi havde fået alle retter på samme tid, så store var portionerne. Som hovedret fik vi 3 forskellige retter, gjorde tjeneren opmærksom på at vi enlig kun burde have 2 hovedretter da dette var hvad vores deal indeholdte, men fik besked om at det var en ekstra service. Rigtig lækker mad, tilpas "spicy", store portioner og lækker balance mellem curry's, chuntneys og tilbehør. Flinke tjener. Helt klart ikke sidste gang jeg kommer hos Al Diwan.

Odpowiedź od Al-Diwan
Tak for mad!
Jeg fik Al-Diwan anbefalet og restauranten levede helt op til mine forventninger. Pragtfuld og velsmagende mad. Søde og smilende tjenere som kort fortalte om de retter de serverede. Al-Diwan kan klart anbefales og jeg kommer helt sikkert igen.
Det var en meget "krydret" skuffelse...
Jeg havde hørt, at det var en virkelig god restaurant, og da jeg masser af gange har været på andre indiske restauranter og fået lækker mad, så jeg frem til endnu en god oplevelse. Stedet er rigtig pænt, og meget vel besøgt. Jeg regnede med, at når man spurgte, om der var noget af deres mad, der kunne laves i en meget mild udgave, så fik man ikke et dumt svar fra tjeneren om, at jeg måtte lære at spise krydret mad. Selv om jeg forklarede ham, at jeg rigtig godt kan lide indisk mad, og jeg spurgte om jeg kunne få noget mildt, da jeg ikke kan tåle den stærke krydring, fik jeg alligevel noget, så sveden løb, og hele halsen brændte. På andre indiske restauranter kan de godt finde ud af, at lave maden så mild, at os der ikke spiser stærk mad, kan nyde noget fra deres menukort alligevel. Min medspiser, som sagtens kan spise den stærke krydrede mad fik meget mad den aften. Jeg kommer der ikke igen. Al-Diwan får 3 stjerner for indretning af stedet, stemning i lokalet, og fordi maden ser lækker ud.
Tak for en skøn aften!
Vidunderlig, velsmagende mad og smilende, venligt og kompetent personale! Ganske enkelt: bravo! :-)
Glæder mig til at komme igen.
Fik fantastisk mad, fin service og ser frem til endnu en god smagsoplevelse inden for kort tid.
*Tomlerne op* herfra.
Doświadczenie Trustpilot
Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.
Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.
Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.
Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.
Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.
Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.
Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.







