Adventurekings Recenzje 

411
•
Wynik TrustScore: 3.5 na 5

3,7

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 1 z 5

Just contacted kings to return a 180 degree awning, does not fit my set up every thing is un open was not after a money Just wanted in store credit to purchase other items. They refused and this isn't... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

I love leaving a positve product review where possible so I absolutely must do so, regarding the Kings 12V 200Ah Deep Cycle Lithium LiFePO4 Battery. Absolute game changer. For years I've been consta... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Quick and Easy Online purchase...however You can stand at the Pickup Counter for 20 minutes before someone comes along to Serve you - not as efficient as it was to Pick Up in store - perhaps Adventur... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Website is excellent to navigate, payment easy! Info emails forthcoming and delivery a breeze. Only downside is the tracking isn't up to date and Oi could find on the initial order where I could leave... Zobacz więcej

Informacje dotyczące firmy


Dane kontaktowe

3,7

Średnia

Wynik TrustScore: 3.5 na 5

411 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Nie odpowiedziano na negatywne recenzje

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

3,7

Wszystkie recenzje

(411)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 6

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

My order was not supplied complete

My order was not supplied complete and the balance was on backorder despite being advised during ordering that the parts were in stock. Upon contacting Adventurekings, I was advised that the unsupplied part was being sent immediately. 10 days later I am still waiting. Rang Adventurekings and was told they would ring back. Still no reply. Not happy at all.

28 października 2024
Logo Adventurekings

Odpowiedź od Adventurekings

Hi Glen,
Apologies for the delay in dispatch for your sliding brackets. I can see we are waiting for this new stock that arrived to be unpacked and will be dispatched out to you as soon as possible.
Regards, Courtney

Oceniono na 1 z 5

I haven’t received my product

I haven’t received my product and haven’t heard a word back since first putting an inquiry in about it.

21 października 2024
Logo Adventurekings

Odpowiedź od Adventurekings

Hi there,
Thank you for your review and we do apologise that you still haven't received your order as of yet. Due to the extensive wait time I have contacted you for an alternative resolution.

UPDATE: Hi there, I can see our team havve organised a prompt refund for you on the 27th of November. If you have any further concerns please be sure to let us know.
Regards, Courtney

Oceniono na 5 z 5

Bye bye AGM & Hello Lithium

I love leaving a positve product review where possible so I absolutely must do so, regarding the Kings 12V 200Ah Deep Cycle Lithium LiFePO4 Battery. Absolute game changer. For years I've been constanly struggling with 2 x 105 Amp AGM batteries which have giving me nothing but grief. They would work fine at 100% then suddenly just cut out and shut the whole system down. Battery monitor alarm beeping, fridge not working and misses screeming. Wheather you are staionary camping over a long week-end or on a road trip for a few weeks the AGM always failed me.

I recently purchased the Kings 12V 200Ah Deep Cycle Lithium LiFePO4 Battery and its worked perfectly. Smoothly charges without any issue via solar, DC2DC or Victron 240v charger. It just does the job perfectly. Easily running 2 x fridges without breaking a sweat. I'm kicking myself for not getting one sooner. Time will tell regarding its reliability but going off other reviews and what I've seen so far its a winner.

15 listopada 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 3 z 5

Received incorrect tools still waiting…

Received incorrect tools still waiting for correct tools.

17 października 2024
Logo Adventurekings

Odpowiedź od Adventurekings

Hi Andrew.

Thank you for taking the time to leave this review, I've asked one of our team members to reach out directly so that we can get some information on what occurred so that we can assist.

Regards, Andrew

UPDATE:

Hi there,

I can see that we reached out to you some time ago, but have not heard back. Should you find some time to get back to us please do so as we would like to assist.

Regards, Andrew

Oceniono na 4 z 5

It all worked out in the end…

Order arrived within a couple of days which was great. Disappointingly the wrong item was sent but the initial response from the help desk was excellent. Unfortunately the promised action of immediate dispatch of correct solar panel while I arranged to return the incorrect one did not happen. 1 week later I contacted the help desk again and it was sorted; the correct panel arrived the day I delivered the incorrect panel to the courier organised by Kings. Overall dealing with Kings was an OK experience. This was not my first purchase from them and definitely won’t be my last. Products received are all as promised and operate as expected.

26 września 2024
Oceniono na 2 z 5

Return policy.

Your return policy is my problem. It penalizes loyal customers.
NS. I have sent the email copied in below but did not get an acknowledgement that it was received. Please allow me to share my experience and request through this channel.

Dear Kings
I am extremely disappointed that I am penalised for being a loyal customer!
This is what happened:
· I bought a 1500W inverter from you in 2021.
· In October 2024 I got a “failed” message on the Inverter
· On Saturday 12 October, I took it into the Shop located at Perth 4WD Supacentre Canning Vale, to get it tested. A kind shop assistant helped open it up and check all 40 Amp fuses. None were blown and we closed it back again, with the prognosis it has probably failed. No further test was conducted.
· On Saturday 19 October I bought a new 2000W inverter and installed it in my caravan. Again it sends a ”failed” signal.
· I investigated further and found that even though the battery monitor showed 98 % - the battery only tested ~10 volts. I discovered later that the % function on the battery monitor only measures amps in vs amps out.
· On Sunday 20 October I returned the new 2000W inverter to the Canning vale shop, as the unit that I have was in perfect working condition.
· It is worth mentioning that this is a ~100km round trip for me.
· I was then told that I cannot have my money back and can only get a store voucher after a heavy $31,89 was taken as penalty.

May I please request a review of this unacceptable situation and treatment.? As is clear from the above explanation, this was not a "change of mind" event. I did mention this when I returned the product in 100% original condition and packaging - but to no avail.

I am looking forward to a positive response from you providing a full cash refund of this purchase.

Your sincerely
Francois du Plessis

19 października 2024
Logo Adventurekings

Odpowiedź od Adventurekings

Hi Francois,

Thank you for taking the time to leave this review, we're very sorry to hear that you were unhappy with our returns policy, I have passed this feedback on to our team for consideration.

Regards, Andrew

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej