Trail Goddess Recenzje 

137
•
Wynik TrustScore: 4.5 na 5

4,7

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

A fantastic range of running clothing and equipment to make running and relaxing comfortable. I love my blue/turquoise hoodie! It fits perfectly, is cosy, comfortable and admired by many. Keep up th... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

I have bought a few items from Trail Goddess and love them all! My favourites are the Artemis race vest which I’ve used in a few runs, the last one being a half marathon and it’s so comfortable, grea... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

I've never used a running vest before I've never used a running vest before, having just used a standard little day rucksack on longer runs, as I thoughtall the specialist running vests couldn't be w... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 3 z 5

Ordered item on 23 April, delivered 6 June. Frustrating issues the apparent cause of delays - despite being advertised on FB, stock ‘delayed at customs’, then ‘parcel lost by PO’. Product is, once fin... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Sklep dla biegaczy
  2. również w kategorii:
  3. Sklep sportowy (outdoor)
  4. Sklep z odzieżą aktywną
  5. Sklep z odzieżą i sprzętem do używania na wolnym powietrzu

Napisane przez firmę

Trail Goddess is the UK's first trail running brand, created exclusively for women. We design premium, technical trail running apparel and equipment made for the female shape and tested in the Scottish mountains by ultra runner and founder Leigh-Ann. Our mission is to create kit that truly fits and performs, helping more women stop fighting their kit and start finding their freedom on the trails.


Dane kontaktowe

Musisz wiedzieć

4,7

Doskonała

Wynik TrustScore: 4.5 na 5

137 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Zaprasza klientów do wystawiania recenzji

Ta firma zaprasza swoich klientów do recenzowania niezależnie czy to dobre, czy złe recenzje

Odpowiada na 100% z negatywnych recenzji

Zazwyczaj odpowiada w ciągu 48 godzin

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

4,7

Wszystkie recenzje

(137)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 61

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

A fantastic range of running clothing…

A fantastic range of running clothing and equipment to make running and relaxing comfortable. I love my blue/turquoise hoodie! It fits perfectly, is cosy, comfortable and admired by many.
Keep up the great work Trail Goddess!

26 października 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

highest quality, well designed and robust products designed for female runners

In summary, Trail Goddess provided me with a fast and friendly service. Their products are the highest quality, well designed and robust products.

I am very please with my Artemis vest purchase. I actually ordered several brands to try as it was a fairly big purchase for me and in my opinion, the mostly likely piece of kit to rub and cause issues aside from footwear during an ultra . I ordered a few leading brands to try at home / pack and also tried a few in local running stores.
Although marketed at 5 litres, I found the Artemis pack held as much kit as the 12litre kits when using the soft flask system.
The 2 main reasons I chose the Artemis vest over the competitors was due to the cut at the arms and the comfort of the pack distribution.
Arm cut - I wear a size 8-10 and have fairly slim arms yet I found the other brands were rubbing when my arms swing.
Distribution - if felt some of the other brands kept the load very high and pressed into my back. The Artemis pack allows soft items to distribute further around the pack which I found more comfortable. This is probably how it holds a fair amount too.

I have used the pack during three ultras ranging from 40-53 mile. I’ve managed to carry comfortably all my mandatory kit and my go to goodies:
Head torch
3 x 500ml soft pouches
Space blanket
First aid kit
Taped waterproof
6 x large gels
2 x bags of sweets
1 x spare socks
Powerbank and charging cable
Large over ear headphones

I have a few brands of soft flasks, however my Trail goddess ones are my go to. I generally need 3 x 500ml flasks between ultra aid stations therefore one of these is stowed in the back of my hydration vest. The trail goddess flask has a cap which avoids any leaks occurring in the pack - otherwise clothing etc tends to squish against the bite valve and leaks can happen.

Before my Artemis vest purchase, I used a running backpack and water bladder. I soon realised when running with friends that they were able to access snacks gels etc without dropping pace while I was having to unbuckle and swing my backpack around. I also find it much easier to manage my drinks supply when I can see what’s in the flasks and fill up quicker at aid stations.

13 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Trail Goddess

Odpowiedź od Trail Goddess

Hi Suzie. Thank you so much for taking the time to leave such a thoughtful, detailed review! Choosing a vest for ultra distances is a big decision, so it means a great deal that you chose Artemis!

Hearing that the cut around the arms and the way the pack distributes your kit have made such a difference to your comfort is especially lovely, as we spent such a long time designing Artemis specifically for women's bodies. Those details really matter over long miles, and it’s wonderful to hear yours has already supported you through three ultras! Congratulations

Thank you for sharing your packing list and experience with the flasks too. This will be so helpful to other women choosing their kit.

Wishing you many more happy trail miles finding your freedom!

Leigh-Ann, Founder

Oceniono na 5 z 5

Love the colours

I have bought a few items from Trail Goddess and love them all! My favourites are the Artemis race vest which I’ve used in a few runs, the last one being a half marathon and it’s so comfortable, great fit for me, no chaffing and lots of easily accessible pockets and the blue colour is beautiful. I also love the leggings, I would add a pocket or two, but the fabric is so nice and they are very flattering.
I also have a tshirt and love the colours, they are all so beautiful 🤩

27 listopada 2025
Opinia niezależna
Logo Trail Goddess

Odpowiedź od Trail Goddess

Thank you so much, Patricia! 🩷 I’m delighted your Artemis vest kept you comfortable through your half marathon - no chafing and easy access to your essentials makes such a difference! Loved your photo too - thank you for sharing.

It’s great to hear you’re enjoying the leggings and T-shirt too. Thank you for the feedback about extra pockets - it’s really helpful to know what you’d like to see in future designs.

Thank you for your continued support and for taking the time to share this!

Leigh-Ann x

Oceniono na 5 z 5

Lightweight and liberating hydration vest

I’ve already got one of these hydration vests by another big running brand but it feels much bulkier and less designed for women’s shape now that I’ve treated myself to a Trail Goddess one. I wasn’t sure at first if the size L would fit over my 36E boobs but it does and it feels secure in place without being too tight. It was a bonus to get a hydration flask with the vest. I wore it for the first time today and was completely unaware of it. I was only on a short run so put my iPhone Pro in the bit where the hydration flask would go and it stayed in place no bother. Plenty of pockets to hold my inhaler, keys and tissues. I’ve already got a Trail Goddess cap (and have love it!) so next on my list is the running shorts which I’ve only heard good things about. I had a query about sizing and got a prompt and helpful response. Thank you 🙏

5 października 2026
Opinia niezależna
Logo Trail Goddess

Odpowiedź od Trail Goddess

Hi Anna, Thank you so much for this lovely review! 🩷 Hearing that you forgot you were wearing your vest is exactly what I hoped for when designing it - a secure, comfortable fit around women’s bodies, with space for everything you need.

I’m so glad I could help with sizing and that you’re loving your cap too! Thank you for choosing Trail Goddess and sharing your experience. It’s so helpful for other women wondering about the fit.

Find Your Freedom!

Leigh-Ann x

Oceniono na 5 z 5

First run - 26.2 race tested

My first time wearing the running vest was for a trail marathon race (so much for nothing new on race day!) and I'm so glad I did switch. Compared to my Salomon vest, the fit was much better! No budging, no annoying bounce, and most importantly no chaffing! Even when it rained the entire second half

4 października 2026
Opinia niezależna
Logo Trail Goddess

Odpowiedź od Trail Goddess

Firstly, congratulations on your trail marathon! I love that you trusted the race vest to wear on race day and that it was comfortable throughout! Thank you so much for your lovely feedback and enjoy celebrating! Leigh-Ann x

Oceniono na 5 z 5

I love it! 💓

It’s the best hydration vest I’ve ever owned! Very lightweight and soft, it fits my body perfectly and has enough capacity to carry everything you need for a long-distance race!

23 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Trail Goddess

Odpowiedź od Trail Goddess

Thank you so much for your feedback on the Artemis race vest. I'm so glad it fits you well and feels comfortable even over long distances. I hope you enjoy wearing it for many more miles to come :) xx

Oceniono na 5 z 5

Great customer service…personal and…

Great customer service…personal and friendly! Quality clothing that feels well made and wears and washes well so far. Fabulous colour ways…unique , however my friends are now getting interested! I love how the apparel is so coordinated.

21 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Trail Goddess

Odpowiedź od Trail Goddess

Thank you so much for the lovely feedback Sally. I'm so glad you had a good experience with us and found the clothing to be of good quality! I hope you recommend us to your friends :) xx

Oceniono na 5 z 5

Really lovely products and fantastic…

Really lovely products and fantastic customer service.

24 lipca 2026
Logo Trail Goddess

Odpowiedź od Trail Goddess

Thank you for your lovely product and service reviews Charlotte! It means a lot to us to get positive and honest feedback from our customers! We hope to see you again soon...

Oceniono na 2 z 5

I really wanted to love this vest.

I received an Artemis 5L vest as a birthday gift after doing quite a lot of research. It was considerably more expensive than other vests I had tried, but as a woman with a larger chest I was drawn to the women-specific design and fit.

And the frustrating thing is — I actually love the vest. It is incredibly comfortable and fits me really well.

Unfortunately, after just two uses (a 10km hike and a slow 12km road run), a hole appeared directly alongside the seam under one arm. Both times I carried only a small bladder, car key and Kendal mint cake.

I sent photos and, when asked, returned the vest by tracked post at my own expense. After chasing for an update, I was simply told it was a “tear” and the vest would be returned to me. I then waited over a week for it to come back.

I disputed that assessment because the opening was perfectly straight alongside the seam, affected only the top layer of fabric and there was no damage at all to the fabric beneath it.

I have since taken the vest to an independent seamstress, at further cost, who found that there was insufficient/no fabric caught beneath the seam stitching at the point it had failed. She has now repaired it for me.

Things sometimes go wrong with products — that isn’t really what has disappointed me. It is the customer service. There seemed to be no attempt to consider whether the seam had failed or why the damage had occurred; it was simply labelled a tear and therefore, apparently, my responsibility.

I wasn’t looking for a refund and I genuinely wanted to support this small business. Good communication, a proper examination and even a simple apology would have gone a long way.

Sadly, despite really liking the fit and comfort of the vest, based on the quality issue and particularly how it was handled, I couldn’t recommend it.

15 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Trail Goddess

Odpowiedź od Trail Goddess

Hi Karen,

I'm sorry to read this, particularly as you said you "actually loved the vest" noting the fit and comfort.

I would like to clarify the way your concern was handled, as I don't feel the review accurately reflects the process that took place nor the perceived 'quality' of the vest.

When you contacted me about "loose stitching", I asked you to return the vest so that I could properly examine it as part of our normal process.

Once received, I carefully inspected the area, finding that the stitching remained fully intact. I saw no loose threads or evidence that the seam had come undone. The opening was in the fabric alongside it - resembling a clean tear. I also sent the images to our team & manufacturer for review, and we reached the same conclusion.

I explained this to you in my email of 7 August, including the basis for my decision under our guarantee. You replied that same day thanking me and confirming that you remained disappointed but accepted my position.

I appreciate you have since obtained a different opinion from a seamstress (unrelated to our manufacturing process) however, it is not fair to say there was “no attempt to consider whether the seam had failed”. The vest was inspected for that reason, photographs were reviewed by two additional parties and I explained the findings to you in detail.

I'm disappointed you feel this experience warrants a two-star review. Particularly given we are a small business with no large customer service team. Every interaction was with me, the founder.

I took your concern seriously, accepted the vest back for inspection, sought additional opinions and explained the outcome to you. I was polite and completely transparent throughout the whole process.

While I completely respect your right to disagree with the outcome, declining a replacement where three assessments did not identify a manufacturing defect is not the same as failing to investigate or provide customer service.

I am sorry that returning the vest to you took a little longer than you expected - however our timeframe is set our on our website in relation to the above.

I'm pleased you've had the area repaired and I'm simply sorry that, on this occasion, we reached different conclusions about the cause of the damage.

Leigh-Ann
Founder, Trail Goddess

Oceniono na 5 z 5

Wore my Artemis race vest and honestly…

Wore my Artemis race vest and honestly it really is amazing . First it is as light as a feather , it fits perfectly ( I chose a medium) . It didn’t move or leave any chafe marks . There was so much room for essentials , I can’t recommend it enough and the colour (pink) is so pretty , Thankyou Trail Goddess 😎

15 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Trail Goddess

Odpowiedź od Trail Goddess

Thanks so much for the lovely feedback on the Artemis Race Vest Sue! So glad you found it light, roomy and didn't experience any chafing! I hope you enjoy many more miles wearing it! Leigh-Ann x

Oceniono na 5 z 5

Excellent quality trail running gear by women for women!

My partner bought me the Artemis 5L Women's Race Vest (Knockout Pink) along with the Theia Lumen T-Shirt for my birthday and I love them! So comfortable to wear, no chafing, great quality and I can’t wait to keep going out on the trails in them. Lovely to support a brand for women by women.

11 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Trail Goddess

Odpowiedź od Trail Goddess

Thanks so much for your positive feedback on the Artemis Race Vest and Theia Lumen T-Shirt. So delighted you loved the quality and comfort of both pieces of kit. Thank you for supporting a female led brand too :) it is much appreciated x

Oceniono na 5 z 5

Outstanding

First time ordering and i was a bit apprehensive as it was on a Facebook page. Absolutely no need to worry. I ordered a best and its just gorgeous. Gits perfect and i have had lots of positive comments while wearing. I ordered a buff too but it wasn’t in the parcel. I emailed them and customer service was outstanding. Received a quick response and the buff came a couple of days later - excellent

1 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Trail Goddess

Odpowiedź od Trail Goddess

Angi, thank you so much! I really appreciate all the lovely support you’ve been giving us on socials too. I’ve seen it and it genuinely means the world!

I’m so glad you love your vest (and that your missing buff was quickly sorted! 🙈). Here’s to lots of adventures and finding your freedom out on the trails! 💜

Leigh-Ann x

Oceniono na 5 z 5

I've never used a running vest before

I've never used a running vest before
I've never used a running vest before, having just used a standard little day rucksack on longer runs, as I thoughtall the specialist running vests couldn't be worth the cost. However, I finally decided to buy this one, after a lot of research. This race vest is amazing, even carrying 2 x 500ml bottles of water it felt like I wasn't carrying anything, and nothing jiggled or rattled while running. Loads of handy pockets and it looks good too. Well worth the investment.

25 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Trail Goddess

Odpowiedź od Trail Goddess

Thank you so much, Henrietta! We absolutely love hearing this, especially knowing Artemis is your very first running vest! The fact you could carry 1L of water and barely notice you were wearing it is exactly what we designed her to do.

Here’s to many more miles, adventures and finding your freedom out on the trails! 💜

Leigh-Ann x

Oceniono na 1 z 5

Do not buy from this seller

Update 13 August

I’m updating this review now to confirm that a refund has now been processed, and as of today (13 August) the money has arrived in my account.

After posting my review, the business finally responded to my email (that had previously gone unanswered for over 10 days) and explained there had been a mix-up during inspection between my vest and another customer’s return. During subsequent email exchanges the refund was promised multiple times - along with multiple requests to remove the review.

I advised I would update the review after the refund was processed. Once it was clear I wouldn’t remove it, I was only then asked to return the vest a second time before the refund would be made. Having already paid for postage once, and given that I gave the business an opportunity to spot the error when I contacted them again before they sent it back to me, I asked for the refund to be processed without a second return - this was agreed, for which I am grateful.

I’m am thankful that the business has now processed the refund, however this does not change my rating - the product was faulty, and it’s taken over a month to receive this resolution. (My first email to the business was on the 11 July.)

This review is a factual account of my experience and correspondence with the business - it isn’t a personal characterisation of anyone at the business, and I certainly appreciate that genuine human errors can and do occur.

Original review:
I do not recommend purchasing from this brand - both due to the product quality and the customer service provided when raising this.

I bought the Artemis 5L Race Vest in February this year. Within a few months, both strap clips broke while being used normally during runs — I’d worn it at most a dozen times and never washed it.

After the first clip broke I emailed and received no response, I tied it up as best I could as I had a training run planned and went for another run a week later and the the second broke during that run!

I emailed again with photos showing both the broken clips and initially received a positive response: the seller offered me refund or replacement, in line with the brand's own 1-year guarantee shown on their website. I requested a refund and paid to post the vest back myself, after the seller agreed in writing that this postage would be reimbursed.

After I'd sent it back, the seller then changed her position, claiming the only fault she could see was some fraying on the stitching which was down to wear and tear - I hadn’t even noticed that myself but it is actually further proof of the vest not being well made. She said she was refusing the refund and would post it back - despite the broken clips being a separate, functional fault unrelated to any surface marks on the fabric. I emailed back immediately to reiterate that it was the two broken clips that are the issue - which mean the vest is completely unusable - and asked for her to reconsider. I received no response to this email, but a day later she posted the vest back to me and I have received no refund - and I'm now out of pocket for the vest return postage I was told would be covered as well.

I wanted to support a small, women-founded running brand, but this experience - a genuine fault, an initial agreement to refund, then a reversal after I'd already paid to return the item — has been really disappointing. I do not believe this vest is well made or fit for purpose, as I would expect a running vest to be usable for more than a dozen runs!

19 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Trail Goddess

Odpowiedź od Trail Goddess

**UPDATE – 12 August 2026**

Following further correspondence with Rachel, a **full refund for her entire order, including postage, has now been processed**.

Rachel declined to return the vest to us and requested that the refund be processed regardless. Given the circumstances, we agreed to this in order to bring the matter to a conclusion.

Rachel had also confirmed in writing that she would amend/remove this review once the refund was processed. The refund has now been completed; however, the review has not been amended and therefore does not reflect the final resolution of this matter.

I sincerely apologised to Rachel for the genuine human error that occurred during the returns process, explained what had happened, and accepted full responsibility.

While I completely accept that an error was made and that Rachel was entitled to be disappointed by this, **I do not believe the final outcome of her experience is fairly reflected by a one-star review or the recommendation not to purchase from Trail Goddess.**

We acknowledged the mistake, apologised for it and ultimately refunded Rachel's entire order, including postage, despite the vest not being returned to us. I do not believe there is anything further I could reasonably have done to resolve the complaint.

As a small independent business, we will always listen to genuine feedback about our products and service, take responsibility when we get something wrong and do our best to put it right.

However, I will not engage further with personal characterisations of my conduct or intentions. I believe our actions in resolving this matter speak for themselves.

Leigh-Ann
Founder, Trail Goddess

Oceniono na 5 z 5

I love the products

I love the products, the quality is superb and way above what I have experienced for similar items from other sites. And they fit so much better as they were designed for women! The new Sol collection is my favourite colourway but the other trail shirts are just amazing too.

15 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Trail Goddess

Odpowiedź od Trail Goddess

Thanks so much Melanie! So glad you had a great experience with Trail Goddess and that you could feel the difference in kit that's actually designed for women! Find Your Freedom! Leigh-Ann x

Oceniono na 5 z 5

Eos Lite Waterproof Cap…

I recently ordered the Eos Lite Waterproof Cap in Aqua Sky. The colours on the cap are absolutely beautiful! It’s so lightweight yet feels secure. I also love the adjustable fit - a game-changer from other running caps I’ve worn, which are either too tight or too loose and need lots of adjusting during a run. The design is just gorgeous - did I mention how beautiful the colours are! :-) I’m so looking forward to wearing it out on the trails! Thanks Trail Goddess!

7 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Trail Goddess

Odpowiedź od Trail Goddess

Thank you so much for your lovely review Lyndsay! 💗
I'm so happy you love the Aqua Sky colours (I agree, they're gorgeous! 😍).
It means a lot to hear the adjustable fit has made such a difference too, as we put so much thought into making our kit work for women.
I hope you enjoy every mile in your Eos Cap, and thank you for supporting Trail Goddess!
Find Your Freedom! ✨
Leigh-Ann x

Oceniono na 5 z 5

I rarely buy new kit but fell for Trail Goddess

I rarely buy new kit but fell for the Cabana t-shirt last year. My fab partner bought me one and a hoodie for my birthday.  Check the size charts when you buy as my vest/t is a different size to the hoodie - both great fits but you can also email for advice if you need.

I lived in the hoodie over winter and felt like a star in the Cabana t.  When I saw the new Sol colour way I did a bit of soul searching as I don't really need another vest but I love the colour way, style & fit of the t-shirt was spot on. I also love the Trail Goddess story so I ordered my vest. The vest arrived ridiculously fast! It might sound weird but I think it's too nice to save for running so I might just rock it over the next few roasting days that are coming back to London :-)

1 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Trail Goddess

Odpowiedź od Trail Goddess

Thank you so much for your lovely review! 💗 It means so much that you've fallen in love with both the Sol Collection and the Trail Goddess story. I had to smile when you said the vest is too nice just for running! 🤣 I hope you enjoy wearing it wherever you choose, and thank you for supporting a small business.
I hope you find your freedom on the trails!
Leigh-Ann x

Oceniono na 5 z 5

Brought the halo light t shirt

Brought the halo light t-shirt, such an amazing quality t shirt plus its so cheerful and bright, perfect rainbow colours, fits me really well and is light weight so great for these warmer months, love it so much. Looks so great and so comfortable

2 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Trail Goddess

Odpowiedź od Trail Goddess

Thanks so much for your lovely feedback on the Halo Lite T-Shirt. I'm glad you are happy with the quality and vibrancy of the t-shirt and feel it fits you well! I hope you enjoy many miles wearing it :) Leigh-Ann x

Oceniono na 5 z 5

Highly recommend

The running top fit perfectly and is made of a high quality light breathable material which is ideal.
I also purchased the running vest which, with the adjustable straps, fits wonderful and again, is very light and breathable.
Fast delivery.
Highly recommend and will certainly be buying more items in the future

20 maja 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 3 z 5

Lovely products but annoying inconsistencies throughout website.

Overall I'd say - lovely products but annoying inconsistencies throughout website. Be very very careful when ordering.

I really wanted to love this company. The products themselves are excellent. I had previously purchased running shorts and a sleeveless vest whilst at an event, loved them, and this time I purchased via the website - the Artemis Race Vest - and am very happy with the quality.

Unfortunately, my experience with the website and customer service was disappointing.

Firstly, the website advertises a 15% discount for new customers. However, after signing up, the welcome email only provided a 10% discount code. It's not a huge amount of money, but it was an odd inconsistency and not a great start.

Secondly, I purchased what was advertised as an "Iris 500ml Soft Flask Bundle". At the time of purchase, the product page showed two flasks, described the item as a "Pair of two Iris Soft Flasks", and was priced as a bundle. I therefore reasonably believed I was purchasing two flasks. Only one flask arrived. When I queried this, customer service explained that two separate flask bundle selections had to be made during checkout (you had to buy two bundles to make a bundle 🤷‍♀️). While I understand their explanation, I still believe the product page was very misleading. The website was promptly updated (overnight), but no refund or return was offered. I was offered a 20% discount on a second water bottle.

Finally, I received a lovely email around 24 hours after ordering, advising that dispatch could take 7–10 working days and offering me 20% off additional accessories or apparel if I added them to my order before dispatch. This sounded great, except my order had already been dispatched earlier that same day (amazing dispatch time!). In other words, I was offered a discount that I had no practical opportunity to use. It felt like an automated email that wasn't linked to the actual status of my order.

Overall, I think Trail Goddess makes great products, but the website contains inconsistencies and the customer service experience left me feeling that customer concerns were dismissed rather than resolved. I would happily buy the products again, but I hope they improve the accuracy of their website and the way they handle customer feedback.

11 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Trail Goddess

Odpowiedź od Trail Goddess

Hi Dominique,

Thank you for your comments on the Artemis Race Vest.

I fully respect your right to leave an honest review. However, I feel it is important to clarify a number of factual inaccuracies within it.

Firstly, your review states that "no refund, return or goodwill resolution was offered." This is incorrect. After reviewing your order, I explained on multiple occasions how the bundle purchase worked and, despite believing your order had been fulfilled correctly, I offered to honour the 20% bundle discount on a second soft flask, with free postage, as a gesture of goodwill. You chose not to accept that offer, but it was made. In your final email you acknowledged this gesture, yet your review has not been amended to reflect it.

Secondly, your review states that Trail Goddess advertised a 15% new customer discount. Following publication of your review, I carried out a full review of my website, welcome offer and email automations and confirmed that no 15% offer existed. I contacted you directly and invited you to provide evidence of where you had seen this promotion. No evidence was provided beyond a reference to a "Google search".

Finally, your order was dispatched within one working day. The post-purchase email you refer to is an automated customer care email intended for orders awaiting dispatch or containing pre-order items, allowing customers to add additional items using the same discount. You did not raise any concern about this email with me before publishing your review.

You also refer throughout your review to "the company" and "customer service". I think it is important to clarify that every email you received came directly from me. There is no separate customer service department. I personally reviewed your order, responded to every email, explained how the bundle worked, offered a goodwill gesture and, following your feedback, updated the product page to make the purchasing process even clearer for future customers. Improving clarity should not be interpreted as an admission that your order was fulfilled incorrectly.

As the founder of a small independent business, I genuinely welcome constructive feedback and continually look for ways to improve. However, I also believe reviews should accurately reflect the facts.

I have already contacted you privately regarding these points and invited you to amend your review - as has Trustpilot.

I would again respectfully ask that you do so, so that it accurately reflects what occurred and provides future customers with a fair and factual account of your experience.

Leigh-Ann

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej